چرا کلیسای انگلستان مجردها را دوست دارد؟

چرا کلیسای انگلستان مجردها را دوست دارد؟

تصویر نماینده رویترز

کلیسای انگلستان با یکسان دانستن مجردی با موقعیت خود عیسی، احترام جدیدی را برای افراد مجرد برانگیخته است.

کلیسا در گزارش خود با عنوان «عشق مهم است» گفت: «مجرد بودن خود عیسی باید تضمین کند که کلیسای انگلستان مجردی را جشن می گیرد».

این گزارش توسط اسقف اعظم کانتربری و یورک گردآوری شده است. می گفت به مجردها باید به اندازه افراد متاهل ارزش قائل شد.

آیا عیسی ازدواج کرده بود؟ قطعه پاپیروس بحث را دامن می زند

بری دنن، هنرمند ضبط و بازیگر عیسی مسیح سوپراستار، در ۷۹ سالگی درگذشت

وی افزود که کلیسا “ما را تشویق می کند تا امیدها، نیازها و آرزوهای خانواده ها را با همه تنوع آنها در اولویت قرار دهیم.”

عالی ترین کشیش جاستین ولبی و عالی ترین کشیش استفان کاترل – به ترتیب اسقف اعظم کانتربری و یورک – در سال 2021 کمیسیونی را تشکیل دادند تا روابط و خانواده ها را بررسی کنند، پس از اینکه متوجه شدند “زندگی خانوادگی در قرن بیست و یکم روان و متنوع است”. نیویورک تایمز گزارش شده است.

کمیسیون همچنین این واقعیت را تصدیق می کند که برخی افراد نمی خواهند در یک خانواده یا زوج باشند و مجرد بودن می تواند یک “انتخاب عمدی” باشد.

این گزارش می افزاید: “گاهی اوقات شریک مناسب پیدا نمی شود و گاهی جدایی، طلاق یا مرگ منجر به از دست دادن شریک زندگی می شود.”

در انحراف دیگری از آموزه های سنتی خود، کلیسای انگلستان گفت که مجردی باید به جای شرمساری “تکریم” شود.

پل باتلر، رئیس مشترک کمیسیون، توضیح داد: “این گزارش نشان می دهد که شکل خانواده در طول زندگی ما تغییر می کند.” این همچنین نشان می‌دهد که بهترین شکل وجود ندارد، به جز اینکه روابط طولانی‌مدت دوست داشتنی برای شکوفایی همه ما کاملاً کلیدی است.»

آیا مجردی افزایش یافته است؟

ظاهرا بله.

به عنوان مثال، بریتانیا شاهد افزایش کلی در تعداد افرادی بود که به تنهایی زندگی می کردند. بر اساس داده های دفتر آمار ملی، بریتانیا از سال 2011 تا 2021 شاهد افزایش هشت درصدی مجردی بوده است.

در همین حال، مطالعه ای توسط Pew Research نشان داد که از هر ده آمریکایی بین 25 تا 54 سال، چهار نفر مجرد هستند.

دلیل مجرد ماندن را کاهش ازدواج در میان بزرگسالانی دانسته اند که در سنین اولیه کار هستند.

در چین، یک گزارش اخیر نشان داد که جمعیت زنان مجرد بالای 30 سال در حال افزایش است. سبک زندگی و تفاوت های فرهنگی بین جمعیت شهری و روستایی کشور چیزی است که افراد را به مجرد ماندن سوق می دهد.

“خدا نه مرد است و نه زن”

در فوریه، C of E با بیانیه دیگری همه را شوکه کرد که در آن ادعا کرد که خدا سیال جنسیتی است.

کلیسا پروژه جدیدی را در بهار راه اندازی خواهد کرد تا در مورد کاوش واژه های جایگزین یا بی طرف از جنسیت برای ارجاع به خدا بحث کند.

هر گونه تغییر احتمالی، که نشان دهنده گسست از آموزه های سنتی مسیحی و یهودی باشد، مستلزم تأیید مجمع عمومی – هیئت تصمیم گیرنده کلیسا است.

این پروژه در پاسخ به سوال کشیش جوآنا استوبارت، نایب المینستر و وایتلکینگتون در سامرست در شورای کلیسا، راه اندازی شده است، که گفت آرزو دارد که کلیسا از “زبان فراگیرتری” استفاده کند و به خدا به زبانی “غیر جنسیتی” اشاره کند. مسیر.”

کشیش دکتر مایکل ایپگریو، اسقف لیچفیلد و نایب رئیس کمیسیون مذهبی، گفت: «کاوش در استفاده از زبان جنسیتی در ارتباط با خدا برای چندین سال.

وی افزود: «پس از گفتگوهای میان دو کمیسیون در این زمینه، پروژه مشترک جدیدی در زمینه زبان جنسیتی در بهار امسال آغاز خواهد شد. مانند سایر تغییرات بالقوه در مقررات مذهبی مجاز، تغییر عبارت و تعداد اشکال مجاز تبرئه مستلزم یک فرآیند کلی صنفی برای تأیید است.

با این حال، مشخص نیست که کدام عبارت جایگزین «پدر ما» در دعای خداوند خواهد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.