مینیاپولیس 8.9 میلیون دلار به خاطر اقدامات افسر پلیس سابق درک شووین سال ها قبل از جرج فلوید پرداخت می کند.

مینیاپولیس 8.9 میلیون دلار به خاطر اقدامات افسر پلیس سابق درک شووین سال ها قبل از جرج فلوید پرداخت می کند.

شهر مینیاپولیس با پرداخت نزدیک به 9 میلیون دلار برای رسیدگی به دعاوی دو نفر که گفته بودند درک شووین سال ها قبل از اینکه از همان حرکت برای کشتن جورج فلوید استفاده کند، زانوی خود را به گردن آنها فشار داده بود، موافقت کرد. تلویزیون دادگاه از طریق AP، استخر، فایل

شهر مینیاپولیس با پرداخت تقریباً 9 میلیون دلار برای حل و فصل دو شکایت دو نفر که ادعا می‌کردند درک شووین افسر پلیس سابق چندین سال قبل از کشته شدن جورج فلوید، زانویش را به گردن آنها انداخته، موافقت کرده است.

جان پوپ جونیور 7.5 میلیون دلار و Zoya Code 1.375 میلیون دلار دریافت خواهند کرد. این توافقات در جلسه شورای شهر مینیاپولیس فاش شد.

هر دوی این ادعاها ناشی از دستگیری‌هایی است که در سال 2017، سه سال قبل از اینکه شووین فلوید را به قتل رساند، در جریان دستگیری‌ای که توسط دوربین ضبط شد و تظاهرات‌ها را در سراسر جهان برانگیخت، بیداری ملی را در مورد بی‌عدالتی نژادی وادار کرد و سازماندهی مجدد اداره پلیس مینیاپولیس را ضروری کرد. .

در یک کنفرانس خبری روز پنجشنبه، شهردار جیکوب فری از همه قربانیان شووین عذرخواهی کرد و گفت که اگر ناظران پلیس “کار درست را انجام می دادند، جورج فلوید به قتل نمی رسید.”

فری به خبرنگاران گفت: “او باید در سال 2017 اخراج می شد. او باید در سال 2017 پاسخگو بود.”

هر دو دعوا از شووین و چند افسر دیگر نام بردند. این شکایت‌ها به رفتار نادرست پلیس، زور بیش از حد و نژادپرستی متهم شده‌اند – پاپ و کد سیاه هستند. شووین سفید است. آنها همچنین گفتند که شهر می‌دانست که شووین سابقه سوء رفتار دارد، اما مانع او نشد.

باب بنت، وکیل پاپ و کد، خاطرنشان کرد که افسران دیگر نتوانستند مداخله کنند یا شووین را گزارش کنند و رهبران پلیس به شووین اجازه دادند به کار خود ادامه دهد، حتی اگر شواهد ویدئویی از دوربین های بدن از عملکرد اشتباه او داشتند.

در فیلم ویرایش شده دوربین بدن که روز پنجشنبه توسط شرکت حقوقی بنت منتشر شد، صدای پوپ در حالی که روی شکم دراز کشیده است، گریه می کند، دستانش پشت سر بسته شده و زانوی شووین روی گردنش قرار دارد.

او بیش از یک بار می گوید: «گردنم واقعاً درد می کند. در یک نقطه، فیلم ها نشان می دهد که سایر افسران حاضر در اتاق پس از شروع گریه پاپ از اتاق خارج شدند.

بنت در بیانیه ای کتبی گفت: «کار آسان این است که شووین را برای همه چیز مقصر بدانیم. «نکته مهمی که این ویدیو نشان می دهد این است که هیچ یک از آن نه تا دوازده افسر حاضر در صحنه هرگز آن را گزارش نکردند، هرگز سعی نکردند آن را متوقف کنند. آنها خط مشی خودشان و واقعاً هرگونه حس انسانیت را نقض کردند.»

برایان اوهارا، رئیس پلیس، گفت که این اداره “مجبور است یک بار دیگر با اعمال تاسف بار فردی که ثابت کرده است یک شرمساری ملی است، حساب باز کند.” اما او همچنین به «شکست سیستمی» در اداره پلیس مینیاپولیس اشاره کرد.

من از رفتار تکراری این بزدل وحشت زده و از عدم اقدام و پذیرش آن رفتار توسط اعضای این بخش منزجر شده‌ام. اوهارا در بیانیه ای گفت: چنین رفتاری مایه شرمساری این نشان و شرمساری برای حرفه ای است که واقعاً بسیار شریف است.

کد که سابقه بی خانمانی و مشکلات سلامت روانی دارد، در ژوئن 2017 پس از اینکه ادعا می‌شد قصد داشت مادرش را با بند ناف خفه کند، دستگیر شد. پوپ در سپتامبر 2017 14 ساله بود که طبق دادخواست او، شووین در هنگام پاسخ به گزارش حمله داخلی، او را تحت فشار بیش از حد قرار داد.

در شکایت‌ها آمده است که ضبط‌های دوربین بدن نشان می‌دهد که شووین از بسیاری از تاکتیک‌های مشابه در مورد پاپ و کد استفاده می‌کند که در مورد فلوید استفاده می‌کرد. شووین به اتهام قتل دولتی به جرم قتل فلوید با فشار دادن زانویش به گردن فلوید به مدت 9 و نیم دقیقه به 22 سال و نیم زندان محکوم شد، زیرا او ادعا می کرد که نمی تواند نفس بکشد. این شهر همچنین ۲۷ میلیون دلار به خانواده فلوید پرداخت کرد.

شکایت کد می گوید زمانی که شووین سرش را به زمین کوبید و زانویش را به مدت 4 دقیقه و 41 ثانیه به پشت گردنش چسباند، او در دستبند بود. در دادخواست آمده بود که افسر دوم مداخله نکرد و یک گروهبان پلیس پاسخگوی نیرو این نیرو را تایید کرد.

در شکایت پوپ آمده است که مادرش هنگام تماس با پلیس مست بوده است زیرا از اینکه او و خواهر 16 ساله‌اش شارژرهای تلفن همراه خود را به برق وصل کرده‌اند ناراحت بوده و منجر به درگیری فیزیکی شده است. در این گزارش آمده است که شووین حداقل چهار بار با یک چراغ قوه فلزی بزرگ به سر پوپ زده است. می‌گوید او سپس پاپ را قبل از اینکه او را به زمین بچسباند و زانویش را روی گردن پوپ بگذارد، در یک خفه گذاشت.

در این شکایت آمده است: «شووین جان را در این وضعیت مستعد برای بیش از پانزده دقیقه نگه می‌داشت، در حالی که جان کاملاً مطیع بود و مقاومت نمی‌کرد». “در طول آن دقایق، جان بارها فریاد می زد که نمی تواند نفس بکشد.”

در این شکایت ادعا شده بود که حداقل هشت افسر دیگر هیچ اقدامی برای مداخله انجام ندادند. شووین در گزارش خود اشاره نکرده است که با چراغ قوه پاپ را زده است و همچنین اشاره ای به سنجاق کردن پاپ برای مدت طولانی نکرده است. در این دادخواست ادعا شده است که گروهبان شووین گزارش او و استفاده از زور را “علیرغم اینکه از نزدیک اطلاع داشت که این گزارش نادرست و گمراه کننده است” بررسی و تایید کرد.

شووین هنگامی که در دسامبر 2021 به اتهامات فدرال در مورد نقض حقوق مدنی فلوید و پاپ اعتراف کرد، به بسیاری از اتهامات پاپ اعتراف کرد. او در ماه جولای به این اتهامات به ۲۱ سال زندان محکوم شد.

شووین در حال گذراندن دوران محکومیت خود در یک زندان فدرال در آریزونا است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام