پشت تلاش چندین ساله دونالد ترامپ برای تبدیل باخت به برنده پست انتخابات

در روایت چرخشی واقعیت از ترامپ ، متحدان سیاسی و طرفدارانش ، مرکز شمارش دیترویت یک صحنه جنایتی بود که در آن دموکراتها یک انتخابات را سرقت کردند ، سقط جنین خواستار انتقال خشم از طریق دادگاه ها ، پست های ریاست جمهوری توییتر و شبکه های خبری اخبار کابل بود

مشکلات در اواخر صبح 4 نوامبر در اتاق اصلی شمارش در دیترویت رخ داد.

روز بعد از روز انتخابات بود و تا آن زمان روند جدول بندی آرا from از هیئت های مختلف شمارش شهر به آرامی در داخل مرکز TCF ، سالن اجتماعات غاری که میزبان نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی است ، پیش رفته بود.

هنگامی که دسته آرا ball توسط وانت وارد می شد ، کارگران آنها را به طور متنی در 134 جدول جداگانه بازرسی و ثبت می کردند که هر یک از آنها توسط ناظران حقوق رأی و به اصطلاح رقیبان انتخابات از هر حزب کنترل می شد.

اما وضعیت مخالفان جمهوری خواه با تغییر شمارش آرا به نفع جو بایدن و تغییر اخبار مبنی بر شکایت رئیس جمهور دونالد ترامپ تغییر موضع داد. یک شاهد ، یک ناظر غیرحزبی ، جولی مورونی ، از یک سازمان دهنده جمهوری خواه شنید که می گوید ، “حالا ما می خواهیم هر رای را به چالش بکشیم.”

داوطلبان جمهوری خواه به طور ناگهانی اعتراضات خود را در فضای اتاق افزایش دادند: اتهاماتی که کارگران مشغول شمارش آرا بودند ، به وضوح وارد سالهای تولد نادرست یا برگه های با تاریخ گذشته شدند. در بعضی موارد ، داوطلبان پنهانی ادعا می کردند که عمل نادرستی انجام داده اند.

“چه کار می کنی؟” یک کارگر از یک ناظر جمهوری خواه که قبل از اینکه بتواند رأی گیری را به چالش بکشد ، س askedال کرد ، حتی قبل از اینکه بتواند بازرسی آنها را شروع کند ، یک ناظر دموکرات ، سیت فارلو ، به یاد آورد. ناظر جمهوری خواه پاسخ داد ، “به من گفته شد که همه را به چالش بکشی.”

فورلو ناراحتی خود را از صحنه ای که در آن بیشتر رقیبان سفیدپوست جمهوریخواه با کارگران انتخابات بیشتر سیاه پوستان روبرو می شدند ، به وضوح به خاطر می آورد.

در حال حاضر ، پلیس تعداد اندکی از ناظران اخلال گر را از اتاق همراهی کرده بود. اما وقتی مقامات انتخاباتی متوجه شدند که تعداد رقیبان بیش از حد مجاز هر یک از طرفین افزایش یافته و در تلاش برای کاهش صفوف خود از ورود منع شده اند ، تنش ها افزایش یافت.

فریاد “توقف شمارش” در میان جمهوری خواهان بلند شد.

یک قاضی ایالت میشیگان در روز جمعه در رد دادخواست توسط متحدان ترامپ تصمیم گرفت کلاهبرداری ای که جمهوری خواهان ادعا کردند مشاهده آن به هیچ وجه کلاهبرداری نبوده است. موارد مختلف سو supposed سو supposed استفاده در واقع روشهای کاملاً تثبیت شده ای برای مقابله با ویژگی های ورود اطلاعات ، اصلاح خطاهای جزئی و پروتکل های فاصله اجتماعی بود: همه برای اطمینان از شمارش دقیق و دقیق آرا در نظر گرفته شده اند.

اما در روایت واقعیت پیچیده ترامپ ، متحدان سیاسی و حامیانش ، مرکز شمارش دیترویت صحنه جرمی بود که در آن دموکرات ها یک انتخابات را به سرقت بردند ، سقط جنین خواستار این بود که خشم از طریق دادگاه ها ، پست های توئیتر ریاست جمهوری و اخبار اخبار کابل منتقل شود.

و این طرحی بود که در تمام مدت توسط نیروهای طرفدار ترامپ پیش بینی شده بود.

مانند اپیزودهای مشابه در لاس وگاس ، میلواکی ، فیلادلفیا و پیتسبورگ ، صحنه در دیترویت اوج استراتژی چند ساله ترامپ برای استفاده از قدرت قوه مجریه ، ارتش وکلا ، اتاق پژواک رسانه های خبری محافظه کار و اطاعت از هموطنان جمهوری خواه برای آزمایش جسورانه ترین تمرین او در خم شدن واقعیت: تبدیل باخت به برنده شدن.

با سر و صدا پس از انتخابات از تلاش رئیس جمهور برای نشان دادن دروغین سیستم انتخابات “جعلی” علیه خود ، میزان کار ترامپ و متحدانش برای پیشبرد توطئه بی اساس ساخته شده برای درخواست تجدید نظر به طرفداران پرشور خود بود ، او این فرصت را دارد که از نظر تاریخی ناهنجار خود را برای چسبیدن به قدرت در برابر شکست مطرح کند.

این پیشنهاد اکنون در آخرین زرق و برق است. قضات دادخواست های رئیس جمهور را رد می كنند ، زیرا شواهد مختلف ادعا شده – یك جعبه ادعای غیرقانونی آراots كه در حقیقت پرونده ای حاوی تجهیزات دوربین و “رأی دهندگان مرده” زنده بود ، باز می شود.

و با این حال ترامپ هنوز به دلیل لکه دار کردن پیروزی آشکار بایدن – با بیش از 5.5 میلیون رأی و همچنین در کالج انتخاباتی – با القا false نادرست به عدم مشروعیت ، هنوز از تردید در مورد صداقت انتخابات فروگذار نکرده است.

فقط در روز یکشنبه ، او بیش از دوازده توییت مربوط به انتخابات ارسال کرد ، به نظر می رسد قبل از اعلام اینکه “من هیچ چیز را نمی پذیرم!” پیروزی بایدن را تصدیق می کنم.

ریشه رویکرد ترامپ به قبل از انتخاب وی در سال 2016 برمی گردد و وی برنامه های خود را در طول دوره ریاست جمهوری خود پیش برد. اما استراتژی او برای ایجاد تردید در مورد نتیجه کارزار 2020 به طور جدی زمانی شکل گرفت ویروس کرونا همه گیری زندگی عادی را پشت سر گذاشت و ایالات را به سمت ترویج رای گیری از طریق پست سوق داد.

از همان ابتدا ، رئیس جمهور رأی گیری های پستی را تهدیدی سیاسی می دانست که بیشتر مورد توجه دموکرات ها قرار می گیرد تا پیروانش. بنابراین ، او و متحدانش تلاش کردند مانع اقدامات آسان تر رای گیری غیرحضوری و کاهش شمارش آرا mail رایانه ای شوند. این به ترامپ اجازه داد دو کار انجام دهد: ادعای پیروزی زودهنگام در شب انتخابات و رنگ آمیزی برگه هایی که بعداً برای حریفش تقلبی شمرده شد.

سرویس پستی ایالات متحده ، پس از تحت رهبری یكی از متحدان ترامپ ، لوئیس دی جوی ، چندین اقدام صرفه جویی در هزینه انجام داد كه سرعت تحویل نامه را به شدت كاهش داده و نگرانی گسترده ای راجع به به موقع رسیدن آرا mail نامه های پستی ایجاد كرد.

در سنا ، تحت رهبری میچ مک کانل ، رهبر اکثریت ، جمهوری خواهان مانع تلاش دموکرات ها برای بدست آوردن پول بیشتر به ایالت ها شدند تا بتوانند تجهیزات مرتب سازی بیشتری را برای شمارش سریع هجوم آراots نامه های پستی خریداری کنند.

در ایالت های کلیدی مانند پنسیلوانیا و میشیگان ، مجالس مقننه تحت کنترل جمهوری خواهان از تلاش گروه های مدنی و دموکرات ها برای تغییر یا تعلیق اساسنامه ای که کارگران انتخابات را از آغاز شمارش آرا قبل از روز انتخابات منع می کند ، خودداری کردند.

و هنگامی که شمارش آرا آغاز شد ، مبارزات انتخاباتی ترامپ و متحدان رئیس جمهور تاکتیک های دیگری را برای کاهش یا متوقف کردن شمارش و دنبال تردید در مورد صحت نتایج دنبال کردند.

قبل از روز انتخابات ، مقامات حزبی در سطح ایالت و کشور به سازماندهی تیم هایی از ناظران کمک کردند ، نقشی که زمانی نمادی از شفافیت دموکراسی آمریکا بود. اما در این مورد ، ترامپ و متحدانش ناظران خود را در ایالت های اصلی تشویق کردند تا برای جلوگیری از آنچه که آنها به عنوان تقلب گسترده معرفی می کنند و جلوگیری از آنچه که به عنوان تقلب گسترده معرفی می کنند ، عمل کنند و اطلاعاتی را فراهم کنند که می تواند در پرونده های قضایی وارد شود و باعث ایجاد تظاهرات و پوشش خبری از طرف مفسران و روزنامه نگاران دوستانه شود.

به عنوان سناتور ایالت پنسیلوانیا ، مایك ریگان ، یك جمهوری خواه ، هفته گذشته در یك گردهمایی در هریسبورگ اظهار داشت: “از طرف حزب ایالت و رهبران ما به طور نامعلوم به من گفته اند كه آنها با مبارزات انتخاباتی ترامپ هماهنگی دارند و تاکنون پنسیلوانیا هر آنچه را که مبارزات انتخاباتی ترامپ از آنها خواسته انجام داده است. “

تقریباً همه اینها به نام یک دروغ انجام می شد: اینکه سیستم رأی گیری آمریکا چنان با تقلب خورد شده بود که هر نتیجه از دست دادن برای رئیس جمهور قانونی نبود.

طرفداری از این مفهوم بیشتر از ترامپ نبود ، که آن را به شدت از پشت صندلی ریاست جمهوری یا تلفن خود تبلیغ کرد. یک دوره ریاست جمهوری که با یک دروغ آغاز شده است – که رئیس جمهور باراک اوباما شهروند نبود – اکنون نیز با یک دوره پایان یافته است.

در حقیقت ، زمانی که ترامپ در سپتامبر 2016 اذعان کرد که اوباما واقعاً در ایالات متحده به دنیا آمده است ، در ترویج یک روایت جعلی جدید مبنی بر تقلب در انتخابات به نفع رقیب دموکرات وی ، هیلاری کلینتون ، بسیار موفق بود.

ترامپ در مواجهه با آنچه او و همه جهان سیاسی ضرر می كرد ، ادعا را مرتباً تکرار كرد زیرا متحدان بین المللی و داخلی از وی حمایت می كردند: فعال ویدیوی کمین جیمز اوکیف ، شبکه های ترول روسی ، شان هانیتی و اینفووارز.

راجر استون ، مشاور دیرینه ترامپ و فریبکار دائمی جمهوری خواهان ، گروهی را به نام “دزدی را متوقف کن” ایجاد کرد که می خواست ناظران نظرسنجی را برای جمع آوری شواهد تقلب دموکراتها به خدمت بگیرد. مشاوران ترامپ تیم های حقوقی آمادگی را برای جبهه گرفتن از هرجایی که بتواند ادعا کند ، آماده کردند.

پیروزی کالج انتخاباتی ترامپ آن برنامه های 2016 را غیرضروری کرد. اما رئیس جمهور تازه وارد دلیل داشت که به دروغ بچسبد و راهی برای تردید در این واقعیت باشد که وی آرا popular مردم را با اختلاف قریب به 3 میلیون نفر از دست داده است.

هنگامی که هزاران نفر از طرفداران رئیس جمهور روز شنبه در واشنگتن تظاهرات کردند ، خسارات قانونی و عدم موفقیت در انتخابات بی ربط بود.

همانطور که آنها با در دست داشتن پرچم عظیم ترامپ که با ستاره های سفید در برابر پس زمینه نیروی دریایی پر شده بود ، از خیابان ها عبور می کردند ، آنها بارها این جمله را که چهار سال پیش توسط استون کاشته شده بود شعار می دادند: “جلوی دزدی را بگیرید”.

جیم روتنبرگ و نیک کوراسانیتی c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.