پنسیلوانیا برنده شدن را برای بایدن تصدیق می کند ، معاملات ضربه ای به امید ترامپ برای براندازی نتیجه می زند

دونالد ترامپ پنسیلوانیا را به عنوان هسته اصلی تلاش های قانونی ناموفق خود برای بطلان نتایج انتخابات ، حمله های قانونی علیه قوانین شمارش آرا و رویه های انتخابات شهرستانها را آغاز کرد.

پنسیلوانیا پیروزی برای بایدن را تأیید می کند ، معاملات ضربه ای به امید ترامپ برای براندازی نتیجه می زند

تصویر پرونده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا. AP

هریسبورگ: جو بایدن ، نماینده دموکرات ، روز سه شنبه به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا تأیید شد ، که با سه هفته شمارش آرا و رشته ای از چالش های قانونی شکست خورده توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، به اوج رسید.

فرماندار دموکرات تام وولف ابتدا در توییتی فاش کرد که وزارت امور خارجه شمارش آرا برای رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور را تأیید کرده است.

ولف “گواهی اطمینان” را با تابلو انتخابانی که از بایدن رئیس جمهور منتخب و کمالا هریس معاون رئیس جمهور منتخب حمایت می کنند ، به بایگانی ملی واشنگتن فرستاد.

20 منتخب پنسیلوانیا ، ترکیبی از دموکراتهای منتخب ، فعالین حزب و سایر طرفداران سرسخت بایدن ، در 14 دسامبر در ایالت کاپیتول دیدار خواهند کرد.

یکی از آنها ، نانسی پاتون میلز ، رئیس حزب دموکرات ایالتی ، گفت که وی همچنین جلسه کالج انتخاباتی ماه آینده در هریسبورگ را رهبری می کند. پاتن میلز گفت که خوشحال است که پنسیلوانیا “ایالتی است که برای بایدن” پیروزی را به دست آورد.

پیروزی بایدن در این ایالت ، دادن 20 رأی انتخاباتی به وی ، او را بیش از 270 مورد نیاز قرار داد و رهبری کرد آسوشیتدپرس تا چهار روز پس از روز انتخابات وی را به عنوان رئیس جمهور منتخب معرفی کند. بایدن 306 رای کلی انتخاباتی را به 232 رای ترامپ جمع آوری کرده است.

نتایج پنسیلوانیا نشان می دهد که بایدن و هریس با 3.46 میلیون رأی ، ترامپ و معاون رئیس جمهور مایک پنس با 3.38 میلیون رأی و لیبرتاریان جو یورگنسن با 79000 رأی.

وزیر خارجه دموکرات کتی بووكوار ، در یك خبرنامه ، مقامات انتخاباتی ایالت و كارگران نظرسنجی را “قهرمانان واقعی دموكراسی ما” خواند.

بووكوار گفت: “ما فوق العاده سپاسگزارم از همه 67 شهرستانها كه ساعات بسیار طولانی در تلاشند تا اطمینان حاصل كنند كه آرای هر رأی دهنده واجد شرایط با اطمینان و ایمن شمارش می شود.”

ترامپ پنسیلوانیا را به عنوان مركز تلاش های قانونی ناموفق خود برای بطلان نتایج انتخابات ، حمله های قانونی علیه قوانین شمارش آرا و رویه های انتخابات شهرستان ها را آغاز كرد.

یک قاضی فدرال روز شنبه با رد دادرسی که به گفته وی فاقد مدارک است و “استدلال های قانونی فشرده و بدون شایستگی و اتهامات حدسی” ارائه داد ، ضربه جدی به تلاش های حقوقی مبارزات انتخاباتی ترامپ وارد کرد.

دولت فدرال روز دوشنبه بایدن را به عنوان “برنده آشکار” مسابقه ملی ریاست جمهوری شناخت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.