نیروهای ضد تانک روسیه آبرامز آمریکایی، پلنگ آلمانی و چلنجر بریتانیا را درهم می‌برند.

نیروهای ضد تانک روسیه آبرامز آمریکایی، پلنگ آلمانی و چلنجر بریتانیا را درهم می‌برند.

سربازان روسی تصویر بازنمایی/AFP.

مسکو: با گزارش‌هایی مبنی بر شروع ضدحمله اوکراین به زودی علیه روسیه که مانند آتش گسترش می‌یابد و غرب سلاح و مهمات را برای مبارزه با مهاجمان در اختیار این کشور جنگ‌زده قرار می‌دهد، مسکو مشغول آموزش گروه‌های تانک کش برای مبارزه با مهمات مدرنی است که کیف در اختیار دارد.

اوگنی آریفولین، که ریاست یک مرکز آموزشی نظامی واقع در نزدیکی نیژنی نووگورود در مرکز روسیه را بر عهده دارد، گفت که دستور ایجاد گروه های تانک کش توسط یونس بیک یوکوروف، معاون وزیر دفاع روسیه صادر شده است.

قاتل تانک روسیه

آریفولین گفت که این گروه ها فقط برای شکار تانک ها آموزش نمی بینند، بلکه نحوه شلیک از توپخانه یا کار با سیستم های موشکی مختلف را نیز آموزش می بینند.

این مقام افزود: «این مرکز می تواند به 700 سرباز در یک زمان آموزش دهد.

آریفولین گفت که با تاکید بر مقابله با زره پوش های غربی، ارتش روسیه در مورد همه تانک ها از جمله M1 آبرامز آمریکایی، لئوپارد آلمانی، چلنجر بریتانیا و لکلرک فرانسوی آموزش داده می شود.

ما تمام نقاط قوت و ضعف آنها را می دانیم و پرسنل را آموزش می دهیم [to fight them]،” او گفت.

چه کسی ارتش روسیه را آموزش می دهد؟

شبکه تلویزیونی روسی Zvezda گزارش داد که اعضای گروه “شکارچی تانک” توسط مربیان کهنه کار آموزش می بینند که بخشی از چندین درگیری در دهه های اخیر از جمله عملیات نظامی ویژه تمام عیار در اوکراین بوده اند.

این گزارش می افزاید که این گروه ها تنها تعداد کمی از سربازان را تشکیل می دهند که عمدتاً به پرتابگرهای موشک هدایت شونده ضد تانک مجهز هستند و عمدتاً از پهپادهای شناسایی استفاده می کنند.

اوکراین در حال حاضر دریافت تانک های ساخت غرب را آغاز کرده است. ماه گذشته، وزارت دفاع آلمان 18 تانک و مهمات لئوپارد 2 A6 و همچنین قطعات یدکی را به کیف فرستاد.

روسیه به طور مداوم به غرب هشدار می دهد که ارسال تسلیحات به اوکراین این کشور را به یک شرکت مستقیم در جنگ تبدیل می کند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، درباره تحویل تانک‌ها به اوکراین گفت که این زره‌ها «مثل بقیه می‌سوزند» و نتیجه نهایی خصومت‌ها را تغییر نمی‌دهند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام