نتایج انتخابات راجستان پانچایات در سال 2020: BJP سرب و کیف خود را حفظ می کند 1816 بخش پنچایات سامیتی ، 200 صندلی Zilla Parishad

طبق وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان ، نامزدهای مستقل در 417 حوزه انتخابیه پیروز شده اند در حالی که RLP 56 حوزه انتخابیه را تا ساعت 8.25 عصر در دست داشت.

نتایج انتخابات راجستان پانچایات در سال 2020: BJP سرب و کیف خود را حفظ می کند 1816 بخش پنچایات سامیتی ، 200 صندلی Zilla Parishad

تصویر نمایندگی رویترز

حزب بهاراتیا جاناتا در انتخابات به تعداد 4371 حوزه انتخابیه در 222 منطقه پنچایات سامیتس در راجستان ، برتری خود را نسبت به کنگره حاکم حفظ کرده است ، در حالی که حزب زعفران 1816 حوزه انتخابیه را برنده و کنگره با 1770 حوزه انتخابیه تا ساعت 8.25 عصر عقب مانده است.

طبق وب سایت کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان ، نامزدهای مستقل در 417 حوزه انتخابیه پیروز شده اند در حالی که متحد NDA حزب رشتریه لوکتانتریک (RLP) 56 حوزه انتخابیه را در دست داشت.

CPM 16 حوزه انتخابیه ، 3 BSP را به دست آورد. سایر احزاب درگیری شامل TMC ، CPI ، NCP و NPP هنوز هیچ کرسی کسب نکرده اند. نتایج مربوط به 357 حوزه انتخابیه پانچایات سامیتی طبق آخرین به روزرسانی ها در وب سایت راجستان SEC در دسترس نبود.

همانطور که در تایمز هند، کنگره MLA ، میناکشی خاندلا ، داماد ماهاهد سینگ خاندلا ، از حوزه انتخابیه دولهپورا در خاندلا پنچایات سامیتی پیروز شد در حالی که عروس وزیر امور خارجه سابق ، بوشرا ، ناصیم اختر ، از بخش شماره 1 پنچایات سامیتی روستای اجمر برنده شد ، جاگرن انگلیسی.

بر اساس گزارش ها ، کنگره زودتر پیش قدم شده بود اما با پیشرفت شمارش از BJP عقب افتاد.

BJP همچنان در Zilla Parishad پیشتاز است

برای انتخابات Zilla Parishad ، نتایج 343 قانون اساسی از 636 قانون اساسی در سراسر 21 Zilla Parishad در 8.30 بعد از ظهر طبق کمیسیون انتخابات ایالتی راجستان اعلام شد که BJP با 200 حوزه انتخابیه پیشتاز است در حالی که کنگره با 133 کرسی عقب است.

یک کاندیدای مستقل از یک بخش در Udaipur Zilla Parishad برنده شده است در حالی که CPM دو کرسی از Hanumangarh Zilla Parishad ولسوالی Hanumangarh را بدست آورده است.

حزب زعفران در هشت زیله پریشاد به اکثریت دست یافته است ، در حالی که کنگره تنها در دو حزب اکثریت دارد. حزب زعفران پیش از کنگره در Nagaur Zilla Parishad جایی که 14 کرسی را به دست آورده است در حالی که شریک اتحاد خود RLP هفت کرسی به دست آورده است.

BJP دارای 21 کرسی از 25 کرسی در چیتورگرا زیلا پریشاد و 15 کرسی از 25 حوزه انتخابیه در تونک زیلا پریشاد است. طبق اطلاعات SEC راجستان در ساعت 8.30 بعدازظهر ، حزب زعفران همچنین 21 کرسی از 32 کرسی Ajmer Zilla Parishad ، 12 از 23 دریا در Bundi Zilla Parishad ، 19 کرسی از 27 کرسی در Jhalawar Zilal Parishad و 17 کرسی از 25 صندلی Rajsamand Zilla Parishad را به دست آورد. .

از طرف دیگر ، کنگره 19 کرسی از 29 کرسی Hanumangarh Zilla Parishad را به دست آورده در حالی که اکثریت Pratapgarh Zilla Parishad را فقط با یک کرسی اضافی نسبت به هشت کرسی BJP حفظ کرده است.

این کنگره با 11 کرسی همچنین در رقابت نزدیک با BJP (12 حوزه انتخابیه) در Bundi Zilla Parishad است.

“شمارش آرا برای انتخاب اعضای Panchayat Samitis و Zilla Parishads هنوز در جریان است” PTI به نقل از سخنگوی کمیسیون انتخابات ایالتی.

ترتیبات دقیق امنیتی برای روند شمارش آرا count انجام شده است.

رای گیری برای انتخاب 636 عضو Zilla Parishad و 4371 عضو Panchayat Samiti در چهار مرحله در 21 منطقه اجمر ، بانسوارا ، بارمر ، بهیلوارا ، بیکانر ، بوندی ، چیتورگرا ، چورو ، دونگرپور ، هانومنگره ، جیسالمر ، جلور ، جهالوار برگزار شد. ، Jhunjhunu ، Nagaur ، Pali ، Pratapgarh ، Rajsamand ، Sikar ، Tonk و Udaipur.

در مجموع 1777 نامزد در انتخابات Zilla Parishad درگیر بودند در حالی که 12،663 نامزد در انتخابات Panchayat Samiti شرکت کردند. رای گیری در 23 و 27 نوامبر و 1 و 5 دسامبر برگزار شد.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.