واتس‌اپ قابلیت جدید «پاسخ با پیام» را در اعلان‌های تماس ارائه می‌کند

واتس‌اپ قابلیت جدید «پاسخ با پیام» را در اعلان‌های تماس ارائه می‌کند

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ ویژگی جدیدی را ارائه می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پس از رد تماس‌هایشان، پیامی سریع برای تماس‌گیرندگان ارسال کنند.

همه ما از قابلیتی آگاه هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد تماس ورودی با تلفن همراه را رد کنند و در عین حال پیامی را به تماس‌گیرنده ارسال کنند. در حالی که این ویژگی فقط در تماس های تلفنی عمومی قابل دسترسی بود، اکنون برای تماس گیرندگان WhatsApp نیز در دسترس خواهد بود.

در این آخرین به‌روزرسانی، واتس‌اپ متعلق به متا ظاهراً ویژگی «پاسخ با پیام» را در اعلان‌های تماس برای بخشی از آزمایش‌کنندگان بتا در تلفن‌های اندرویدی ارائه می‌کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که این قابلیت در روزهای آینده به کاربران بیشتری تعمیم خواهد یافت. یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های پیام‌رسان، واتس‌اپ در چند سال اخیر چندین ویژگی را معرفی کرده است که آن را برای مردم در سراسر جهان کاربرپسندتر و انعطاف‌پذیرتر کرده است.

واتس اپ قابلیت جدید «قفل چت» را برای افزایش حریم خصوصی ارائه می کند. جزئیات را اینجا بررسی کنید

واتس اپ اکنون به کاربران اجازه می دهد تا از یک حساب کاربری در 4 گوشی استفاده کنند. جزئیات را بررسی کنید

این پلتفرم نه تنها به کاربران امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری و ارسال پیام و رسانه را می دهد، بلکه ویژگی «WhatsApp Pay» را برای ارسال و دریافت پول نیز اضافه کرده است.

در همین حال، صحبت کردن در مورد ویژگی جدید آینده، اساساً به کاربران اجازه می‌دهد در زمانی که در موقعیتی گیر کرده‌اند و نمی‌توانند به تماس پاسخ دهند، تماس را رد کنند و در عین حال یک پیام سریع ارسال کنند.

ویژگی «پاسخ با پیام» در واتس اپ چگونه کار خواهد کرد؟

همانطور که در گزارشی توسط WABetaInfo، کاربران پس از دریافت به‌روزرسانی جدید، می‌توانند هر زمان که در واتس‌اپ تماسی دریافت می‌کنند، متوجه دکمه «پاسخ» جدید شوند. این دکمه در کنار دکمه‌های «پاسخ» و «رد» موجود خواهد بود.

به محض اینکه کاربر دکمه “پاسخ” را انتخاب کرد، تماس دریافتی رد می شود و جعبه پیام باز می شود تا کاربر بتواند یک پیام سریع برای تماس گیرنده ارسال کند.

شایان ذکر است که واتس‌اپ که اخیراً روی ویژگی‌های زیادی کار می‌کند، اخیراً یک ویژگی جدید اعلام کرده است که می‌گوید کاربران از این پس می‌توانند از یک حساب واتس‌اپ در چندین دستگاه استفاده کنند. از طریق این ویژگی، کاربران می توانند اساساً اکانت های واتس اپ خود را به حداکثر چهار دستگاه دیگر متصل کرده و بر اساس آن از آنها استفاده کنند.

این به روز رسانی برای کاربران در سراسر جهان عرضه شده است و انتظار می رود در هفته های آینده در دسترس همه قرار گیرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام