پروژه پاسخگویی ترامپ: با گروه جدیدی آشنا شوید که به دنبال لیست کارمندانی هستند که برای دولت ترامپ کار می کردند

پروژه پاسخگویی ترامپ ، که توسط هری سووگان ، دبیر مطبوعاتی سابق DNC در توییتر تقویت شده است ، ظاهراً به دنبال لیست سیاه کسانی است که برای دولت خارج شده کار می کنند

پروژه پاسخگویی ترامپ: با گروه جدیدی آشنا شوید که به دنبال لیست کارمندانی هستند که برای دولت ترامپ کار می کردند

تصویر پرونده وب سایت پروژه پاسخگویی ترامپ. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: https://www.trumpaccountability.net/

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب در سخنرانی پیروزی خود در روز شنبه خواستار “وحدت و شفابخشی” در حالی که با کسانی که به دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی رای داده اند تماس گرفت.

بایدن گفت: “وقت آن رسیده است که سخنان تند را کنار بگذاریم ، درجه حرارت را کاهش دهیم ، دوباره یکدیگر را ببینیم ، دوباره به یکدیگر گوش دهیم ، و پیشرفت کنیم ، ما باید از مخالفان خود به عنوان دشمن خودداری کنیم.” “ما دشمن نیستیم. ما آمریکایی هستیم.”

اما به نظر می رسد که همه اعضای حزب دموکرات با پیام بایدن درگیر نیستند.

به نظر می رسد توپ با Alexandria Ocasio-Cortez (AOC) شروع به غلتیدن کرد ، که توییت کرد:

وارد پروژه پاسخگویی ترامپ شوید. این گروه که توسط هری سووگان ، دبیر مطبوعاتی کمیته ملی دموکراتیک سابق و معاون سابق مدیر مبارزات پیشنهاد ناموفق پیت بوتیگیگ در کاخ سفید ، در توییتر تقویت شده است ، ظاهراً به دنبال لیست سیاه کسانی است که برای دولت خارج شده کار می کنند.

این سازمان مأموریت خود را در وب سایت پراکنده خود توصیف می کند:

ما باید از هموطنان آمریکایی خود که از نظر سیاسی با یکدیگر اختلاف داریم استقبال کنیم. بکسانی که از دولت ترامپ فیش حقوقی گرفتند نباید از تلاش خود برای از هم پاشیدن دموکراسی ما سود ببرند. دنیا هرگز نباید کسانی را فراموش کند که وقتی با تصمیمی روبرو شدند تصمیم گرفتند پول ، وقت و اعتبار خود را پشت سر جدا کردن فرزندان از خانواده بگذارند ، نژادپرستی و یهود ستیزی را تشویق کنند و با سهل انگاری باعث از دست دادن غیر ضروری زندگی و اقتصادی شوند. ویرانی از پاسخ ناموفق کشورمان به کووید -19 پاندمی. گرد هم آمدن با تصدیق حقیقت آغاز می شود: این افراد قوانین و هنجارهایی را خرد کرده اند که به دموکراسی ما آسیب می رساند ، از جمله در حال حاضر ، زیرا آنها از اهرم های دولت – DOJ ، GSA و مقامات ایالتی استفاده می کنند – اصل اساسی را که آمریکا را به آنچه در آن است تبدیل می کند است: انتقال مسالمت آمیز قدرت از بازنده انتخابات به برنده.

این وب سایت همچنین به لیستی از کارمندان کاخ سفید ، اعضای کابینه و انتصابات سیاسی در سراسر دولت ایالات متحده پیوند داده است: در مجموع بیش از 4000 نام.

توییت Sevugan بلافاصله با بازگشت آنلاین ، با CNN جیک تاپر ، مجری صحیح اشاره کرد که “این لیست بسیار طولانی از آمریکایی ها است” و این دقیقاً برعکس آنچه بایدن خواستار آن است ، است.

چهره های راست نیز آپوپلکتیک بودند ، حتی سناتور مارشا بلکبرن حتی برای فریاد خلق “لیست های رسمی دشمنان” روی زمین حاضر شد.

خشم باعث شده Sevugan ، هر چند به آرامی ، از هرگونه ارتباط با پروژه عقب نشینی کند:

برای نظر توسط واشنگتن ، Sevugnan به توییت های خود اشاره کرد و از طریق ایمیل نوشت: “من در بلند کردن آن کمک می کردم ، اما مسئولیت آن را ندارم.”

اما کسانی که در “این شهر” تجربه دارند ، همچنان دلسرد نمی شوند و به کسانی که برای رژیم بوش کار کرده اند اشاره می کنند.

یکی از نزدیکترین مشاوران رئیس جمهور به “بوشها با این مسئله روبرو شدند.” سیاسی.

“بوش دفتر را خیلی غیرمعمول ترک کرد ، مردم فکر می کردند هزاران نفر در یک جنگ غیرضروری کشته شدند و او مسئول این کار بود. همه این را فراموش می کنند اکنون که او هنرمندی است که سیاست حزبی انجام نمی دهد. “

این شخص به ثروت انباشته شده توسط دو معمار اصلی جنگ از زمان ترک بوش از سمت بوش اشاره کرد. مشاور نزدیک ترامپ ، که پیش از این یک توافق نامه اعلام نشده کتاب در دست دارد ، گفت: “دون رامسفلد هنگام ترک دولت بسیار خوب کار کرد.” “دیک چنی؟ من به خانه او در وایومینگ رفته ام! “

برخی دیگر گفتند که دموکرات ها باز هم دست به قدم زدند.

یک مقام ارشد سابق دولت به گفت: “دموکراتها با واکنش قابل توجهی روبرو خواهند شد و طبق معمول ، آنها خیلی زیاد پیش رفته اند.” سیاسی.

“تهیه لیستی از دشمنان سیاسی خود و نوید دادن اینکه آنها بازپرداخت می شوند و مردم به دنبال آنها خواهند رفت زیرا آنها برای یک حزب سیاسی دیگر کار کرده اند ، به معنای واقعی فاشیسم است.”

دبلیوورودی های AP

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.