نخست وزیر مودی در کارناتاکا می گوید که کنگره مالک «فساد کال» است در حالی که BJP مالک «امریت کال» است.

نخست وزیر مودی در کارناتاکا می گوید که کنگره مالک «فساد کال» است در حالی که BJP مالک «امریت کال» است.

نخست وزیر نارندرا مودی در یک نشست عمومی پیش از انتخابات مجلس کارناتاکا در همن آباد، شنبه، صحبت می کند. عکس- PTI

نارندرا مودی، نخست وزیر، روز شنبه در کنگره گفت که حساب حزب دارای «فساد کال» است در حالی که حساب BJP دارای «امریت کال» است.

نخست وزیر در سخنرانی در یک گردهمایی نظرسنجی در بلگاوی، کنگره را متهم کرد که از او سوء استفاده کرده است «زیرا همه منابع فساد را بسته است».

او گفت که فقط BJP می تواند یک دولت باثبات و قوی در کارناتاکا ایجاد کند.

توضیح داده شده: عامل Lingayat-Vokkaliga در انتخابات کارناتاکا

به‌روزرسانی‌های زنده انتخابات کارناتاکا 2023: پریانکا گاندی در هیریور نمایش جاده‌ای برگزار می‌کند و از مردم می‌خواهد به کنگره رأی دهند.

مودی راه را برای فساد کنگره بسته است. کنگره یعنی فساد. در حالی که حساب کنگره دارای “Corruption Kaal” است، “Amrit Kaal” در حساب BJP وجود دارد. کنگره نگران است زیرا همه منابع (فساد) آن بسته شده است، بنابراین آنها شعار Modi teri Kabar Khudegi (مدی قبر شما کنده می شود) سر می دهند. در حالی که کنگره مشغول کندن قبر مودی است، مردم از شکوفه‌های نیلوفر آبی اطمینان می‌دهند.»

نخست‌وزیر همچنین پیش از انتخابات مجلس، شعار انتخاباتی جدیدی به نام «ای بااریا نیردهارا، باهوماتادا بی‌جی‌پی سرکارا» (تصمیم این بار، اکثریت دولت BJP) برای حزب حاکم بر بی‌جی‌پی در کارناتاکا، پیش از انتخابات مجلس، داد و نسبت به بازگشت این حزب به قدرت با اکثریت کامل

تاکید مودی بر برگزیده شدن BJP در انتخابات مجلس دهم ماه مه بسیار مهم است، زیرا این حزب هم در سال 2008 و هم در سال 2018 اکثریت را به دست نیاورده بود، زمانی که به عنوان بزرگترین حزب ظاهر شد، و مجبور به تشکیل دولت با حمایت MLAs از مخالفان شد. رتبه هایی که وفاداری به آن و استقلالی ها را تغییر دادند.

او گفت که این سومین راهپیمایی او در اولین روز مبارزات انتخاباتی اش در ایالت پس از اعلام انتخابات است و به نظر می رسد که مردم کارناتاکا تصمیم گرفته اند یک دولت قوی و باثبات BJP را در کارناتاکا وارد کنند.

“Ee baariya nirdhara، Bahumatada BJP Sarkara- همه جا شنیده می شود…” لوتوس نشانه پیشرفت کارناتاکا است، فقط BJP نقشه راه توسعه را دارد.”

وزرای کارناتاکا، گوویند کرجول و شاشیکالا جوله در میان رهبران دیگر حضور داشتند.

مودی با اشاره به اینکه BJP تیم جدیدی را با ترکیبی از – انرژی جدید و تجربه قدیمی – برای پیشرفت کارناتاکا تشکیل داده است، مودی گفت که این تیم بر روی تهیه نقشه راه برای کارناتاکا در طول “Amrit Kaal” کار خواهد کرد.

او گفت: “این تیم به نعمت های شما نیاز دارد… برای من کارناتاکا یک ایالت بسیار مهم است، بنابراین من به نعمت های شما نیاز دارم.”

او گفت که آنچه کارناتاکا به آن نیاز دارد یک حزب سیاسی باثبات در قدرت و یک دولت قوی با اکثریت کامل است، و افزود که “برای بردن کارناتاکا به ارتفاعات جدید توسعه، تنها BJP می تواند آن دولت باثبات و قوی را فراهم کند.” مودی با بیان اینکه کنگره از کسانی که برای دالیت‌ها، اقشار ضعیف و ضعیف‌تر جامعه کار می‌کنند متنفر است، خاطرنشان کرد: «اینجا در بلگاوی، باباصاحب امبدکار گفته بود که کنگره چگونه از او سوء استفاده می‌کند». مودی گفت که کنگره در آن زمان و اکنون یکسان است، زیرا او بار دیگر به حزب بزرگ قدیمی به دلیل سوء استفاده از او، با اشاره به ضربات “مار سمی” رئیس کنگره، ام.

با ورودی های PTI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام