پس از غرق شدن کشتی ماهیگیری با 39 سرنشین در اقیانوس هند، چین از دیگر کشورها کمک می خواهد

پس از غرق شدن کشتی ماهیگیری با 39 سرنشین در اقیانوس هند، چین از دیگر کشورها کمک می خواهد

رسانه های محلی گزارش دادند که چین برای نجات 39 نفر که در یک کشتی ماهیگیری چینی در اقیانوس هند غرق شده بود، از دیگر کشورها کمک خواست.

حدود 39 نفر از جمله 17 خدمه چینی، 17 اندونزیایی و پنج نفر از فیلیپین در کشتی ماهیگیری چینی بودند که روز سه شنبه در بخش مرکزی اقیانوس هند واژگون شد.

گزارش ها حاکی از آن است که تاکنون هیچ یک از آنها پیدا نشده است و جستجو در حال انجام است.

مقالات مرتبط

بر اثر واژگونی کشتی ماهیگیری چینی در اقیانوس هند 39 نفر مفقود شدند

39

سفر راجنات سینگ به مالدیو مثمر ثمر بود، اما دسیسه های چینی و سیاست داخلی پرنوسان روابط را متزلزل نگه می دارد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه چین با بخش‌های مربوطه در استرالیا، سریلانکا، مالدیو، اندونزی، فیلیپین و سایر کشورها تماس گرفته است تا به عملیات جستجو و نجات بپیوندند.

در همین حال، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین دستور داد تا تلاش های همه جانبه برای نجات افراد ناپدید شده در تراژدی قایق انجام شود.

شی در پی این حادثه که حوالی ساعت 3 بامداد روز سه شنبه رخ داد، دستور داد و از ادارات مربوطه خواست مکانیسم واکنش اضطراری را فورا فعال کنند.

در این گزارش آمده است که شی خواستار هماهنگی کمک های بین المللی جستجو و نجات دریایی و انجام تمام تلاش ها برای انجام امداد و نجات شد.

شی گفت که وزارت امور خارجه و سفارتخانه های مربوطه در خارج از کشور باید تماس خود را با طرف های محلی مربوطه برای هماهنگ کردن کار جستجو و نجات تقویت کنند.

وی همچنین دستور داد تا هشدارهای هشدار اولیه در مورد خطرات ایمنی برای عملیات های دریایی دوردست تقویت شود تا از ایمنی جان و مال مردم اطمینان حاصل شود.

لی کیانگ، نخست‌وزیر چین همچنین خواستار حداکثر تلاش برای هماهنگی احزاب اقوام برای سازماندهی عملیات نجات و کاهش تلفات شده است.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام