نخست وزیر مودی می گوید رویکرد BJP در کارناتاکا انتقال رهبری به “تیم جوان” است.

نخست وزیر مودی می گوید رویکرد BJP در کارناتاکا انتقال رهبری به “تیم جوان” است.

نخست وزیر مودی به طور مجازی به کارگران BJP در کارناتاکا می پردازد. توییتر/@BJP4Karnataka.

حزب بهاراتیا جاناتا رویکرد متفاوتی را برای انتخابات مجلس کارناتاکا در سال 2023 ارائه کرده است. BJP در حال آماده سازی یک “تیم جوان” با هدف دادن باتوم برای توسعه ایالت در دستان جوانان است که ادعا می کند مسیر پیشرفت را هدایت می کند. در 25 سال آینده

نخست وزیر مودی در روز پنجشنبه در تعامل با کارگران BJP کارناتاکا تقریباً قبل از انتخابات 10 می، گفت: “بزرگترین تفاوت بین BJP و سایر احزاب در رویکرد است. BJP بر روی نقشه راه توسعه هند در 25 سال آینده کار می کند.

برنامه رقبای ما تصاحب قدرت است، دستور کار ما این است که کشور را در 25 سال توسعه دهیم و آن را از فقر رها کنیم و توانمندی های جوانان را ارتقا دهیم. BJP در حال ایجاد یک تیم جوان در کارناتاکا است تا در 25 سال آینده سفر توسعه ایالت را رهبری کند. نخست وزیر گفت: تلاش ما برای ایجاد مراکز جهانی متعدد در کارناتاکا مانند بنگالورو است.

چگونه کارناتاکا بسیاری از گفتمان های سیاسی را در مسیر سال 2024 قرار خواهد داد

انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره CMO را به فراخواندن افسران بازگشته برای یافتن نقص در نامزدها متهم کرد

برای مبارزه در مجمع 224 کرسی کارناتاکا، BJP بیش از 50 چهره جدید را به میدان می‌آورد. با این حال، این امر منجر به رد بلیط برخی از رهبران ارشد حزب از جمله جگادیش شتر، لاکسمان سوادی و دیگران شد که در نهایت حزب را ترک کردند و برای تهیه بلیت به کنگره پیوستند.

PM توضیح می دهد که دو موتور یعنی چه؟

مودی در جریان تعامل خود به سؤال یکی از کارگران حزب در مورد معنای “دولت دو موتوره” که اغلب توسط نخست وزیر برای اشاره به سرعت سریع توسعه استفاده می شود، پاسخ داد.

منظور از دولت دو موتوره، سرعت مضاعف توسعه است. در جایی که دولت‌های دو موتوره BJP وجود دارد، تجربه این بوده است که طرح‌های رفاهی ضعیف با سرعت اجرا می‌شوند. برخی از ایالت ها هستند که نام طرح ها را تغییر می دهند.

مردم کارناتاکا به BJP اعتماد دارند

نخست وزیر به کارگران حزب خود گفت که به طور فیزیکی از کارناتاکا بازدید خواهد کرد تا در مبارزات انتخاباتی BJP شرکت کند.

من تا چند روز دیگر از کارناتاکا دیدن خواهم کرد تا از برکات مردم ایالت بهره مند شوم. رهبران BJP که در این ایالت مبارزات انتخاباتی کرده اند، گفته اند که محبت زیادی از مردم آنجا دریافت کرده اند. این نشان دهنده اعتماد مردم به BJP است.

کارناتاکا در 10 می به پای صندوق های رای می رود. شمارش آرا در 13 می انجام خواهد شد.

با ورودی های ANI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام