نظرسنجی های کارناتاکا هیچ تضمینی برای عملکرد خوب کنگره در سال 2024 ندارد: پراشانت کیشور

نظرسنجی های کارناتاکا هیچ تضمینی برای عملکرد خوب کنگره در سال 2024 ندارد: پراشانت کیشور

پراشانت کیشور، استراتژیست سیاسی تبدیل به فعال شد

پراشانت کیشور، استراتژیست سیاسی که به فعال تبدیل شده است، به حزب کنگره نسبت به «اشتباه» کردن پیروزی خود در انتخابات مجلس کارناتاکا که اخیراً به پایان رسیده است، هشدار داده است.

کیشور در بیانیه خود به اشتراک گذاشته شده توسط “جان سورااج” – یک کمپین سیاسی که توسط بنیانگذار IPAC در ایالت زادگاهش بیهار راه اندازی شد – اشاره کرد که علیرغم پیروزی کنگره در انتخابات کارناتاکا در سال 2013، در انتخابات پارلمانی 2014 به BJP شکست خورده است. همچنین حزب بزرگ قدیمی پس از پیروزی در سه ایالت بزرگ یک سال قبل، در انتخابات 2019 لوک سبها شکست خورده بود.

من به کنگره به خاطر موفقیتش در کارناتاکا تبریک می گویم. اما من همچنین می‌خواهم به رهبران و کارگران حزب هشدار دهم که نتیجه رای‌گیری مجمع را با اشاره به آنچه در نظرسنجی‌های لوک سبها در انتظار است اشتباه نگیرند.» در پای او

مقالات مرتبط

کارناتاکا

انتخابات کارناتاکا: ضدیت با قدرت، تحکیم مسلمانان و اتحاد در کادرهای حزبی پیروزی کنگره را تضمین کرد.

کارناتاکا

نتایج کارناتاکا: نتیجه نظرسنجی با نزدیک شدن به سال 2024 چه معنایی دارد

او از آن زمان در مکانی نامعلوم در حال نقاهت است.

کیشور، که از نظر ایدئولوژیک اگنوسیست شناخته می‌شود و از این رو، بازیگران سیاسی با هر رنگ و رنگی به آن گمان می‌برند که «عامل» رقیب است، آمارهایی را برای تأیید نظر خود در مورد چشم‌انداز کنگره در نظرسنجی‌های لوک سبها منتشر کرد.

ممکن است یادآوری شود که در سال 2012 حزب سامجوادی با اکثریت قاطع در اوتار پرادش به قدرت رسید. دو سال بعد در نظرسنجی Lok Sabha NDA به رهبری BJP ایالت را در بر گرفت و 73 کرسی از 80 کرسی را به خود اختصاص داد.

او همچنین نظرسنجی مجمع کارناتاکا در سال 2013 را بازگو کرد، زمانی که کنگره اکثریت را به دست آورد اما در رای گیری های لوک سبها به طرز بدی مغلوب BJP شد.

کیشور گفت: “کنگره همچنین بهتر است موفقیت خود را در مادیا پرادش، راجستان و چاتیسگر در انتخابات مجلس 2018 به یاد بیاورد که تنها چند ماه بعد در نظرسنجی لوک سبها در سال 2019 عملکرد بد خود را در این ایالت ها به دنبال داشت.”

این تحلیلگر سیاسی 45 ساله کمپین های نظرسنجی از رهبران مختلفی مانند نارندرا مودی، نیتیش کومار، آرویند کجریوال، ام کی استالین و جاگانموهان ردی را مدیریت کرده است.

کیشور پس از انتخابات مجلس بنگال غربی در سال 2021 که در آن موکلش ماماتا بانرجی با بهترین عملکرد انتخاباتی خود به خانه رفت، چکمه های خود را آویخت.

راه‌اندازی «جان سوراج» به دنبال مذاکرات طولانی اما بی‌ثمر با رهبران ارشد کنگره بود که او تلاش کرده بود وعده بازسازی حزب بزرگ قدیمی را به آنها بفروشد.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام