نظرسنجی های بهار: نیتیش کومار می گوید هنوز ادعای پست CM نکرده است ، متحدان NDA فردا تصمیم نهایی را می گیرند

نیتیش در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با MLA های تازه منتخب JD (U) در مقر حزب در پاتنا ، افزود که در مورد تاریخ مراسم تحلیف نیز تصمیم گیری در جلسه NDA روز جمعه گرفته خواهد شد.

نیتیش کومار ، رئیس JD (U) ، که پس از پیروزی NDA در نظرسنجی های مجمع احتمالاً برای چهارمین بار متوالی دولت بهار را هدایت می کند ، روز پنجشنبه گفت که تصمیم گیری در مورد اینکه دفتر رئیس وزیر را اشغال می کند در یک جلسه تصمیم گیری می شود از شرکای اتحاد در روز جمعه.

در حالی که رهبران ارشد BJP مانند نخست وزیر نارندرا مودی ، نیتیش را به عنوان گزینه اصلی وزیر NDA تأیید کرده اند ، نیتیش گفت که او ادعایی در کرسی رئیس وزیر ارشد نداشته است.

نیتیش در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با MLA های تازه انتخاب شده JD (U) در مقر حزب در پاتنا ، اضافه کرد که تصمیم گیری در مورد تاریخ مراسم تحلیف نیز در جلسه NDA در روز جمعه اتخاذ خواهد شد. وی گفت: “هنوز تصمیم گرفته نشده است كه مراسم سوگند چه موقع برگزار می شود ، چه بعد از دیوالی یا چهات. ما در حال تجزیه و تحلیل نتایج این انتخابات هستیم.”

JD (U) بعنوان سومین حزب در نظرسنجی های مجمع که اخیراً به پایان رسیده است ظاهر شد و حزب اصلی مخالفت ، RJD ، به عنوان بزرگترین حزب ظاهر شد. به دلیل نمایش ضعیف حزب در انتخابات ، نیتیش “مایل نیست” برای دوره چهارم به عنوان رئیس وزیر ادامه دهد ، هند اکسپرس گزارش شده

با این حال ، در این گزارش آمده است که رهبران ارشد BJP با “اطمینان از اینکه” در اداره دولت “از استقلال کامل” برخوردار است ، سعی در متقاعد کردن وی برای ادامه کار دارند.

در این گزارش همچنین به نقل از منابع گفته شده است که رئیس JD (U) از حمایت نکردن LJP به رهبری Chirag Paswan از آن در نظرسنجی های مجمع 2020 “بسیار ناراحت” شده است. یک رهبر BJP گفت: “او از اینکه Chirag حداقل در 25-30 کرسی شانس JD (U) را خراب کرده بود بسیار ناراحت و ناراحت بود و ما او را متقاعد کردیم که همچنان وزیر ارشد بماند حتی اگر BJP اکنون یک شریک ارشد در اتحاد “

هنگامی که روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مورد LJP س askedال شد ، Nitish گفت: “این BJP تصمیم می گیرد که آیا LJP در NDA حفظ شود یا نه.”

پیش از این ، گمانه زنی ها مبنی بر سوگند نیتیش به عنوان رئیس وزیر در روز دوشنبه بسیار گسترده بود. با این حال ، PTI همچنین به نقل از یك دستیار گفت كه تاریخ نهایی نشده است. در این گزارش آمده است که منابع راج بهوان گفته اند که آنها هیچ ارتباطی درباره زمان برگزاری مراسم تحلیف دریافت نکرده اند.

نیتیش کومار قبل از اینکه دوباره به عنوان رئیس وزیر سوگند یاد کند ، باید استعفای خود را به استاندار تسلیم کند. MLA های تازه انتخاب شده NDA هنوز به طور رسمی ملاقات نمی کنند و کومار را به عنوان رهبر خود انتخاب می کنند.

تجاوی یداو می گوید NDA با “فریب” برنده شد و خواستار بازشماری آرا پستی است

در همین حال ، در جبهه مخالف ، رهبر RJD ، تجویوی یداو ، که با چند هزار رأی صندلی رئیس وزیر را از دست داد ، ادعا کرد که در روند شمارش آرا تخلف کرده است. وی همچنین روز پنجشنبه به عنوان رهبر حزب قانونگذاری اتحاد بزرگ انتخاب شد.

با حضور در NDA ، تجاوی ادعا کرد که اتحاد BJP-JD (U) با “فریب” در انتخابات مجلس پیروز شد.

یاداو در سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی ، نیتیش را بخاطر عملکرد JD (U) مسخره کرد و از خود پرسید که آیا این شخص “به وجدان خود توجه خواهد کرد و از وابستگی خود به صندلی (رئیس وزیر ارشد) صرف نظر خواهد کرد”.

او اشاره به استعفا K کومار و قطع رابطه با اتحاد بزرگ قبل از بازگشت به بخش NDA در سال 2017 پس از نام تجاوی در پرونده پولشویی داشت ، PTI گزارش شده

نیتیش سپس گفته بود که پس از “توجه به وجدان خود” از سمت خود کناره گیری می کند.

تجاوی همچنین ادعا کرد که مأموریت مردم در انتخابات سال 2020 برای تغییر در دولت بود اما “دستکاری شد”. “بدون شک این یک حکم برای تغییر بود. NDA با پیروزی dhan ، bal و chhal (پول ، قدرت عضلانی و نیرنگ) ، “او ادعا کرد.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا Mahagathbandhan سعی می کند برای تشکیل دولت خود تعداد زیادی جمع کند ، گفت: “ما به سراغ افرادی می رویم که این مأموریت را داده اند. اگر آنها چنین آرزویی را ابراز کنند ، ما مطابق آن عمل خواهیم کرد.”

وی با نقل از داده های انتخابات ادعا کرد که NDA تنها 12،270 رأی بیشتر از آرا کسب کرده است Mahagathbandhan. یداو ، ائتلاف که 110 کرسی به دست آورده است ، گفت: “چگونه می تواند در 15 کرسی بیشتر از ما به پیروزی آنها تبدیل شود؟ ما معتقدیم که اگر شمارش آرا منصفانه بود ، ما با تعداد بیش از 130 کرسی برمی گشتیم.” 12 برابر کمتر از رقم جادویی 122 است. NDA 125 کرسی بدست آورد.

وی گفت اتحادش به کمیسیون انتخابات نامه خواهد نوشت و “اختلافات” را نشان خواهد داد.

رهبر RJD ادعا کرد: “در بسیاری از حوزه های انتخابیه ، آراots پستی در انتها شمارش می شد و نه در آغاز شمارش که عادی است. علاوه بر این ، کرسی هایی وجود داشت که در حدود 900 رأی پستی باطل می شد.”

“ما گمان می كنیم كه این كار برای جبران حمایتی كه از تعداد زیادی از خدماتی كه به دلیل تعهد ما به یك رتبه ، یك طرح بازنشستگی منتقل شده بودند ، انجام شده است. ما خواهان بازشماری آرا پستی در همه حوزه های انتخابیه هستیم و روند فیلمبرداری می شود”. یداو ادعا کرد.

معاون رئیس سابق 31 ساله ادعا کرد که مقامات اشتباه نظرسنجی مانند یک “پراکوست“(سلول) BJP ، و در پاسخ به اینکه آیا اگر کمیسیون اروپا به طور رضایت بخشی نگرانی ها را برطرف نکند ، می توان راه حل قانونی را بررسی کرد ، پاسخ مثبت داد.

آخیلش یداو رئیس حزب سماجوادی نیز ادعا کرد که “بی نظمی” در روند انتخابات وجود دارد. در پاسخ به این ادعاها ، سونیل آرورا ، رئیس کمیساریای انتخابات (CEC) گفت که در حالی که کمیسیون انتخابات نسبت به اظهارات احزاب سیاسی واکنشی نشان نمی دهد ، تصمیم نهایی به عهده مردم است.

وی همچنین گفت که رئیس انتخابات بهار در حال حاضر به همه موارد پاسخ داده است. آرورا خاطرنشان كرد ، اتحادیه اروپا مجبور بوده است كه در روز شمارش در 10 نوامبر چهار كنفرانس مطبوعاتی برگزار كند تا به جنبه های مختلف روند پاسخ دهد.

وی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: “ما به اظهار نظرهای نهادهای سیاسی پاسخ نمی دهیم. این تصمیم آنهاست ، آنچه آنها گفتند ، چرا گفته اند. تصمیم نهایی با مردم است.”

آرورا در پاسخ به پرسشی درباره “سرعت کند شمارش” گفت که با در نظر گرفتن هنجارهای فاصله در محل به دلیل کووید -19 همه گیری ، تعداد رای دهندگان در هر حوزه رای دهی به جای 1500 مورد معمول به 1000 نفر محدود شد. این منجر به افزایش 33000 مرکز رای گیری شده بود. این بار ، بیهار بیش از یک شعبه اخذ رای داشت. بیشتر مراکز رأی دهی به معنای استفاده از 63 درصد دستگاه رای گیری الکترونیکی اضافی (EVM) بود.

تعداد میزهای شمارش در هر سالن نیز به جای 14 جدول به نصف کاهش یافت و تعداد مکان های شمارش نیز از 38 به 55 رسید.

رهبر حزب می گوید: اتحاد بزرگ به دلیل عملکرد ضعیف کنگره باخت

طارق انور رهبر ارشد كنگره روز پنجشنبه با اعتراف صریح اظهار داشت كه حزب وی ، به دلیل عملکرد ناخوشایند خود در انتخابات مجلس بحار ، به عنوان حلقه ضعیفی كه مانع از Mahagathbandhan از تشکیل دولت خود در این ایالت.

انور ، دبیر کل AICC ، با انبوهی از توییت ها خواستار “درون نگری فوری و عمیق” درمورد حزب حزب شد ، دومین تشکیل دهنده بزرگ ائتلاف مخالف ، که به اندازه 70 کرسی رقابت کرد اما با شمارش معکوس بازگشت فقط 19.

“ما باید حقیقت را بپذیریم. به دلیل عملکرد ضعیف کنگره ، بیهار از داشتن یک دولت ماهاگاتبدان محروم شده است. کنگره باید در مورد محل تزلزل خود به درون نگری بپردازد. همچنین ، ورود AIMIM به بیهار نشانه خوبی نیست ،” انور توییت کرد.

حرف زدن با PTI، انور ، كه نمایند multiple چند دوره ای نماینده ای از كاتهار در این ایالت بود ، افزود: “كنگره از هر نظر با جامعه گرایی مخالف است. AIMIM به دنبال بسیج حمایت از مسلمانان است به همان روش BJP در مورد هندوها. هر دو از یکدیگر تغذیه خواهند کرد. “

وی افزود: “این برای كل جامعه خوب نیست. AIMIM در منطقه كوسی سئمانچال كه دارای جمعیت زیادی از مسلمانان است و همیشه به خاطر هماهنگی اجتماعی مشهور است ، راه خود را آغاز كرد.”

انور ، که یکی از اعضای کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره برای نظرسنجی های مجمع بود ، همچنین نیتش کومار ، وزیر ارشد بهار ، که JD (U) او شاهد کاهش شدید تعداد آن در مقایسه با پنج سال است ، بود. سالها پیش ، و اکنون کرسیهای بسیار کمتری نسبت به BJP دارد.

رئیس هام به عنوان رهبر حزب قانونگذاری خود انتخاب شد

جیتان رام منجی رئیس هندوستان عوام مورچا (HAM) روز پنجشنبه به عنوان رهبر حزب قانونگذاری چهار عضو خود انتخاب شد. هر چهار MLA تازه انتخاب شده در محل سکونت منجی دیدار کردند و در آنجا نخست وزیر سابق را به عنوان رهبر گروه قانونگذار انتخاب کردند.

رهبران حزب و کارگران حاضر در آنجا پس از بهترین عملکرد حزب در انتخابات مجلس ، همه آنها را تبریک گفتند. منجی تنها HAM MLA در مجمع خروجی بود.

با ورودی های آژانس ها

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.