هدرز چیست و نکاتی که نباید درباره آن بدانید؟

این راه حل مکملی برای افزایش قدرت با استفاده از روش های پرخوران (توربو و سوپرشارژر) ، بهینه سازی مجاری اگزوز و استفاده از هدرز است. مشخصا مشتریان هنسی از داشتن چنین خودرویی که می تواند پا به پای لامبورگینی اوروس برود خوشحال هستند اما ظاهر خود جان هسنی به این راحتی ها راضی نخواهد شد.چرا که به تازگی مدل ارتقاء یافته تراک هاوک را معرفی کرده است که اینبار از قدرت جنون آمیزتر 1200 اسب بخار و گشتاور 1354 نیوتن متر بهره می برد. وقتی لانچ را می زنید و ترمز را رها می کنید ، روغن ترمز پشت چرخ عقب بر می گردد اما روغن چرغ جلو فشار را حفظ می کند و قفل می ماند و شما می توانید درجا تیک آف کنید . فشنگی روغن یا همان سنسور فشار روغن، معمولا در نزدیکی فیلتر روغن قرار اخطار باید به سرعت پیشرانه را خاموش کرده و به دنبال علت آن باشیم. فیلتر هوای بنز با کیفیت بالا کابین خودرو وسیله ای برای تصفیه ذرات گرفته شده از هوای ورودی مدخل سیستم تهویه خودروی شماست. این اطلاعات میتواند شامل توان و قدرت خودرو ، سایز و ابعاد بلوک های سیلندر موتور،کشش موتور، فضای خالی در دسترس برای نصب هدرز و هدف از نصب آن باشد.

بدینترتیب، فورد موستانگ شلبی GT350 هنگام استفاده از سوخت E85 (سوختی شامل ۸۵ درصد اتانول و ۱۵ درصد بنزین) میتواند ۹۵۰ اسببخار قدرت و ۹۳۲ نیوتنمتر گشتاور و با مصرف بنزین اکتان ۹۳ میتواند ۸۰۶ اسببخار قدرت و ۹۱۷ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. The post ۵۰ سال با ماستنگ، اسب سرکش فورد appeared first on Reglazh – رگلاژ. The post بررسی فورد تاندربرد ۱۹۷۴، ششمین صاعقه appeared first on Reglazh – رگلاژ. چرا که نمونههای اولیه در واقع خودرویی کاملا مستقل و از مهمترین محصولات گروه فورد بودند اما مدیران با هدف صرفه جویی اقتصادی و افزایش سود تصمیم گرفتند تا تاندر برد را به صورت مشترک با لینکلن کنتیننتال نسل چهارم و مرکوری کوگار تولید کنند. در ابتدای این همایش در پیست ماستنگهای فستبک و هاردتاپ بازسازی شده توسط آقای باقری، ماستنگ باس آقای نیکپور و تعدادی دیگر از ماستنگهای شناخته شده حضور داشتند که کم کم با ورود تعدادی از نمونههای مکوان سالهای ۶۸ تا ۷۱، یک نمونه کانورتیبل ۶۵ و کوپه ۶۵ که به تازگی بازسازی شده، چیدمان خودروها اندکی کاملتر شد. یکی از رایجترین عوامل داغ کردن موتور، کم بودن میزان مایع خنککننده است.

پس از شروع همایش کم کم تعداد دیگری از انواع مکوانهای سالهای دهه هفتاد، یک دستگاه نمونه کانورتیبل مدرن از نسل قبل با پلاک گذر موقت، یک نمونه و خودرو ریس معروف و مقام آور آقای صفا احمدی از نسل سوم به وسیله خودرو بر به محل پیست آزادی رسیدند. موتور این اتومبیل بر پایه بلوک سری B مزدا ساخته شده است (با حجم جابجایی 1500 سی سی) و سرسیلندر طراحی خود سایپا است. وظیفهی ترموستات جلوگیری از جریان مایع خنککننده برای رسیدن دمای موتور به دمای عادی (خصوصاً در سرما) است. فیلتر روغن جریان اصلی بزرگ هیوندای -. موجودی: در انبار. در واقع پس از مدلسازی ظاهری لوله ها، تحلیل دینامیکی جریان سیال موجود در لوله انجام می پذیرد و تمامی متغیر های موثر در رفتار سیال، بدون استفاده از ابزار های مختلف قابل اندازه گیری هستند. هنسی برای رسیدن به این اعداد و ارقام باور نکردنی از پکیجی با نام HPE1200 استفاده کرده که شامل سوپر شارژر 4.5 لیتری می باشد. مانند استفاده از رینگ و پیستون ریو و افزایش حجم موتور بـه 1500 سی سی ، همچنین استفاده از لوله های مـیانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینـه تر نسبت بـه اگزوز پراید) و در نـهایت استفاده از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز حتما برای نصب روی پراید کمـی تغییر یـابد) و …

به نقل از نقدستان، در ماههای گرم سال، فشار مضاعفی به اجزای مختلف موتور و مشخصاً به سیستم خنککننده وارد میشود. با توجه به برخی محدودیتهای جدید در زمینه واردات خودرو، این خودرو تنها در نمونه IS250 وارد کشور میشود. وارد گیربکس می شویم. به همین دلیل سیستم کلاچ آن از پراید سفت تر می باشد. بعضی مدلهای قدیمی مرسدس بنز دارای این نوع فلاپ می باشند. نشان عقاب نقرهای بر جای جای بدنه دیده میشود، ولی بر خلاف مدلهای قدیمی تر، اثری از جذب نشان تاندربرد در چراغهای سرخ رنگ عقب نیست، شاید جالبترین آشیانه این عقاب را باید شیشههای کوچک جانبی دانست که به نوعی این نشان در مرکز آنها جای خوش کرده است. بی هیچ اغراقی باید گفت که کیفیت صندلیها و حال و هوای درونی خودرو، فرق چندانی با اتاق نشیمن خانه ندارد، بر خلاف کوپههای اروپایی، اثری از فضای تنگ و تاریک، صندلیهای گود و فرمان اسپرت دیده نمیشود و همه اجزای داخل کابین در اوج راحتی و آسایش طراحی شده است تا تردد جادهای با تاندربرد به راحتی امکان پذیر باشد. علاوه برآن هدرز جایگزین منیفولد چدنی فابریک خودرو شده و مالک از فیلتر هوای اسپرت به جای فیلتر هوای استاندارد استفاده کرده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید هدرز پراید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.