نظرسنجی های مدنی حیدرآباد در تاریخ 1 دسامبر با شمارش آرا در 4 دسامبر برگزار می شود

نظرسنجی ها برای بدنه مدنی معتبر در نظر گرفته می شود زیرا تصمیم می گیرد چه کسی بر منطقه حیدرآباد ، جواهر تاج تلانگانا حکومت کند. حداقل 20 حوزه انتخابیه مجلس در محدوده GHMC قرار می گیرند

نظرسنجی های مدنی حیدرآباد در تاریخ 1 دسامبر با شمارش آرا در 4 دسامبر برگزار می شود

تصویر پرونده صف رای دهندگان در بیرون از یک غرفه رای گیری. PTI

حیدرآبادکمیسیون انتخابات ایالتی تلانگانا روز سه شنبه اعلام کرد: انتخابات شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) در تاریخ 1 دسامبر برگزار می شود.

کمیساریای ایالتی انتخابات سی پرتاراساراتی گفت که تصمیم گرفته شده است پس از کسب نظرات احزاب عمده سیاسی و اداره بهداشت نظرات مربوط به کووید -19 همه گیری و در نظر گرفتن موضوعات مختلف مرتبط.

رأی گیری برای 150 عضو GHMC ، که هم اکنون توسط Telangana Rashtra Samiti (TRS) حاکم برگزار می شود ، از 7 صبح تا 6 بعد از ظهر در تاریخ 1 دسامبر برگزار می شود. وی گفت که زمان نظرسنجی با توجه به وضعیت همه گیر یک ساعت افزایش یافته است.

نامزدها از چهارشنبه پذیرفته می شوند و آخرین روز آنها 20 نوامبر است. کمیسر انتخابات ایالتی گفت که بررسی در 21 نوامبر انجام می شود و می توان نامزدها را تا 22 نوامبر پس گرفت.

در صورت لزوم ، رای گیری مجدد در 3 دسامبر برگزار می شود و روز بعد شمارش آرا به دست می آید. دوره بدن فعلی در 10 فوریه 2021 به پایان می رسد.

پارتاساراتی گفت ، دولت ایالت تصمیم گرفته است همان سیستم رزرو را که در انتخابات قبلی در سال 2016 دنبال شده بود ، ادامه دهد. پست شهردار اختصاص به زن (عمومی) دارد.

TRS حاکم در انتخابات گذشته GHMC پیروز شده بود ، 99 بخش از کل 150 بخش را در چمدان خود داشت. نظرسنجی های این نهاد مدنی معتبر شناخته می شود زیرا تصمیم می گیرد چه کسی بر منطقه حیدرآباد ، جواهر تاج تلانگانا حکومت کند. حداقل 20 حوزه انتخابیه مجلس در محدوده GHMC قرار می گیرند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.