پیش از نتایج مشاغل عمومی اوتار پرادش ، آخیلش یداو BJP را به تقلب در انتخابات متهم کرد

رئیس حزب سماجوادی ، جزئیات بیشتری در مورد این اتهام ارائه نداد ، و گفت که وی اطلاعات دقیق را پس از اعلام نتایج در روز سه شنبه ارائه می دهد

پیش از نتایج مشاغل عمومی اوتار پرادش ، آخیلش یداو BJP را به تقلب در انتخابات متهم کرد

تصویر پرونده آخیلش یداو رئیس حزب سماجوادی. PTI

Lucknow: یک روز قبل از اعلام نتایج انتخابات میان دوره ای هفت حوزه انتخابیه مجلس در اوتار پرادش ، آخیلش یداو رئیس حزب سماجوادی روز دوشنبه حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) را به تقلب در انتخابات به نفع خود متهم کرد.

وی ، اما جزئیاتی در مورد این اتهام ارائه نداد و گفت که پس از اعلام نتایج در روز سه شنبه ، اطلاعات دقیق را ارائه خواهد داد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از پیوستن تعدادی از قانونگذاران BSP و کنگره به حزب ، یداو گفت ، “BJP انجام داده است”دندهلی“(تقلب) ،”دهخا(تقلب) و هر آنچه می توانست با (سو mis استفاده) از دولت انجام دهد. دولت چنان ترتیبی اتخاذ کرده بود که رای دهندگان نتوانند بیرون بیایند (برای استفاده از حق رای خود). “

وی گفت: “من اطلاعات دقیق را پس از اعلام نتایج انطباق انتخابات در 10 نوامبر ارائه خواهم داد.”

درباره انتخابات بیهار ، رئیس جمهور SP اعتماد به نفس داشت که نظرسنجی ها پیش بینی می کند که اتحاد مخالف به رهبری RJD بر سر حاکمیت NDA صحیح باشد و دوره تصدی کسانی که “شروع به نفرت پراکنی در جامعه می کنند” در حال نزدیک شدن است پایان.

وی گفت: حتی در خارج از کشور ، کسانی که می خواستند با تقسیم جامعه حکومت کنند ، توسط مردم برکنار شده اند.

“من خوشحالم که گروهی از روزنامه نگاران در آنجا (در ایالات متحده) وجود دارد ، که ادعا می کنند در چهار سال گذشته در آنجا ، یک رئیس جمهور بیش از 22 هزار بار دروغ گفته است. اگر روزنامه نگاران اینجا دروغ های رئیس UP و نخست وزیر ، سپس آن را با تنبل بیرون خواهد آمد. “

وی در مورد جنون زدایی گفت که کسانی که پول سیاه ندارند رنج زیادی متحمل شدند و کسانی که پول سیاه دارند کشور را ترک کردند. “BJP مسئول شرایط اقتصاد کشور است. نتیجه دمونتسی شدن این است که تا به امروز ، اقتصاد کشور قادر به بهبودی نبوده است. این نه تنها به تجار بزرگ ، بلکه به تجار کوچک ، کشاورزان و فقرا. “

“با دمونتاسيون ، BJP در اوتار پرادش پيروز شد. اين كار براي اين انجام شد كه BJP بتواند در UP برنده شود. نه تنها دمونتاسيون كردن ، هر تصميمي را كه دولت گرفته است مردم را نااميد كرده است. BJP اعتماد مردم كل كشور را شكست ،” او اضافه کرد.

رهبرانی که به حزب پیوستند ، نمایندگان سابق حزب باهوجان سماج ، کایلاش نات سینگ یداو و قیصر جهان ، نماینده سابق کنگره ، بال کومار پاتل ، و اعضای سابق MLA ، رام سینگ پاتل ، سونیل کومار یداو ، رامش راهی و دیرندرا پراکش بودند.

رئیس حزب سماجوادی همچنین تولد خازنچی نات – کودکی را که متولد شد در حالی که مادرش در صف بانک در Kanpur ایستاده بود پس از تحریک جنسی در سال 2016 – با بریدن کیک و هدیه دادن به او جشن گرفت. SP هر ساله به مناسبت “شکست” حرکت دموکراتیک شدن دولت BJP تولد او را جشن می گیرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.