نتیجه انتخابات مجمع بیهار 2020: بازخرید تجاوی یا اصطلاح دیگری برای نیتیش ؛ شمارش فردا برای تصمیم گیری

اکثر نظرسنجی ها پیش بینی یک روند برای ترکیب حاکم JD (U) -BJP و یک پیروزی چشمگیر برای اتحاد بزرگ به رهبری تجاشوی است که حزبش در انتخابات عمومی 2019 جای خالی دارد

نتیجه انتخابات مجمع بیهار 2020: بازخرید تجشوی یا اصطلاح دیگری برای نیتیش ؛  شمارش فردا برای تصمیم گیری

تصویر پرونده نیتیش کومار ، چپ و تجاوی یداو ، راست. آژانسها

پاتنا: بیهار ممکن است در آستانه یک تغییر بزرگ نسلی در سیاست باشد زیرا شمارش آرا در روز سه شنبه برای انتخابات مجلس را آماده می کند ، با بیشتر نظرسنجی ها پیش بینی لغزش برای اتحاد بزرگ پنج حزب به رهبری رهبر جوان رشتریا جاناتا دال (RJD) تجویوی یداو.

شمارش در 55 مرکز در 38 ولسوالی انجام می شود که نتیجه آن در مورد سرنوشت دولت نیتیش کومار تصمیم می گیرد که به مدت یک دهه و نیم دولت را اداره می کند.

اکثر نظرسنجی ها پیش بینی یک روند برای ترکیب حاکم JD (U) -BJP و یک پیروزی چشمگیر برای اتحاد بزرگ (Mahagathbandhan) به رهبری نامزد 31 ساله وزیر ارشد RJD ، تجوشوی ، است که دستکش را به میز مجدد ریخته است. نیتیش کومار ، جانباز با زخم های جنگ بیش از دو برابر سن او.

کمیسیون انتخابات اطمینان حاصل می کند که بادهای تغییر بالقوه هیچ اختلالی در روند شمارش آرا ایجاد نمی کند.

به گفته مدیر ارشد انتخاباتی HR Srinavasa ، نیروهای پلیس مسلح مرکزی در اتاق های محکم مستقر شده اند ، جایی که EVM ها پس از اتمام رأی گیری در آنها ذخیره شده است ، و سالن هایی که صبح روز سه شنبه پس از شمارش آرا over پستی ، این مهر و موم نمی شود .

این ایالت دارای 243 حوزه انتخابیه مجمع است و به طور واضح بیشترین تماشاگران راغوپور در منطقه وایشالی است که تجویوی یاداو به دنبال انتخاب مجدد آن است. کومار عضو شورای قانونگذاری است و در انتخابات مجلس شرکت نکرده است.

راغوپور در گذشته به نمایندگی از والدینش لالو پراساد و رابری دوی هر دو وزیر ارشد سابق نماینده داشته است.

برادر بزرگ تجاوی Tej Pratap Yadav در حال رقابت از حسن پور در منطقه Samastipur است.

علاوه بر این ، شمارش روز سه شنبه در مورد سرنوشت سیاسی تقریباً شماری از وزرا نیز تصمیم خواهد گرفت. برجسته ترین آنها Nand Kishore Yadav (Patna Sahib) ، Pramod Kumar (Motihari) ، Rana Randhir (Madhuban) ، Suresh Sharma (Muzaffarpur) ، Shrawan Kumar (Nalanda) ، Jai Kumar Singh (Dinara) و Krishnanandan Prasad Verma (Jehanum) است.

با بسیاری از روایت های انتخاباتی NDA با تمرکز بر ارتباط RJD با “جنگل راج” ، کنایه از قانون و نظم متلاشی شده در طی 15 سالی که لالو-رابری به طور پی در پی دولت را اداره می کرد ، سرنوشت “باهوبالی“رهبرانی که با تاکتیکهای بازوی معروف شناخته می شوند نیز بسیار مورد تماشا قرار خواهند گرفت.

دو نفر از مشهورترین جنایتکاران که تبدیل به سیاستمداران شده اند – آنانت سینگ (موکاما) و ریتلال یداو (داناپور) – در حال رقابت در بلیط های RJD هستند.

پیروزی ائتلاف تحت رهبری RJD بازخرید نوعی از تجاوی را به وجود می آورد که توانایی های رهبری وی پس از عدم موفقیت حزب در سال گذشته در انتخابات لوک صباح زیر سوال رفت. NDA 39 كرسی از 40 كرسی را به دست آورده بود و یكی هم به كنگره ، یك متحد RJD رفته بود.

همچنین ممکن است ثروت سه حزب چپ – CPI ، CPM و CPI-ML – که طی دو دهه گذشته به فراموشی سپرده شده اند را احیا کند. پنج حزب “ماهاگاتبندان” نیز شامل این سه حزب چپ است ، که نیرویی برای حساب کردن در گذشته بودند.

مقامات انتخاباتی و ادارات محلی با این وظیفه طاقت فرسا مواجه هستند که می توانند طرفداران احزاب سیاسی را از ازدحام مراکز شمارش در میان کووید -19 شیوع.

مقامات گفتند كه دستورات منع خارج از مراكز شمارش صادر خواهد شد تا از تجمع تعداد زياد مردم جلوگيري كند.

به گفته سرینیواسا ، در حالی که 19 شرکت از نیروهای پلیس مسلح مرکزی در اتاق های محکم و سالن هایی که شمارش در آنها انجام می شود مستقر می شوند ، 59 قانون دیگر به حفظ نظم و نظم سپرده شده اند. هر شرکت تقریباً 100 پرسنل دارد.

جیتندرا کومار ، مدیرکل اضافی پلیس (ستاد) گفت که پلیس نظامی بیهار و پلیس محلی همچنین در حالیکه مقامات ارشد از طریق صفحه نمایش های متصل به دوربین های مداربسته نصب شده در مراکز شمارش ، ساعت را نگه می دارند ، در این قسمت حضور خواهند داشت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.