نخست‌وزیر مودی در یک تجمع عمومی گفت: «کنگره روایت‌های جعلی می‌سازد، مانیفست پر از دروغ».

نخست‌وزیر مودی در یک تجمع عمومی گفت: «کنگره روایت‌های جعلی می‌سازد، مانیفست پر از دروغ».

نخست وزیر مودی گفت مانیفست کنگره “پر از دروغ” است.

نخست وزیر نارندرا مودی، در یکی از آخرین حملات خود به کنگره، گفت که مانیفست حزب “پر از دروغ است”. اظهارات او در جریان سخنرانی در یک گردهمایی عمومی قبل از انتخابات کارناتاکا بیان شد.

مانیفست تماماً درباره مماشات است و پر از دروغ بود. ما نقشه راه را داریم تا کارناتاکا را شماره 1 کنیم. اما مانیفست کنگره فقط روایت های جعلی و ممنوعیت هایی در آن دارد. آنها در شرایطی هستند که می لرزند.» نخست وزیر مودی گفت.

«کنگره برای پیروزی در سیاست، روایت ها و نظرسنجی های جعلی می سازد. آنها تلاش می کنند رای دهندگان را در ایالت گمراه کنند.»

BJP تغییراتی در برنامه های خود برای برگزاری نمایشگاه های جاده ای در کارناتاکا به دنبال امتحانات NEET در ایالت انجام داد.

شوبها کاراندلاجه، وزیر امور خارجه، گفت: «نمایش جاده ای نخست وزیر نارندرا مودی در 6 و 7 مه برگزار خواهد شد و مقدمات آن در حال انجام است. ما اطلاعاتی را در این زمینه از طریق مطبوعات با مردم به اشتراک گذاشتیم. با این حال، شما (رسانه‌ها) امتحانات NEET را در تاریخ 7 می ساعت 14 به ما اطلاع دادید و نمایش جاده 26 کیلومتری باعث ایجاد ناراحتی برای امتحانات (نوشتن دانش‌آموزان) خواهد شد.»

«پیش از این در 6 می گفته بودیم که نمایش جاده 10 کیلومتری خواهد بود و در 7 می 26 کیلومتر خواهد بود. با تغییر این که ما اکنون در تاریخ 6 مه یک مسافت طولانی 26 کیلومتری از زمین RBI Someshwar Bhavan در بنگالور جنوبی تا تانک Sankey Malleshwaram را بین ساعت 10 صبح تا 1.30 بعد از ظهر برگزار خواهیم کرد، و یک مسیر کوتاهتر از حدود 10 کیلومتر بین مجسمه Kempegowda در Thippasandra. به حلقه ترینیتی که به زودی تکمیل می شود، یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 11/11:30 صبح برگزار می شود.

کنگره مانیفست خود را روز سه شنبه منتشر کرد که در آن قول داده بود علیه افراد و سازمان هایی که بر اساس کاست و مذهب نفرت را در بین جوامع گسترش می دهند، اقدام کند.

اوایل روز چهارشنبه با متهم کردن کنگره به بدرفتاری به مودی، گفت که مردم کارناتاکا از این “فرهنگ سیاه” حمایت نمی کنند و باید کسانی را که سوء استفاده می کنند با گفتن “جای باجرانگبالی” در هنگام رای دادن مجازات کنند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.