پرزیدنت بایدن “به زودی” نامزد مجدد انتخابات را اعلام می کند

پرزیدنت بایدن “به زودی” نامزد مجدد انتخابات را اعلام می کند

سن پرزیدنت بایدن، انتخاب مجدد او را به یک قمار تاریخی و مخاطره آمیز برای حزب دموکرات تبدیل می کند، حزبی که با نقشه انتخاباتی سختی برای برگزاری مجلس سنا در سال 2024 مواجه است. ANI

واشنگتن: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه گفت تصمیم گرفته برای دومین دوره نامزد شود و به‌زودی نامزدی مجدد خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ رسما اعلام خواهد کرد.

ما نسبتاً به زودی آن را اعلام خواهیم کرد. بایدن در پایان یک سفر احساسی به ایرلند به رسانه ها گفت، اما سفر به اینجا فقط حس خوش بینی من را در مورد آنچه می توان انجام داد تقویت کرد. “من به شما گفتم برنامه من این است که دوباره نامزد شوم.”

رئیس‌جمهور ایالات متحده مدت‌ها گفته است که قصد دارد برای انتخابات مجدد نامزد شود، اما عدم اعلام رسمی گاهی اوقات باعث نگرانی هواداران شده است که مطمئن نیستند آیا دموکرات ۸۰ ساله، یکی از قدیمی‌ترین رهبران جهان، واقعاً به چهار رهبر دیگر متعهد می‌شود یا خیر. -ترم یکساله

با این حال، در پشت صحنه، دستیاران نزدیک و متحدان قبلاً اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت‌های کمپین و دستگاه جمع‌آوری کمک مالی قبل از مناقصه سال 2024 آغاز کرده‌اند که می‌تواند تکرار مسابقه سال 2020 با دونالد، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه باشد. ترامپ که قبلاً کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

طرح مورد انتظار بایدن این است که پس از اولین دوره ای که شامل چندین پیروزی قانونی، از جمله میلیاردها دلار بودجه فدرال برای مقابله با همه گیری کووید-19 و زیرساخت های جدید بود، «کار را به پایان برساند».

اما سن بایدن، انتخاب مجدد او را به یک قمار تاریخی و مخاطره آمیز برای حزب دموکرات تبدیل می کند، حزبی که با نقشه انتخاباتی سختی برای برگزاری مجلس سنا در سال 2024 مواجه است و اکنون در اقلیت مجلس نمایندگان است.

میزان محبوبیت بایدن در 40 سالگی گیر کرده است. او در پایان دوره دوم ریاست جمهوری آینده 86 ساله خواهد شد که 9 سال از میانگین امید به زندگی مردان در ایالات متحده بزرگتر است.

پزشکان پس از معاینه در ماه فوریه اعلام کردند بایدن، که الکل نمی‌نوشد و پنج بار در هفته ورزش می‌کند، “برای انجام وظیفه” مناسب است. کاخ سفید می‌گوید سوابق او نشان می‌دهد که او از نظر ذهنی به اندازه کافی برای خواسته‌های شغلی تیزبین است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام