چرا اندرو پارکر بولز، شوهر اول “شیطون” کامیلا دعوت نامه ای دریافت کرده است

چرا اندرو پارکر بولز، شوهر اول “شیطون” کامیلا دعوت نامه ای دریافت کرده است

ملکه کامیلا و اندرو پارکر بولز در سال 1973 ازدواج کردند. اما آنها در سال 1995 آن را ترک کردند. این زوج در طول سال ها دوستی داشتند. تصویر فایل/رویترز

چند روزی می‌گذرد تا دنیا شاهد به دست آوردن پادشاهی جدید در بریتانیا باشد. پادشاه چارلز در 6 ماه مه تاجگذاری خواهد کرد و لیست مهمانان این رویداد بزرگ با قیمت تخمینی 100 میلیون پوند (1016 کرور روپیه)، که قبلاً شبیه به کسی است که متعلق به خانواده سلطنتی بین المللی، رهبران جهان و مشاهیر جهانی است.

اما یکی از مهمانان این مراسم در حال حاضر ابروها را بالا می‌برد و آن اندرو پارکر بولز، شوهر سابق ملکه کامیلا است. مطابق با ساندی تایمزپارکر بولز برای تماشای تاج گذاری همسر اولش در کنار پادشاه جدید در کلیسای وست مینستر حضور خواهد داشت.

نادین دوریس، وزیر سابق محافظه‌کاران، در حال نوشتن برای ایمیل روزانه گفت که ملکه الگوی خوبی برای جهان است و نشان می‌دهد که طلاق دوستانه چگونه به نظر می‌رسد و افزود که کامیلا نشان می‌دهد «امکان زندگی در هماهنگی نسبی پس از طلاق وجود دارد».

قلعه‌های وسیع، ماشین‌های قدیمی، و موارد دیگر… پادشاه چارلز چقدر ثروتمند است؟

چگونه شاه چارلز در زمان تاجگذاری خود از جنجال “کهینور” اجتناب کرده است

در اینجا نگاهی بهتر به اینکه اندرو پارکر بولز کیست و رابطه او با ملکه کامیلا و خانواده سلطنتی بریتانیا است.

همچنین بخوانید: قلعه‌های وسیع، ماشین‌های قدیمی، و موارد دیگر… پادشاه چارلز چقدر ثروتمند است؟

شوهر اول کامیلا

اندرو پارکر بولز مدت‌هاست که رابطه‌ای سلطنتی داشته است و ازدواجش با ملکه کامیلا بسیار زیاد است. در سال 1953 به دنیا آمد و پدر و مادرش با ملکه مادر دوست بودند و در 13 سالگی به عنوان یک صفحه در مراسم تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در سال 1953 خدمت کرد.

او در سال 1960 به ارتش بریتانیا پیوست و در گارد اسب سلطنتی مأمور شد. او 34 سال خدمت کرد و در نهایت به مقام سرتیپی رسید. قابل ذکر است، او همچنین لوح تقدیر ملکه برای شجاعت در زیمبابوه اعطا شد.

اندرو برای اولین بار توسط برادر کوچکترش سیمون در اواخر دهه 1960 با کامیلا آشنا شد و برای چندین سال با او آشنا شد. در سال 1973، همانطور که سالی بدل اسمیت، زندگی‌نامه‌نویس شاهزاده چارلز، می‌نویسد، «فشار بر اندرو پارکر بولز برای انجام تعهد بیشتر می‌شد».

و بنابراین در نهایت، به گفته پسر عموی اندرو، جان بووز لیون، پدرش، درک پارکر بولز، و پدر کامیلا، بروس شاند، اعلامیه نامزدی را در زمان برای فرزندانشان

او و کامیلا در 4 ژوئیه 1973 در یک مراسم کاتولیک در کلیسای گارد لندن ازدواج کردند. این زوج با هم دو فرزند داشتند: تام پارکر بولز نویسنده 48 ساله غذا. و لورا لوپس، کیوریتور هنری 45 ساله.

The Ex Factor Why Queen Camillas شیطان شوهر اول دعوت نامه تاجگذاری دریافت کرده است
اندرو پارکر بولز و کامیلا در ازدواج 22 ساله خود صاحب دو فرزند شدند – تام پارکر بولز، نویسنده غذا، اکنون 48 ساله. و لورا لوپس، کیوریتور هنری 45 ساله (تصویر). تصویر فایل/رویترز

در سال 1995 بود که اندرو و کامیلا تصمیم به جدایی گرفتند و به ازدواج 22 ساله خود پایان دادند.

به گفته افرادی که او را می شناسند، اندرو به عنوان “بسیار شیطون با زنان” توصیف می شود.

همچنین بخوانید: هری این، مگان بیرون: چه کسی دیگر از تاجگذاری پادشاه چارلز صرف نظر می کند؟

اما هرچه بی‌احتیاطی‌های گذشته آنها باشد، این دو به دوستی خود ادامه می‌دهند و رابطه نزدیکی با هم دارند. یکی از دوستان به ایمیل روزانه که “آنها در لگن به هم متصل شده اند”. او خیلی چیزها را برای او ترتیب می دهد. آنها تمام مدت ناهار را با هم می خورند. او همانجاست او همیشه همدست کامیلا بود و هنوز هم هست.

این دوستی زمانی به نمایش گذاشته شد که او به عنوان مهمان در مراسم عروسی چارلز و کامیلا در آوریل 2005 دعوت شد.

به نقل از مارچیونس لنزدان، یکی از همراهان ملکه کامیلا، در مورد دوستی آنها صحبت می شود. ایمیل روزانه گفت: «همه اندرو را دوست دارند. او یک افسونگر واقعی است اما همیشه بد رفتاری وحشتناکی دارد. اندرو به او زنگ می‌زند و وقتی مشکلی پیش می‌آید به او می‌گوید.

از طریق ناملایمات، آنها یک اخلاق خانوادگی واقعاً خوب را حفظ کرده‌اند. به فرزندان و نوه هایشان کمک می کند.»

ارتباط سلطنتی اندرو

اما برخورد اندرو با خانواده سلطنتی بریتانیا فقط به کامیلا محدود نمی شود. اندرو قبل از ازدواج با کامیلا با پرنسس آن – خواهر کوچکتر شاه چارلز – قرار گرفت.

سالی بدل اسمیت، زندگی نامه نویس شاهزاده چارلز، می نویسد که آن و اندرو در دهه 70 با هم رابطه داشتند، اما با توجه به اینکه او کاتولیک بود، برای آن ماده ازدواج نبود. بدل اسمیت می نویسد: «حتی زمانی که عاشقانه آنها در نهایت به پایان رسید، آنها دوستان مادام العمر باقی ماندند.

The Ex Factor Why Queen Camillas شیطان شوهر اول دعوت نامه تاجگذاری دریافت کرده است
اندرو پارکر بولز در دهه 1970 با پرنسس آنا قرار داشت، اما با توجه به اینکه او کاتولیک بود، او ماده ازدواج شاهزاده خانم نبود. تصویر فایل/رویترز

دوستی آنها همچنین باعث شد که او پدرخوانده زارا دختر پرنسس آن شود.

اندرو همچنین با چارلز رفاقت داشت. او در تیم چوگان کینگ چارلز در جوانی بازی می کرد. او همچنین در مراسم عروسی قبلی شاه چارلز با پرنسس دایانا در سال 1981 صندلی های ردیف جلو داشت. اندرو به عنوان یک افسر فرمانده اسب سواران خانگی، چارلز و دیانا را که به تازگی ازدواج کرده بودند، بعد از عروسی آنها سوار بر اسب همراهی کرد.

تا به امروز، او اغلب در حال علاقه‌مندی به خانواده سلطنتی دیده می‌شود و سال گذشته نیز نماینده همسر ملکه در مراسم تشییع جنازه بود.

یک رویداد بزرگ به شما اشاره می کند

مراسم تاجگذاری در 6 مه یک لحظه تاریخی برای بریتانیا و سلطنت خواهد بود. پادشاه چارلز چهلمین پادشاه سلطنتی خواهد بود که از زمان پادشاه ویلیام اول در سال 1066 در کلیسای مرکزی لندن تاج گذاری می کند.

همچنین بخوانید: چرا تاجگذاری چارلز 9 ماه پس از اعلام پادشاهی او انجام می شود

بیش از 2000 نفر برای این رویداد دعوت شده اند که به مدت یک ساعت کاهش یافته است. در میان آنها پسر کوچکتر چارلز، شاهزاده هری است که از سه سال پیش که به کالیفرنیا نقل مکان کرد، انتقادات شدیدی از زندگی سلطنتی داشت.

این رویداد بر سر هزینه آن و همچنین آنچه که برخی «نماد بت پرستی» می خوانند، بحث و جدل به پا کرده است. در زمانی که بریتانیا شاهد هزینه های بالای زندگی و کمبود مواد غذایی است، 100 میلیون پوند تخمین زده شده برای یک رویداد برای برخی بی احساس و غیر حساس به نظر می رسد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام