چرا سلبریتی ها روی فرش قرمز مانند گربه ها لباس بپوشند؟

چرا سلبریتی ها روی فرش قرمز مانند گربه ها لباس بپوشند؟

این تنها رویدادی است که در آن افراد مشهور می توانند ممانعت های خود را فراموش کنند و ظالمانه ترین یا عجیب ترین لباس ها را بپوشند. در مورد فرش قرمز مت گالا صحبت می کنیم. امسال، این رویداد که به عنوان بزرگ‌ترین شب مد نام‌گذاری شد، قصیده‌ای بود برای طراح معروف کارل لاگرفلد و پس از آن که افراد مشهور لباس‌های زرق و برق‌آمیزی برای ادای احترام به کار طراح فقید پوشیدند.

اما عده‌ای بودند که ادای احترام به طراح را به شیوه‌ای متفاوت انتخاب کردند – احتمالاً به‌عنوان «جذاب‌کننده‌ترین» روش. آنها یا لباس گربه می پوشیدند یا لوازم جانبی مربوط به گربه را روی فرش قرمز حمل می کردند.

اما چه ارتباطی بین کارل لاگرفلد و یک گربه وجود دارد؟ چرا تم گربه در فرش قرمز اینقدر برجسته بود؟ و مهمتر از آن چه کسی در این مراسم لباس گربه پوشیده است؟

مراسم مت گالا تقریباً از راه رسیده است: آنچه در مورد “بزرگترین شب مد امسال” باید بدانید

کارل لاگرفلد در مت گالا 2023 تجلیل می شود: چرا طراح مد آلمانی اینقدر بحث برانگیز است؟

مد گربه سانان در Met

اولین نگاه دوجا گربه خواننده رپ برنده گرمی در مت گالا، قصیده ای بود برای حیوان خانگی معروف کارل لاگرفلد – شوپت. او یک لباس سرپوش نقره‌ای اسکار د لا رنتا – با گوش‌های گربه‌ای – همراه با پروتزهای صورت گربه‌سان و چنگال‌های تیز بر روی ناخن‌هایش پوشیده بود. او ظاهر خود را با یک سربند الماسی و بازوی الماسی برجسته کرد.

و او کاملاً به ظاهر متعهد بود. رپر هنگام مصاحبه روی فرش قرمز، جملات خود را با چند “میو” نقطه‌گذاری کرد.

همچنین ببینید: پریانکا چوپرا، آلیا بات با بیرون رفتن سرها را برمیگردانند

مدت کوتاهی پس از اینکه دوجا حضور خود را در این رویداد احساس کرد، شخصی که کت و شلوار گربه‌ای کرکی پوشیده بود و سرش با چشمان آبی فوق‌العاده واقع‌گرا و سبیل‌های خاکستری، که شبیه شوپت بود، روی فرش قرمز فرو رفت. با برداشتن سر گربه، مشخص شد که این بازیگر جرد لتو است. جالب اینجاست که این بازیگر قرار است در فیلم بعدی خود نقش طراح معروف کارل لاگرفلد را بازی کند.

مد گربه ای چرا افراد مشهور در مت گالا ترجیح دادند مانند گربه ها لباس بپوشند
جرد لتو، با لباس چوپت گربه کارل لاگرفلد، در مراسم مت گالا در شهر نیویورک ژست گرفته است. رویترز

رپر Lil Nas X نیز این موضوع را بسیار جدی گرفت و با رنگ بدنه نقره‌ای درخشان و جواهرات و چیزی جز یک بند انگشتی متالیک بر روی فرش قرمز ظاهر شد. تنها زمانی که از نزدیک بررسی شد، مشخص شد که ماسک چشم جواهری رپر دارای سبیل‌های مهره‌ای است – اشاره‌ای به گربه لاگرفلد. و اگر آن مرجع از بینندگان گم می شد، او مطمئن بود که در فرش قرمز فقط با میو و خرخر و تکان دادن پنجه به خبرنگاران پاسخ می دهد.

سایر افراد مشهور نیز با انتخاب لوازم جانبی مرتبط با گربه به طراح ادای احترام کردند. Janelle Monae، خواننده و بازیگر، کت سیاه و سفید نامتناسب تام براون خود را به همراه یک کیف دستی به شکل شوپت در دست داشت.

شنبه شب زنده کلویی فاینمن، بازیگر، همچنین لباس مجلسی خود را با کیفی به شکل شوپت از جودیت لیبر ست کرد، این یکی در صورتی مات.

مد گربه ای چرا افراد مشهور در مت گالا ترجیح دادند مانند گربه ها لباس بپوشند
ادای احترام کلویی فاینمن به شوپت ظریف بود. او یک کیف پول جودیت لیبر به رنگ صورتی خیره کننده به همراه داشت. رویترز

شوپت، گربه نمادین لاگرفلد

دلیل اینکه این افراد مشهور مد گربه را انتخاب کردند، عشق طراح به گربه اش – شوپت بود. شاید بتوان گفت شوپت، بیرمن سفید، مشهورترین و ثروتمندترین گربه دنیاست.

گفته می شود که شوپت در سال 2011 زمانی وارد زندگی لاگرفلد شد که مدل و هنرپیشه لاگرفلد باپتیست جیابیکونی از طراح خواست تا از شوپت در پاریس مراقبت کند در حالی که او برای دیدن مادرش به مارسی می رود. در ابتدا طراح ناامید شد. او علاقه خاصی به حیوانات نداشت و مهمتر از آن، چیزهای بکر را دوست داشت.

با این حال، گربه با زیبایی خود – Choupette کاملاً سفید است و چشمان آبی زیبایی دارد – گربه بر طراح خود پیروز شد. بعدها، جیابیکونی مالکیت را به لاگرفلد سپرد و از آن به بعد، شوپت زندگی جذابی را سپری کرد.

مد گربه ای چرا افراد مشهور در مت گالا ترجیح دادند مانند گربه ها لباس بپوشند
کارل لاگرفلد عاشق شوپت بود و شایعه شده است که بخشی از دارایی خالص او به گربه سانان واگذار شده است. تقدیم به تصویر: @choupetteofficiel/Instagram

یک لاگرفلد درهم و برهم، شوپت را به یک ستاره بین المللی تبدیل کرد – این گربه خدمتکار، محافظان، کریرهای سفارشی لویی ویتون، کاسه های نقره ای و سبک زندگی جت ست خود را داشت. او همچنین جواهرات و پرستار بچه های خودش را داشت.

او برای خودش یک مدل بود. تا سال 2016، او روی جلد هارپرز بازار با لاگرفلد، ووگ آلمان با لیندا اوانجلیستا و ووگ برزیل با ژیزل بوندشن بود. او همچنین کمپین هایی را برای همه چیز، از ماشین گرفته تا لوازم آرایشی، رهبری کرده بود. عشق لاگرفلد به شوپت چنان بود که مجموعه‌های شانل شامل سایه «شوپت آبی» بود، در حالی که برند کارل لاگرفلد حتی یک کیف دستی چاپ شده با صورت او منتشر کرد.

عشق طراح به گربه به قدری عمیق بود که یک بار از او نقل شده است CNN که اگر قانونی بود با گربه ازدواج می کرد. او گفت: «هنوز ازدواجی برای انسان و حیوان وجود ندارد. هرگز فکر نمی‌کردم این‌طور عاشق یک گربه شوم.»

مد گربه ای چرا افراد مشهور در مت گالا ترجیح دادند مانند گربه ها لباس بپوشند
در یازدهمین سالگرد تولد شوپت در آوریل گذشته، او در یک جت شخصی با چندین هدیه و شامپاین به تصویر کشیده شد. تقدیم به تصویر: @choupetteofficiel/Instagram

و زندگی جذاب شوپت حتی پس از مرگ لاگرفلد به دلیل سرطان لوزالمعده در سال 2019 ادامه داشت. شایعه شده است که او بخشی از دارایی خالص 200 میلیون یورویی لاگرفلد را به ارث می برد. امروز، این گربه 11 ساله در پاریس با فرانسوا کاسکو، خانه دار سابق لاگرفلد زندگی می کند و یک صفحه اینستاگرام اختصاصی choupetteofficiel دارد که تقریباً 200000 دنبال کننده دارد.

و شوپت حتی پس از مرگ لاگرفلد نیز به سبک زندگی نازپرورده خود ادامه می دهد. او قراردادهای مدلینگ و سایر ظاهرهایی که انجام می دهد دارد و تولد 11 سالگی خود را در آگوست گذشته در یک جت خصوصی با بادکنک و شامپاین جشن گرفت.

او همچنین ممکن است تنها گربه ای در جهان باشد که می تواند ادعا کند که سوپرمدل نائومی کمبل را به عنوان یکی از دوستانش دارد – در ماه آوریل، شوپت در Vogue ظاهر شد، در آغوش نائومی کمبل، به عنوان بخشی از ادای احترام به لاگرفلد.

شوپت و مت

پس جای تعجب نیست که سازمان دهندگان مت گالا از شوپت برای مراسم روز دوشنبه در نیویورک دعوت کردند.

به نقل از نماینده شوپت به این موضوع گفته شد نیویورک پست که این گربه رسما در لیست مهمانان این رویداد معتبر بود. او دعوت نامه را دریافت کرد… این رویدادی به افتخار میراث کارل است، و شوپت آشکارا بخش مرکزی این میراث است.

با این حال، در روز دوشنبه، شوپت اعلام کرد که در بزرگترین شب مد شرکت نخواهد کرد.

س

در پستی در صفحه اینستاگرام این گربه آمده است: «بسیاری از مردم از من دعوت کردند تا برای ادای احترام به بابا روی فرش قرمز #METGALA2023 بروم، اما ما ترجیح دادیم در خانه آرام و دنج بمانیم. ما از زمان جدایی پدرم هر روز به او ادای احترام می کنیم و بسیار متاثر می شویم که یک روز دیگر به او اختصاص داده شده است.

اما حتی بدون حضور در مراسم، گربه حضور خود را احساس کرد و تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این بود که «گربه‌ای خوشمزه» بود!

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام