پریانکا گاندی در کنگره می گوید پیروزی سیاست در نظرسنجی کارناتاکا 2023

پریانکا گاندی در کنگره می گوید پیروزی سیاست در نظرسنجی کارناتاکا 2023

رهبر کنگره پریانکا گاندی وادرا. توییتر/@priyankagandhi

پریانکا گاندی وادرا، رهبر کنگره، از عملکرد حزب در نظرسنجی کارناتاکا در سال 2023 به عنوان پیروزی سیاستی که کشور را متحد می کند، ستایش کرد.

پریانکا گاندی در توییتی به زبان هندی گفت: «از مردم کارناتاکا به خاطر دادن یک مأموریت تاریخی به حزب کنگره، صمیمانه تشکر می‌کنم. این پیروزی اولویت دادن به ایده پیشرفت کارناتاکا است. این پیروزی سیاست است که کشور را متحد می کند.»

طبق داده های کمیسیون انتخابات هند (ECI)، کنگره 101 کرسی از 224 کرسی مجلس در کارناتاکا را به دست آورده است و در 35 کرسی پیشتاز است، در حالی که BJP 48 کرسی و در 16 کرسی جلوتر است. Janata Dal (سکولار) رتبه 16 را به خود اختصاص داده و در 4 رتبه اول است.

مقالات مرتبط

نکن

یدیوراپا به کارگران حزب در کارناتاکا: وحشت نکنید، پیروزی و شکست برای BJP تازگی ندارد

نکن

نظرسنجی کارناتاکا 2023: بیش از 2.6 هزار رای دهنده NOTA را انتخاب کردند

“کار سخت نتیجه داد”

رهبر کنگره بهترین آرزوهای خود را برای همه کارگران «سخت‌کوش» و رهبران کنگره کارناتاکا ابراز کرد. “تمام کار سخت شما نتیجه داده است. حزب کنگره برای اجرای ضمانت هایی که به مردم کارناتاکا داده شده است، مجدانه کار خواهد کرد. جای کارناتاکا، کنگره جی،» او افزود.

اشاره دبیر کل کنگره به پنج تضمینی بود که حزب به محض تشکیل دولت در کارناتاکا اجرا می کرد.

اینها شامل 200 واحد برق رایگان برای همه خانوارها (گروه جیوتی)، کمک ماهیانه 2000 روپیه به زنان سرپرست هر خانواده (گروه لاکشمی)، 10 کیلوگرم برنج رایگان برای هر عضو خانواده BPL (Anna Bhagya)، 3000 روپیه در هر ماه است. برای جوانان فارغ التحصیل بیکار و 1500 روپیه برای دارندگان دیپلم بیکار (هر دو در گروه سنی 18 تا 25 سال) به مدت دو سال (Yuva Nidhi) و سفر رایگان برای زنان در اتوبوس های حمل و نقل عمومی (شاکتی).

پریانکا یک کمپین با اکتان بالا برای انتخابات راه اندازی کرده بود و علاوه بر شرکت در 12 نمایش جاده ای، در 13 جلسه عمومی سخنرانی کرد. او همچنین دو جلسه زنان و یک جلسه کارگری برگزار کرده بود.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام