میلیاردرهای جهان در تصاویر جدید هوش مصنوعی به “زاغه نشینان” تبدیل می شوند. بررسی

میلیاردرهای جهان در تصاویر جدید هوش مصنوعی به “زاغه نشینان” تبدیل می شوند.  بررسی

تصویر با حسن نیت ارائه شده: @withgokul

اینترنت کم کم به دنیایی تبدیل شده است که دیگر هیچ چیز غیرممکن به نظر نمی رسد. اکنون، به لطف ظهور هوش مصنوعی که به کاربران کمک کرده تا مرزهای خلاقیت های دیجیتال را برای دستیابی به اشکال هنری خلاقانه و واقع گرایانه پیش ببرند. یکی از این شکل‌ها در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و به مردم کمک می‌کند تصور کنند که زمانی فقط در افکار ما وجود داشت.

ما در مورد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی صحبت می کنیم. با استفاده از هوش مصنوعی، هنرمندان اکنون می توانند تقریباً همه چیز را به واقع بینانه ترین حالت ممکن روی صفحه نمایش بیاورند. از تغییر شهرهای مختلف گرفته تا دادن آواتارهایی که هرگز دیده نشده‌اند به شخصیت‌های محبوب، هوش مصنوعی همه این کارها را انجام داده است. با صحبت از آن، خط دیگری از خلاقیت‌ها به این موضوع پیوسته است که نشان می‌دهد برخی از ثروتمندترین چهره‌های جهان اگر فقیر بودند چگونه به نظر می‌رسند.

فهرست ثروتمندترین افراد جهان شامل افرادی مانند ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت، موکش آمبانی رئیس صنایع Reliance، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، جف بزوس بنیانگذار آمازون و وارن مدیر عامل میلیاردر برکشایر هاتاوی است. بافت

در این تصاویر، «میلیونرهای زاغه‌نشین» را می‌توان در حالی که در پس‌زمینه‌ای که به نظر می‌رسد یک منطقه زاغه‌ای است، پوشیده از پارچه‌های کهنه دیده می‌شود.

نگاهی بیاندازید:

تصاویری که توسط یک هنرمند دیجیتالی به نام گوکول پیلای با استفاده از یک برنامه هوش مصنوعی به نام “Midjourney” ایجاد شده است توسط این هنرمند در دسته اینستاگرام خود با عنوان “میلیونرهای زاغه نشین” به اشتراک گذاشته شد. (آیا من از گنجاندن کسی در لیست غافل شدم؟)”

در حالی که این پست قبلاً بیش از 10000 لایک به دست آورده است و چندین بازدید نیز باعث شده است که کاربران به بخش نظرات رفته و واکنش های خود را به اشتراک بگذارند. کاربری نوشت: «آره دلت برای علی اکسپرس تنگ شد» و یکی دیگر نوشت: «این طلاست! اما ایلان تنها کسی است که حتی وقتی فقیر است هنوز ثروتمند به نظر می رسد.

یکی دیگر اظهار کرد: “فقط شگفت انگیز است که آنها واقعی به نظر می رسند … بیشتر شبیه میلیاردرهای زاغه نشین هستند.”

قابل ذکر است که دستگیره اینستاگرام این هنرمند دارای بسیاری از خلاقیت‌های هوش مصنوعی خودش است که در آن مفاهیم مختلفی را مورد بررسی قرار داده است تا به آنها حس هوش مصنوعی بدهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام