هواداران در نیوزیلند با ‘Haka’ سنتی از Sushant Singh Rajput ادای احترام می کنند | اخبار فیلم هندی

نه تنها در هند ، جنبش های عدالت خواهی سوشانت سینگ راجپوت مورد استقبال جهانی قرار گرفته است. ما شاهد هستیم که در ادامه حمایت طرفداران بازیگر فقید بالیوود ، تجمعاتی در انگلیس و ایالات متحده برگزار شده است. جنبش در خارج از کشور همچنان قوی است. اخیراً هواداران سوشانت در نیوزیلند در یک “هاکا” سنتی دیده می شوند که خواهان عدالت برای وی هستند و به دنبال پاسخ های مربوط به مرگ غم انگیز او هستند.

هفته گذشته گروهی از طرفداران سوشانت در نیوزیلند در یک “هاکا” سنتی شرکت کردند ، یک رویداد محبوب که اغلب توسط بازیکنان راگبی کشور برگزار می شود. مردان و زنان با پوشیدن لباس های سنتی ، اجرای شگفت انگیزی از جمله برخی شعارها و حرکات پرانرژی که اشیای سنتی را در دست داشتند ، ارائه دادند. جالب اینجاست که عکس سوشانت سینگ راجپوت در حالی که اجرا ادامه داشت ، در صحنه نگه داشته شد.

دوست خانوادگی سوشانت ، سمیتا پاریخ اولین کسی بود که اخبار را در توییتر به اشتراک گذاشت و بلافاصله مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت. آنها به سرعت هشتگهایی مانند ‘Justice for Sushant Singh Rajput’ و ‘Who Sushant را در میان دیگران به اشتراک گذاشتند.

اتفاقاً این اولین بار نیست که هواداران در نیوزیلند حمایت خود را نشان می دهند. در ماه آگوست ، هنگامی که عملیات تئاتر در کشور از سر گرفته شد ، ادای احترام دیگری رایج شد. گروهی از مردم قبل از شروع نمایش آخرین فیلم سوشانت ، Dil Bechara ، یک دقیقه ایستاده بودند.