چرا شعارهای ضد مهاجر همه سر و صدا است ، اقدامی انجام نمی شود: سیاست برهنه کردن و چشمک زدن به سیاستمداران ، بازرگانان اجازه می دهد تا از مزایای خود استفاده کنند

برای تمام سخنان ضد مهاجر راست گرایان که اکنون در بسیاری از نقاط جهان رایج است ، ضروریات اقتصادی جریان های مهاجرت را تقویت می کنند که هیچ نوع قانون سازی یا دیوار سازی نمی تواند مانع آن شود.

چرا شعارهای ضد مهاجر همه سر و صدا است ، اقدامی انجام نمی شود: سیاست برهنه کردن و چشمک زدن به سیاستمداران ، بازرگانان اجازه می دهد تا از مزایای خود استفاده کنند

تصویر نمایندگی رویترز

پیوستن به نقطه ستونی دو هفته ای توسط نویسنده و روزنامه نگار سامرات است که در آن او رویدادها را به ایده ها متصل می کند ، اغلب از طریق تجزیه و تحلیل ، اما گاهی اوقات از طریق هجو.

***

خبر موفقیت دیگری کووید -19 واکسن ، این بار از شرکت بیوتکنولوژی مدرن آمریکا ، بیشتر امیدواری داده است که حداقل یکی از تعداد رو به رشد واکسن های رقیب اعلام شده تاکنون کارساز باشد. از اهمیت کمتری برخوردار است ، امیدوارم حداقل یکی از آنها در چند ماه آینده در یک داروخانه در نزدیکی خانه و معدن شما با قیمت مناسب در دسترس باشد و بازگشت به “زندگی عادی” را امکان پذیر کند. اگرچه میلیون ها نفر از مردم در حال گذراندن زندگی خود هستند ویروس کرونا اما یک شایعه توطئه آمیز است ، یکی از جنبه های طبیعی قبل از همه گیری ، مسافرت ، به شدت محدود است.

تنها حرکتی که مردم ، حداقل بین کشورها اتفاق می افتد ، همان چیزی است که مقامات ویزا از طرف دولتها ضروری است. سفر برای تعطیلات ضروری نیست و ویزای توریستی به جز “گردشگری پزشکی” توسط اکثر کشورها صادر نمی شود. جهانگردان و مسافرانی که برای گذراندن فصل تعطیلات کریسمس و سال نو در آب و هوای آفتاب گیرتر زمستان های سرد خود را در کشورهای خود فرار می کنند ، امسال به مکان هایی مانند گوا و راجستان وارد نخواهند شد.

بیش از ده میلیون گردشگر خارجی در سال 2019 وارد هند شدند. تعداد مربوط به تایلند نزدیک به 40 میلیون نفر بود. اینها تعداد زیادی هستند ، اما هیچ اعتراضی در مورد ورود آنها وجود نداشت. اگر حتی کسری از این افراد به جای توریست به عنوان مهاجر وارد کشورها می شدند ، اسلحه به وجود می آمد. تلاش هایی برای ساختن دیوارهایی مانند دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، در مرز کشورش با مکزیک انجام شده است. کل دستگاه های دولتی برای پرتاب کردن آنها یا محبوس کردن آنها در اردوگاه های بازداشتگاه ، با استفاده از ثبت نام ملی شهروندان آسام ، مستقر می شوند. بخش عمده ای از مردم با شور و نشاط این اقدامات را تشویق می کردند. این بدان دلیل است که ، بدیهی است ، در حالی که دلارهای توریستی مورد استقبال قرار می گیرند ، اما مردم واقعاً استقبال نمی كنند. در همه جای دنیا ماهی ها و بازدیدکنندگان پس از سه روز متعفن می شوند.

آنچه کمتر مشهود است دلیل نامطلوب بودن مهاجران است. یک بحث رایج این است که آنها مشاغل را از مردم محلی می گیرند. این بحثی است که من یاد گرفته ام با مشتی نمک مصرف کنم.

دو سال پیش ، وقتی دنیا هنوز دیوانه ای بود که ما به آن عادی می گوییم ، خودم را یک روز صبح در صف پیاده رو بیرون سفارت لهستان در چاناکیاپوری دهلی دیدم. من به یک کنفرانس در ورشو دعوت شده بودم و لازم بود که برای ویزا اقدام کنم. جمعیت زیادی وجود داشت و به نظر می رسید با جمعیت معمول پول در سفارتخانه های کشورهای غربی متفاوت است. با شروع یک مکالمه با افراد اطرافم در این صف ، متوجه شدم که بسیاری یا شاید اکثر آنها از نپال بازدید کننده بوده اند. لهستان در آنجا سفارت نداشت و آنها برای درخواست ویزا به دهلی سفر کرده بودند. آنها کارگران کشاورزی بودند که برای کار به لهستان می رفتند.

یک سال بعد ، در سفر به انگلیس در خارج از لندن ، یکی از عواملی را کشف کردم که باعث شد بسیاری از مردم آنجا به Brexit رای دهند. این تعداد زیادی از کارگران اروپای شرقی بودند که به انگلیس مهاجرت کرده بودند ، و عمدتا برای کار در کشاورزی ، مهمانداری و ساخت و ساز کار می کردند. براساس دفتر آمار ملی انگلستان ، تعداد اتباع لهستانی مقیم انگلیس در سال 2016 به یک میلیون نفر رسیده است. لهستان متداول ترین کشور غیر انگلیس متولد مهاجران در انگلیس بود. از آن زمان به مقام دوم رسیده است. بیشترین تعداد مهاجران به آن کشور در حال حاضر از هندوستان هستند و پس از آن لهستان قرار دارد و پاکستانی ها در مکان سوم قرار دارند. کارگران لهستانی و رومانیایی در انگلیس پس از Brexit کم کم با نیروی کار هند و پاکستان جایگزین می شوند.

علی رغم Brexit ، نیروی کار ارزان در شرق اروپا جایگزین نیروی کار ارزان تر در آسیای جنوبی می شود – نه نیروی کار محلی انگلیسی. برخی از کارگران لهستانی در حال انتقال به آلمان هستند. و کارگران نپالی از جمله در حال مهاجرت به لهستان هستند تا خلا theهای خود را پر کنند. با وجود تمام شعارهای ضد مهاجر راست گرایان که اکنون در لهستان و حتی در انگلیس رایج است ، ضرورت های اقتصادی جریان های مهاجرت را تقویت می کنند که هیچ نوع قانون سازی یا دیوار سازی نمی تواند از آنها جلوگیری کند.

سیاستمداران احتمالاً این را می دانند. شاید نطق سخنان ضد مهاجر ، چه در انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، لهستان یا هند ، واقعاً جلوگیری از ورود مهاجران نیست. سخنان مهاجرت بنگلادشی به هند باعث شده است که بسیاری از سیاستمداران در شمال کار کنند هند شرقی طی دهه ها. با این حال ، وقتی صحبت از انجام خیلی کارها شد ، همه دولت ها تا به امروز – حتی بی رحمانه ترین دولت ها – شکست خوردند. به هر حال ، هرچه مهاجرت غیرقانونی کار بنگلادشی به شمال شرقی هند اتفاق می افتد با حمایت فعال پیمانکاران جوامع محلی است که آنها را به کار می گیرند. علی رغم همه بحث های داغ در مورد سلب مشاغل از مردم محلی ، در واقع هیچ محلی در دسترس نیست که مهارت لازم را برای انجام آن مشاغل در هر جایی نزدیک به همان دستمزد داشته باشد.

ترکیبی از شعارهای ضد مهاجر و سیاست nudge-nudge-wink-wink-wink در واقع اجازه مهاجرت برای همه مناسب است به جز کارگران ، مهاجران و همچنین محلی. کاربرد واقعی آن نگه داشتن آنها در جای خود ، در پایین نردبان اجتماعی و اقتصادی است. رهبران سیاسی در انتخابات بر روی تخته ضد مهاجر پیروز می شوند ، گروه های تحت فشار پول و اعتبار کسب می کنند ، بازرگانان نیروی کار ارزان به شکل کارگران مهاجر دریافت می کنند که دارای حق صفر به علاوه اهرم فشار نسبت به کارگران محلی هستند که به راحتی قابل تعویض می شوند و شهروندان از قوم “راست” این گروه ها هم رضایت خود را نسبت به دیگران نسبتاً منفور و هم حاصل کار ارزان می گیرند.

اگر بهره برداری از افراد برای منافع شخصی شغل سنتی شماست ، خوب چه چیزی را دوست ندارید؟

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.