پرزیدنت بایدن پس از کشته شدن چهار نفر در جشن تولد آلاباما ابراز تاسف کرد

پرزیدنت بایدن پس از کشته شدن چهار نفر در جشن تولد آلاباما ابراز تاسف کرد

افسران اجرای قانون، یک روز پس از تیراندازی در جشن تولد یک نوجوان در یک استودیوی رقص، در دادویل، آلاباما، در صحنه جنایت قدم می زنند. رویترز

آلاباما: یک جشن تولد در آلاباما پس از تیراندازی به چند مهمان که حداقل چهار کشته و 28 زخمی برجای گذاشت، مرگبار شد.

پلیس ایالتی گفت که تیراندازی در یک جشن تولد 16 ساله در یک استودیوی رقص در شهر کوچک دادویل رخ داده است.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد علت خشونت با سلاح گرم وجود ندارد زیرا پلیس از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این پرونده خودداری کرده است. مقامات گفتند که برخی از مجروحان در جریان تیراندازی در شرق مرکزی آلاباما، در حدود 60 مایلی شمال شرقی مرکز ایالت مونتگومری به شدت زخمی شدند.

پلیس اطمینان داد که دیگر تهدیدی برای جامعه وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که آیا یک مظنون کشته شده یا دستگیر شده است.

جرمی بورکت، یک گروهبان در آژانس اجرای قانون آلاباما، گفت: «ما به روشی بسیار روشمند برای عبور از این صحنه، نگاه کردن به حقایق و اطمینان از اجرای عدالت برای این صحنه ادامه خواهیم داد. خانواده ها.”

یکی از قربانیان شناسایی شده یک بازیکن فوتبال دبیرستانی بود که در جشن تولد خواهرش “Sweet 16” شرکت کرده بود که یک مرد مسلح تیراندازی کرد.

همانطور که در تبلیغ کننده مونتگومری در روزنامه، مادربزرگ قربانی گفت که نام او فیل داودل است و قرار است به زودی فارغ التحصیل شود.

این مهمانی در داخل استودیوی رقص شاهکار ماهوگانی برگزار می‌شد که از یک ساختمان قدیمی بانک واقع در نیم بلوک تالار شهر در دادویل، شهری با حدود 3200 ساکن، تغییر کاربری داده بود. صحنه روز یکشنبه با نوار زرد رنگ صحنه جرم محاصره شد.

تعدادی از اعضای جامعه روز یکشنبه برای مرگ قربانیان مراسم بیداری برگزار کردند.

پرزیدنت بایدن واکنش نشان می دهد

تنها چند روز پس از تیراندازی در بانک لوئیزویل که منجر به کشته شدن حداقل پنج نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر شد، مردم در ایالات متحده بار دیگر با یک مورد دیگر از تیراندازی دسته جمعی جان خود را از دست دادند.

«ملت ما به چه چیزی رسیده است که بچه ها نمی توانند بدون ترس در جشن تولد شرکت کنند؟» رئیس جمهور جو بایدن در بیانیه ای گفت.

بایدن افزایش خشونت های اسلحه در ایالات متحده را “ظالمانه و غیرقابل قبول” خواند و از کنگره آمریکا خواست قوانینی را تصویب کند تا تولید کنندگان سلاح گرم را در قبال خشونت های اسلحه بیشتر مسئول کند، سلاح های تهاجمی و مجلات مهمات با ظرفیت بالا را ممنوع کند، و نیاز به نگهداری ایمن اسلحه ها و سلاح های گرم داشته باشد. بررسی پیشینه برای فروش اسلحه

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام