ناوالنی منتقد زندانی پوتین به سلول انفرادی بازگشت. شرایط “به شدت جهنمی”

ناوالنی منتقد زندانی پوتین به سلول انفرادی بازگشت.  شرایط “به شدت جهنمی”

تصویر فایل الکسی ناوالنی. خبرگزاری فرانسه

دهلی نو: الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون زندانی روسیه روز سه‌شنبه مدعی شد که بار دیگر در سلول انفرادی قرار گرفته و تحت شرایط «بسیار جهنمی» قرار گرفته است. رویترز.

ناوالنی 46 ساله در حال حاضر در حال گذراندن دو مجازات مجموعاً 11 تا 1/2 سال در یک مستعمره کیفری با امنیت بالا به دلیل کلاهبرداری و تحقیر دادگاه است که به ادعای او برای ساکت نگه داشتن او ساخته شده است. ماه گذشته مستندی درباره او جایزه اسکار گرفت.

مطابق با رویترزناوالنی گفت که او روز جمعه از سلول انفرادی آزاد شد و پس از اینکه هوادارانش گزارشی را منتشر کردند مبنی بر اینکه خدمات زندان برای کلم بیش از حد پرداخت می کند و مازاد آن را به جیب می زند، به 15 روز دیگر در روز دوشنبه حکم داده شد.

او در توییتی نوشت: «به همین دلیل است که روز بعد، پس از اینکه همکارانم تحقیقات خود را درباره این داستان‌های سرگرم‌کننده کلم منتشر کردند، من را در (سلول سلول) گذاشتند، بلافاصله شروع به راه‌اندازی یک «سلول کار» برای من کردند و روال روزانه را تغییر دادند. تبدیل آن از جهنم به جهنمی شدید.»

ناوالنی که در سال 2020 از تلاش مسموم شدن جان سالم به در برد، در سال گذشته به طور مرتب در سلول های تنبیهی نگهداری می شد و حامیان ادعا می کنند که جان او به دلیل بدتر شدن سلامتی اش در خطر است.

به گفته وکیل وادیم کوبزف، جمعه شب هنگامی که وضعیت ناوالنی به دلیل شکایت معده بدتر شد، آمبولانس به کلنی اعزام شد. این زندانی در توییتی نوشت که در آخرین دوره 15 روزه خود در سلول انفرادی، هشت کیلوگرم (18 پوند) از دست داده است. رویترز.

ناوالنی همچنین مدعی شد که مقامات زندان “قوانین کاملاً غیرقانونی وضع کرده اند و مرا از خرید غذا حتی با پولی که به دست آورده بودم منع می کردند.”

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام