هدفون بی سیم Skullcandy Spoke True با قیمت 7999 روپیه راه اندازی شد

مارک صوتی سبک زندگی آبنبات اسکلتی با راه اندازی earbud بی سیم Spoke True سبد محصولات خود را در هند گسترش داده است. دستگاه تازه راه اندازی شده دارای امتیاز IPX4 است و گفته می شود که عمر باتری آن تا 14 ساعت است.
Skullcandy صحبت کرد earbud 7999 روپیه قیمت دارد. به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی ، هدفون را می توان با 2،999 روپیه از فروشگاه رسمی شرکت خریداری کرد.
Skullcandy Spoke که به تازگی راه اندازی شده است دارای ویژگی ها و کنترل های صوتی مانند دستیار فعال ، حالت EQ ، کنترل میزان صدا و موارد دیگر است. از هدفون می توان برای پاسخگویی به تماس ها نیز استفاده کرد. هدفون ها دارای درجه IPX4 هستند که به این معنی است که هم در برابر عرق و هم در برابر آب مقاوم است.
این شرکت می گوید: “earbud” دارای یک قابلیت جداکننده نویز راحت و راحت است که یک تجربه صوتی Skullcandy شگفت انگیز و بدون ویتامین اضافی را تضمین می کند. ادعا می شود که عمر باتری آن بیش از 14 ساعت است.
برای اتصال بی سیم ، این دستگاه به بلوتوث مجهز است و دارای طیف وسیعی از ویژگی ها مانند امکان استفاده از هر دو نوع انفرادی ، میکروفن های دوتایی برای مکالمه ، روشن شدن خودکار و اتصال آسان و موارد دیگر است.