وزیر خارجه سیتارامان به “ادراک” منفی غربی ها از هند پاسخ می دهد

وزیر خارجه سیتارامان به “ادراک” منفی غربی ها از هند پاسخ می دهد

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی. ANI

دهلی نو: نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی، روز دوشنبه پاسخ مناسبی به “ادراک” منفی غربی ها از هند داد و گفت که افرادی که چنین برداشت هایی را ایجاد می کنند باید “بیایند و به آنچه در هند می گذرد نگاه کنند”.

او در حالی که در پاسخ به آدام اس پوسن، رئیس موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون (PIIE) در مورد ادراکات مؤثر بر سرمایه‌گذاری در هند یا جریان سرمایه، گفت: «فکر می‌کنم پاسخ آن با سرمایه‌گذارانی باشد که به هند می‌آیند. آنها آمده اند و به‌عنوان کسی که علاقه‌مند به دریافت سرمایه‌گذاری است، فقط می‌توانم بگویم، به جای گوش دادن به برداشت‌هایی که توسط افرادی ایجاد می‌شود که حتی در زمین بازدید نکرده‌اند و گزارش‌هایی تهیه می‌کنند، بیایید و به آنچه در هند اتفاق می‌افتد نگاهی بیندازید.»

او در مورد گزارش های گسترده در مطبوعات غربی در مورد خشونت مسلمانان در هند گفت: «هند دومین جمعیت بزرگ مسلمانان در جهان را دارد و این جمعیت تنها در حال افزایش است. اگر تصوری وجود داشته باشد، یا اگر در واقعیت وجود داشته باشد، زندگی آنها با حمایت دولت دشوار یا دشوار شده است، چیزی که در بیشتر این نوشته‌ها بیان می‌شود، می‌پرسم آیا این اتفاق در هند رخ می‌دهد. به نظر می رسد، آیا جمعیت مسلمانان از آنچه در سال 1947 بود، رو به افزایش است؟ وزیر دارایی پرسید.

او در مقایسه مسلمانان پاکستان با هند گفت که مسلمانان در هند بهتر عمل می کنند.

«خشونت علیه مهاجران، شیعیان و هر گروه دیگری که می توانید نام ببرید که مورد قبول جریان اصلی نیست، غالب است. من نمی دانم، احتمالا اهل سنت. در حالی که در هند هر رشته ای از مسلمانان را می بینید که تجارت خود را انجام می دهند، فرزندانشان تحصیل می کنند. وی افزود: بورسیه ها توسط دولت داده می شود.

او با اشاره به قربانی شدن ادعایی مسلمانان در هند، گفت: «بنابراین در سراسر هند، اگر خشونتی اتفاق بیفتد که مسلمانان را تحت تأثیر قرار دهد، خود به عنوان یک بیانیه اشتباه است. برای اینکه بگویم همه تقصیرها به گردن دولت هند است، می خواهم بگویم که از سال 2014 تا امروز، آیا جمعیت کاهش یافته است؟ آیا مرگ و میر در یک جامعه خاص به طور نامتناسبی بالا بوده است؟ بنابراین، من ترجیح می دهم از این افرادی که این گزارش ها را می نویسند دعوت کنم که به هند بیایند. من میزبان آنها هستم. بگذارید به هند بیایند و حرف خود را ثابت کنند.»

او همچنین اظهار داشت که بازارهای نوظهور مانند هند بار “شما بازار در حال ظهور هستید” را به دوش می کشند.

«شما هر کسب‌وکاری دارید که از ما کمک بخواهید، یا هر کسب‌وکاری برای صحبت در مورد هر موضوعی که باید در آن نقش سازنده‌ای داشته باشید. اما با این حال نسخه ها مال ما هستند. من می‌خواهم بپرسم که آیا انسان نمی‌خواهد بگوید یا نگوید که من تصوری را که شما به آن اشاره می‌کنید قبول دارم.»

او افزود: «این انعطاف پذیری مردم هند است که آن را به عهده بگیرند، چالش را قبول کنند و علیرغم تراژدی های داخلی در تجارت خود شرکت کنند، «در احیای اقتصاد هند پس از همه گیری.

وی همچنین از سازمان تجارت جهانی (WTO) خواست که پیشروتر عمل کند.

“من دوست دارم WTO مترقی تر باشد، بیشتر به همه کشورها گوش دهد و منصفانه تر باشد. او باید به صداهای کشورهایی که حرف‌های متفاوتی برای گفتن دارند و نه فقط می‌شنوند، بلکه تا حدودی هم توجه می‌کنند، فضا بدهد.»

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام