نیرمالا سیتارامان، وزیر امور خارجه می گوید، اعضای گروه 20 توافق کرده اند که در زمینه تنظیم دارایی های رمزنگاری “تفاهم هماهنگ جهانی” داشته باشند.

نیرمالا سیتارامان، وزیر امور خارجه می گوید، اعضای گروه 20 توافق کرده اند که در زمینه تنظیم دارایی های رمزنگاری “تفاهم هماهنگ جهانی” داشته باشند.

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی. فایل ANI

واشنگتن: نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، در جریان سفرش به واشنگتن، گفت که اعضای گروه G20 توافق کرده‌اند که برای مقابله با چالش‌های ناشی از دارایی‌های کریپتو به تفاهم دست یابند و به دنبال راه‌هایی برای تنظیم آنها باشند.

سیتارامان به خبرنگاران گفت که این گروه با کمال میل به این موضوع پاسخ داده است. یک “مقاله ترکیبی” در مورد موضوعات مربوط به دارایی های رمزنگاری شده در دوره ریاست هند G20 تهیه می شود.

«خوشحالم که بگویم پذیرش بیشتری در میان همه اعضای G20 وجود دارد که هر اقدامی در مورد دارایی‌های کریپتو باید جهانی باشد. او گفت: «من فکر می‌کنم G20 نسبتاً با اشتیاق (در مورد چالش ارزهای دیجیتال) پاسخ داده است.

نیرمالا سیتارامان و شانتیکانتا داس، رئیس بانک مرکزی هند، در جریان نشست بهاره سالانه صندوق بین‌المللی پول (IMF) و بانک جهانی، ریاست مشترک وزرای دارایی و روسای بانک‌های مرکزی کشورهای عضو را بر عهده داشتند.

وزیر دارایی گفت: “گروه 20 و اعضای آن موافق هستند که امکان ندارد یک کشور مستقل مستقل با دارایی های رمزنگاری شده معامله کند و باید درک جهانی هماهنگ شده ای از نحوه تنظیم دارایی های کریپتو داشته باشد.”

وی افزود: «شیوه ای که ما در طول ریاست جمهوری خود شاهد این موضوع هستیم، مقاله صندوق بین المللی پول در حال بحث است، مقاله FSB (هیئت ثبات مالی) نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، و یک مقاله ترکیبی از مقاله صندوق بین المللی پول و مقاله FSB تهیه خواهد شد. هر دو در کنار هم قرار گرفته اند.»

انتظار می رود اعضای G20 در ماه های سپتامبر و اکتبر برای ایجاد یک نقشه راه در مورد چگونگی و نوع درک اعضای G20 در این زمینه گفتگو کنند و می توان آن را در مورد اقدامات خاص مقررات در زمان و زمان G20 پیش برد. سیتارامان گفت.

وی ادامه داد: «بنابراین، امروز، ما در موقعیتی هستیم که ببینیم چگونه کشورها اکنون تشخیص می‌دهند که این فقط یک موضوع نظارتی دارایی‌های رمزنگاری نیست، جایی که کشورها باید گرد هم بیایند، بلکه صندوق بین‌المللی پول که با آن سروکار دارد نیز وارد شده است. این بار ذکر کنید که آنها می توانند مسائل مربوط به خود ثبات اقتصاد کلان باشند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام