وزیر امور خارجه جورجیا ادعا می کند سناتور لیندزی گراهام در مورد پرتاب آرا election انتخابات ایالات متحده س askedال کرده است

برد رافنسپرگر این اظهارات را به واشنگتن پست داد و گفت او با فشار فزاینده جمهوری خواهانی روبرو است که می خواهند برتری تنگاتنگ جو بایدن در ایالت را معکوس ببینند.

وزیر امور خارجه جورجیا ادعا می کند سناتور لیندزی گراهام در مورد پرتاب آرا election انتخابات ایالات متحده س askedال کرده است

تصویر پرونده سناتور جمهوری خواه لیندزی گراهام. AP

آتلانتا: وزیر امور خارجه جورجیا برد رافنسپرگر روز دوشنبه گفت سناتور لیندزی گراهام از او پرسید که آیا او قدرت رد آراots غایب خاصی را دارد یا خیر ، سوالی که وی آن را به عنوان پیشنهادی برای بیرون انداختن آرا cast قانونی تفسیر کرد.

رافنسپرگر نظرات خود را در مورد واشنگتن پست، گفت او با فشار فزاینده جمهوری خواهانی روبرو شده است که می خواهند برتری تنگاتنگ جو بایدن را در این کشور معکوس کنند. در انتخابات ریاست جمهوری جورجیا نزدیک به 5 میلیون رأی به دست آمد و بایدن با حدود 14000 رأی رئیس جمهور دونالد ترامپ بود.

اظهارات رافنسپرگر در حالی بود که مقامات انتخاباتی در سراسر ایالت در تلاش بودند تا بازشماری آرا hand را در رقابت های ریاست جمهوری انجام دهند.

وقتی رأی دهندگان جورجیا رأی غیابی را پس می دهند ، باید روی پاکت بیرونی سوگند یاد کنند. رافنسپرگر آخر هفته در بیانیه ای گفت که کارمندان دفتر انتخابات شهرستان ملزم هستند اطمینان حاصل کنند که امضا با آنچه در برنامه رأی گیری غایب و آنچه در سیستم ثبت نام رای دهندگان است مطابقت دارد.

وزیر امور خارجه به روزنامه گفت ، گراهام از او سال کرد که آیا ممکن است تعصب سیاسی باعث شود کارگران انتخابات رأی هایی با امضاهای غیر تطبیق را بپذیرند و آیا رافنسپرگر می تواند رأی های غیابی را در شهرستانهایی با نرخ بالاتر امضاهای غیر تطبیق به بیرون پرتاب کند.

گراهام روز دوشنبه هنگامی که در مورد مکالمه با رافنسپرگر س askedال شد ، گفت “او در تلاش است تا بفهمد که چگونه موارد امضا کار می کند.” وی گفت رافنسپرگر “به خوبی توضیح داد كه چگونه امضا را تأیید می كنند.”

گراهام در پاسخ به سوالی در مورد تفسیر رافنسپرگر مبنی بر اینکه وی پیشنهاد می کند رأی گیری به روش قانونی بیرون ریخته شود ، گفت: “این مسخره است.”

مقامات انتخابات شهرستان در سراسر ایالت در آخر هفته بر روی تعداد آرا votes در رقابت های ریاست جمهوری به عنوان بخشی از ممیزی که از نظر قانونی مجاز بود ، کار می کردند تا اطمینان حاصل شود که ماشین های جدید انتخابات آراed را دقیقاً شمرده اند.

هنگامی که شمارش آرا کامل شد و نتایج تأیید شد ، مبارزات انتخاباتی بازنده می تواند تقاضای بازشماری کند ، که با استفاده از اسکنرهایی که آرا read را می خوانند و شمارش می کنند ، انجام می شود.

مقامات انتخابات روز دوشنبه گفتند که شمارش آرا more بیش از 2500 رأی در یک شهرستان به دست آورده است که قبلاً شمارش نشده بودند اما این امر نتیجه کلی مسابقه را تغییر نخواهد داد.

به گفته گابریل استرلینگ ، مقام ارشد انتخابات ، شکست غیررسمی آرا those این آرا for برای ترامپ 1643 ، برای بایدن 865 و برای جو لیبرتاریان 16 یورو بود.

استرلینگ گفت: “دلیل شما برای انجام ممیزی یافتن این نوع موارد است.”

وی گفت که به نظر می رسد این مسئله یک مشکل جداگانه است و “هیچ تغییر اساسی” در سایر شهرستانها وجود ندارد.

رئیس هیئت انتخابات شهرستان تام ریس گفت به نظر می رسد که آرا during در هنگام رأی گیری زودهنگام حضوری انداخته شده است اما مقامات انتخابات از چگونگی از دست دادن آنها مطمئن نبودند.

دفتر انتخابات شهرستان دچار چندین شکست شد ، از جمله یک مقام عالی رتبه توسط این ویروس آلوده شد ویروس کرونا استرلینگ گفت ، و به نظر می رسد وقتی نتایج از طریق ماشین جدول بندی می شوند ، روش های مناسب رعایت نمی شود. وی گفت: اما شهرستان رأی های کاغذی داشت و در هنگام شمارش دست به مشکل برخورد.

ترامپ که ادعاهایی بی اساس در مورد بی نظمی و تقلب در رای گیری مطرح کرده و ستاد انتخاباتی وی بارها به رسانه های اجتماعی منتقل شده است تا از رافنسپرگر و نحوه شمارش دست دولت در این کشور انتقاد کند. وزیر امور خارجه در پست های خود در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده و ادعاهای آنها را مورد اختلاف قرار داده است.

رافنسپرگر گفت پست که او و همسرش در روزهای اخیر تهدید به مرگ شده اند.

وی گفت: “غیر از عصبانی شدن ، بسیار ناامید کننده است.”

به مسئولان انتخابات شهرستان دستور داده شد كه تا ساعت 11:59 بعد از ظهر چهارشنبه شمارش را كامل كنند. آخرین مهلت برای تایید نتایج انتخابات توسط ایالت جمعه است.

استرلینگ گفت ، تعداد انگشتان دست در اکثر نقاط به آرامی پیش می رود و اکثریت قریب به اتفاق 159 شهرستان این ایالت کار خود را تا روز دوشنبه به پایان رسانده بودند. وی گفت که آنچه باقی مانده بود بیشتر وارد کردن داده ها و اقدامات کنترل کیفیت قبل از ارائه نتایج به وزیر امور خارجه بود. مقامات انتخابات ایالتی گفته اند که تا زمانی که کل روند به نتیجه نرسد ، هیچ نتیجه ای را از این جدول اعلام نمی کنند.

دفتر رافنسپرگر به طور مداوم اعلام کرده است که احتمالاً نتایج اندکی با نتایج قبلاً گزارش شده توسط شهرستانها متفاوت خواهد بود اما انتظار نمی رود که این اختلاف نتیجه را تغییر دهد. مقامات انتخابات گفته اند كه حساب حاصل از حسابرسي همان چيزي است كه گواهي خواهد شد.

AP در جورجیا ، جایی که بایدن 0.3 درصد ترامپ را رهبری می کند ، برنده اعلام نشده است. در گرجستان قانون بازشماری اجباری وجود ندارد ، اما قانون ایالت این گزینه را برای نامزد عقب افتاده درصورتی که حاشیه کمتر از 0.5 درصد باشد ، فراهم می کند.

آن است APتمرین این است که مسابقه ای را که – یا احتمالاً وجود دارد – منوط به بازشماری نباشد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.