میلیونر آمریکایی در تلاش برای فروش جت شخصی خود پس از اطلاع از تأثیرات زیست محیطی آن است

میلیونر آمریکایی در تلاش برای فروش جت شخصی خود پس از اطلاع از تأثیرات زیست محیطی آن است

تصویر نمایشی ویکی‌مدیا کامانز

صنعت هوانوردی در سرتاسر جهان جایگاه قدرتمندی به دست آورده است و به بخش مهمی از اقتصاد تبدیل شده است و به واردات، صادرات، گردشگری و تجارت کمک می کند. با این حال، به دلیل سهم آن در گرم شدن کره زمین و آلودگی در نتیجه ردپای کربن، برای سیاره نیز مضر است. در حالی که هواپیماها به طور کلی با سوخت نفت سفید کار می کنند، آنها به دلیل آزاد کردن مقدار زیادی دی اکسید کربن و سایر گازها در جو هنگام احتراق شناخته شده اند. قابل ذکر است، در حالی که جهان هنوز تاثیر بزرگ‌تر این صنعت بر سیستم آب و هوا را درک نکرده است، استیون پرینس میلیونر آماده است تا با فروش یکی از جت‌های شخصی‌اش، گام خود را به سمت هدف بردارد.

این میلیونر آمریکایی که رئیس مشترک سازمان «میلیونرهای میهنی» نیز می باشد، در مجموع دارای سه جت خصوصی بود و اکنون آنها را امتحان می کند تا به پرواز درجه یک در یک شرکت هواپیمایی تجاری متوسل شود. همانطور که توسط تاجر گرجی به اشتراک گذاشته شد، او پس از اطلاع از تأثیرات زیست محیطی استفاده از جت های خصوصی، این تماس را پذیرفت.

با توجه به الف بیزینس اینسایدر گزارش، او در تلاش است تا سسنا 650 خود را بفروشد، یک خودروی 12 نفره که گفته می شود بیش از 900 لیتر سوخت در ساعت مصرف می کند.

بنگالورو

مرد بنگالورو متوجه می شود که بنیانگذار Rapido همسایه اوست. در اینجا چگونه است

بنگالورو

یکی از بنیانگذاران Udaan می‌گوید این غذاخوری نمادین بنگالورو 4.5 کرور در ماه است.

میلیونر آمریکایی در حال فروختن جت شخصی خود برای اهداف زیست محیطی

پرینس در گفتگو با این رسانه از تجربه خود در استفاده از جت های شخصی گفت و گفت که این یکی از بهترین مزیت های ثروت است و افزود: «این تجربه شگفت انگیزی است که می توان آن را با اعتیاد به کوکائین مقایسه کرد. “.

او به این نشریه گفت: «من به معنای واقعی کلمه به کنار هواپیما می‌روم و خلبان‌ها چمدان‌های من را تخلیه می‌کنند و در هواپیما می‌گذارند و بعد شخص دیگری ماشینم را پارک می‌کند.

او با افزودن بیشتر به آن، خاطرنشان کرد که چگونه جت‌های خصوصی «ده برابر زمانی که او در یک پرواز درجه یک در دلتا یا امریکن ایرلاینز وارد جو می‌شود، کربن به اتمسفر پرتاب می‌کنند». پرینس افزود: “این فقط غیر وجدان است – این فوق العاده خودخواهانه است.”

او همچنین گفت که اگر مردم بتوانند از «ویژگی‌های خودخواهانه شگفت‌انگیز» که نشان‌دهنده آن است، غلبه کنند، می‌توانند به آن کمک کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام