نودل‌فروشی در تایپه تایوان، رامن تهیه شده با ایزوپودهای 14 پا در اعماق دریا سرو می‌کند.

نودل‌فروشی در تایپه تایوان، رامن تهیه شده با ایزوپودهای 14 پا در اعماق دریا سرو می‌کند.

این موجودات دریایی 14 پا معمولاً در عمق 500 متری (1640 فوت) یا بیشتر زیر سطح اقیانوس یافت می شوند و نمونه های بدست آمده توسط The Ramen Boy از آب های اطراف جزایر دونگشا در جنوب غربی شهر کائوسیونگ صید شده اند. فیس بوک.

یک مغازه نودل فروشی در تایپه تایوان شروع به پر کردن کاسه های نودل با ایزوپودهای بزرگ، موجودی 14 پا در اعماق دریا کرده است و تصاویر این غذای شگفت انگیز در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان منتشر شده است.

رستوران Ramen Boy Noodle Bar، رستورانی که سرو این غذای عجیب و غریب را آغاز کرده است، در منطقه Zhongshan تایپه واقع شده است.

این رستوران با اشتیاق این غذای محدود را در پستی در صفحه رسمی فیس بوک خود اعلام کرد و ابتدا اشاره کرد که “بالاخره این ماده رویایی را بدست آورده است”! ایزوپود عظیم الجثه به «غلاف شاه بزرگ» معروف است.

مقالات مرتبط

سابق

تراس نخست وزیر اسبق بریتانیا به کشورهای غربی نسبت به مماشات با چین هشدار داد

سابق

ایالات متحده برای نشان دادن حمایت در برابر فشار چین، قرارداد تجاری ملایمی با تایوان امضا کرد

بر اساس گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، “جالوت های 14 پا معمولاً در 500 متری (1640 فوت) یا بیشتر زیر سطح اقیانوس یافت می شوند و نمونه های بدست آمده توسط The Ramen Boy از آب های اطراف جزایر دونگشا در جنوب غربی صید شده اند. شهر کائوسیونگ آنها سخت پوستانی هستند که از فاصله دور با شپش های چوبی ارتباط دارند و می توانند از سر تا دم به بیش از 30 سانتی متر (12 اینچ) برسند.

نودل بار در توضیح نحوه خوردن آن با شرح طعم و مزه نوشت: «دست زدن به آن ساده است، روده های کیسه معده را بردارید. غدد را می توان برای غذا نگه داشت. این بار بخارپز است. قسمت گوشت سفید طعمی شبیه خرچنگ و خرچنگ دارد. غدد زرد طعمی شبیه کرم خرچنگ دارند. طعم کلی به طور غیر منتظره ای شیرین است! طعم بیشتر صورتی و شل است. اگرچه به اندازه جویدن خرچنگ و خرچنگ جامد نیست، اما خوردن آن برای درک دستاوردهای زندگی شما بسیار ارزشمند است!

هنوز مشخص نیست که آیا معرفی ایزوپودهای عجیب و غریب توانسته است فروش نودل بار را افزایش دهد یا فقط یک ترفند تبلیغاتی است که رسانه های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام