نخست وزیر نارندرا مودی اولین «هند کوچک» استرالیا را رونمایی می کند.

نخست وزیر نارندرا مودی اولین «هند کوچک» استرالیا را رونمایی می کند.

نخست وزیر نارندرا مودی که در یک سفر سه روزه از استرالیا به سر می برد، روز سه شنبه در جریان رویدادی در غرب سیدنی برای جشن گرفتن مهاجران هندی در این کشور، از اولین هند کوچک استرالیا رونمایی خواهد کرد.

طبق گزارش The Australia Today، پلاکی که به طور رسمی منطقه تجاری هریس پارک را به عنوان اولین هند کوچک استرالیا معرفی می کند، توسط PM Modi رونمایی خواهد شد.

مقالات مرتبط

نخست وزیر مودی با رهبران تجاری برجسته استرالیایی، افراد مشهور در سیدنی ملاقات می کند

PM

تماشا کنید: از نخست وزیر نارندرا مودی در سالن بانک قدس در سیدنی استقبال سنتی شد

مودی روز دوشنبه برای سومین و آخرین مرحله از تور سه کشور خود وارد سیدنی شد که در طی آن با همتای استرالیایی خود آنتونی آلبانیز گفتگو خواهد کرد و در یک رویداد اجتماعی برای جشن گرفتن مهاجران هندی پویا و متنوع در کشور شرکت خواهد کرد.

سودانشو تریودی، رهبر BJP درباره این موضوع گفت: “اعلام دولت استرالیا مبنی بر اینکه هریس پارک، حومه سیدنی، اکنون به عنوان “هند کوچک” شناخته خواهد شد، نشان دهنده احترام به هند و وضعیت رو به رشد آن است.

استرالیا امروز گزارش داد که این توسعه پس از تخصیص 3.5 میلیون دلار در سال گذشته برای ایجاد رسمی حوزه فرهنگی هند کوچک انجام شد که به تعهدات انتخاباتی انجام شده توسط عضو فدرال پارلمان پاراماتا، دکتر اندرو چارلتون، نماینده پارلمان انجام شد.

محوطه فرهنگی هند کوچک به رشد منطقه تجاری هریس پارک کمک می کند و از توسعه مستمر آن به عنوان مقصدی برتر برای فرهنگ شبه قاره اصیل در سیدنی حمایت می کند.

لرد شهردار پاراماتا سامیر پاندی با الاصل هندی گفت که این لحظه هیجان انگیزی برای جامعه استرالیایی-هندی بود.

طبق سرشماری سال 2021، تعداد افرادی که در هند متولد شده اند و در حال حاضر در استرالیا زندگی می کنند بیش از 600000 نفر است. SBS News گزارش داد که تقریباً 45 درصد از جمعیت، که حدود 5000 نفر هستند، در حومه پارک هریس ساکن هستند.

در همین حال، نخست وزیر مودی روز سه شنبه با رهبران تجاری شرکت های برتر استرالیایی و افراد مشهور در سیدنی دیدار کرد.

وی در این دیدار با رهبران تجاری، خواستار تقویت همکاری با صنعت هند در زمینه هایی مانند فناوری، مهارت و انرژی پاک شد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام