میلیند سومان در میان جنجال های پیرامون عکس “ناپسند” بر روی قهوهای مایل به زرد خود کار می کند | اخبار فیلم هندی

Milind Soman صبح امروز پس از ثبت پرونده ای علیه او ، به دلیل پست خود در شبکه های اجتماعی ، در حالی که او در حال دویدن برهنه در یک ساحل در گوا دیده می شد ، به اخبار روزنامه بازگشت.

پلیس منطقه گوا جنوبی روز پنجشنبه پس از ویروسی شدن عکس وی ، سومان را به دلیل تبلیغ فحاشی رزرو کرد. این ستاره تحت بخش 294 IPC (اعمال و ترانه های ناپسند) و 67 (مجازات انتشار / انتقال مطالب ناپسند به شکل الکترونیکی) قانون IT ثبت شد.

با این حال ، به نظر می رسید که این ستاره با کار بر روی برنزه خود در سواحل آفتابی و ماسه ای ، از حداکثر گرمای دریافت شده بیشترین بهره را می برد. با مراجعه به اینستاگرام ، همسر آنکیتا کنور تصویری از میلیند بدون پیراهن و خودش را به اشتراک گذاشت که مقداری ویتامین D را خیس کرده و آن را روی صندلی ساحل عرق کرده است.

“همیشه قهوه ای و مغرور. دوز ویتامین D من »، آنکیتا عنوان عکس را نوشت.

تا آنجا که به بحث و جدال پیرامون این تصویر مربوط می شود ، پانکاج کومار سینگ ، ناظر پلیس جنوب گوا در گزارشی به ANI گفت: “سازمانی به نام Goa Suraksha Manch شکایتی از Soman به دلیل برهنه شدن در ساحلی در جنوب گوا و سپس آن تصاویر را در شبکه های اجتماعی پخش می کند. ”

در 4 نوامبر ، سومان عکس پرطرفدار به مناسبت 55 سالگی خود را با عنوان ، “تولدت مبارک برای من Y … 55 و در حال اجرا! Y” به اشتراک گذاشت.

آنکیتا ، که عکس را کلیک کرد ، در مصاحبه با بمبئی تایمز گفت: “میلیند یک اجرای بداهه را انجام داد ؛ این همیشه بداهه است.”

وی در توضیح الهام بخش بودن از عکس گفت: “من فکر می کنم این دویدن فقط یک پیام بسیار مثبت در مورد مثبت بودن بدن و آزاد بودن و خوشحالی از آنچه که هستی می فرستد. من او را می پرستم که همیشه در آرامش با او هستم. من فکر کنید هر کسی که خودش را به خاطر آنچه که هست قبول کند ، این نور و انرژی باورنکردنی را در اطراف خود دارد و مردم حضورشان را دوست دارند. میلیند همیشه همینطور بوده است. همیشه خودش است. ”