هند و ایالات متحده برای پشتیبانی از عملیات هواپیماهای جنگنده بازی های جنگی انجام می دهند

هند و ایالات متحده برای پشتیبانی از عملیات هواپیماهای جنگنده بازی های جنگی انجام می دهند

دهلی نو: با تمرکز بر پشتیبانی از عملیات هواپیماهای جنگنده در مناطق رو به جلو، نیروهای ویژه هند و ایالات متحده در بحبوحه بن بست نظامی مداوم با چین، بازی های جنگی را انجام دادند.

منابع دفاعی به خبرگزاری ANI گفتند که این جنگ در مراکز آموزشی نیروهای ویژه در نزدیکی اینجا انجام می شود.

آنها همچنین به اشتراک گذاشتند که تمرکز اصلی احتمالاً عملیات هواپیماهای جنگنده از جمله تعیین اهداف در مناطق خط مقدم توسط لیزر است تا بمب های هدایت شونده دقیق بتوانند به هدف تعیین شده خود برسند.

این منابع گفتند که نیروهای هر دو کشور احتمالاً به گروه بزرگتر هر دو طرف از جمله جنگنده و هواپیمای ترابری خود در Kalaikunda با کد Ex CopeIndia ملحق خواهند شد.

نیروی هوایی ایالات متحده قرار است جت های جنگنده F-15 Strike Eagle را وارد کند اما ممکن است تغییراتی در برنامه تمرینی که قرار بود در 10 آوریل آغاز شود، ایجاد شود. در سه سال گذشته درگیر یک بن بست نظامی بود.

نیروی هوایی هند در حال انجام چندین بازی جنگی و تلاش برای تقویت وجهه نظامی هند در سطح جهانی است زیرا اخیراً تمریناتی را در بریتانیا و امارات با قدرت های جهانی برگزار کرده است.

همچنین قرار است با قوی‌ترین جت‌های جنگنده رافال خود برای رزمایش چندجانبه Orion به فرانسه برود، در حالی که برای یک بازی جنگی دیگر با جت‌های جنگنده‌اش از یک فرماندهی خط مقدم در یونان خواهد بود.

IAF قوی ترین بازوی کشور همراه با نیروهای زمینی در درگیری با چین بوده است، زیرا در موارد متعدد در مناطق جلویی بسیار نزدیک به مرز مستقر شده اند.

نیروهای نیروهای ویژه هند نیز در قله های کوهستانی به همراه بخش شرقی لاداخ برای پشتیبانی از هواپیماهای جنگنده و عملیات هلیکوپترهای رزمی مستقر هستند.

(با ورودی های ANI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام