چگونه افراد مشهور مرده مانند سوشانت سینگ راجپوت موفق شدند؟

چگونه افراد مشهور مرده مانند سوشانت سینگ راجپوت موفق شدند؟

حماسه تیک آبی توییتر همچنان ادامه دارد. برای چند حساب تایید شده ذخیره کنید، اکثر آنها علامت چک را هفته گذشته از دست دادند. همه اینها بخشی از برنامه مدیر عامل شرکت ایلان ماسک برای اصلاح پلت فرم رسانه های اجتماعی و افزایش درآمد بود – به معنای واقعی کلمه باید تیک آبی به دست آورد. از افراد مشهور گرفته تا اینفلوئنسرها، اکنون انتظار می رود همه شخصیت های توییتر برای آنها هزینه کنند. اما یکشنبه می‌آید، بسیاری از آنها علامت تأیید را پس گرفتند، بدون پرداخت هزینه – از 8 دلار در ماه شروع می‌شود. بعد از غافلگیری شوکر آمد. چندین نام شناخته شده که سال هاست مرده اند، پروفایل هایی با تیک دارند.

سردرگمی غالب است. هیچ کس واقعاً نمی داند چه اتفاقی می افتد یا چه کسی برای آنها هزینه کرده است. ما نگاهی به brouhaha در تأیید رنگی می اندازیم.

شکست تیک آبی

یکی از اولین تغییراتی که ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر در اکتبر سال گذشته ارائه کرد، معرفی Twitter Blue بود، یک سرویس پولی برای تیک. پنج‌شنبه گذشته، سایت میکروبلاگینگ گروهی را راه‌اندازی کرد که نام‌های معروف متعددی را از وضعیت تایید شده حذف کرد – از شاهرخ خان و آمیتاب باچان، سوپراستارهای بالیوود گرفته تا یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش، از بزرگان ورزشی مانند ساچین تندولکار و رونالدو تا موسیقی‌دانان افسانه‌ای مانند پل مک کارتنی. و بیانسه

تعداد انگشت شماری که تیک های خود را حفظ کردند عبارت بودند از استفن کینگ نویسنده، ویلیام شتنر بازیگر و لبرون جیمز ستاره بسکتبال. آنها مشترک توییتر آبی نشدند اما ایلان ماسک هزینه این سرویس را پرداخت کرد.

این عکس تصویری تیک آبی ایلان ماسک را در کنار نامش در گوشی هوشمند نشان می دهد. اقدام ماسک که مدت‌هاست وعده داده بود برای حذف تیک‌های آبی پرداخت نشده از کاربران توییتر، هفته گذشته عملی شد. اما اکنون چندین حساب بدون پرداخت، برچسب را پس گرفته اند. خبرگزاری فرانسه

بازگشت کنه

اما اکنون چندین نفر دیگر نشان تأیید را پس گرفته اند. اما آیا ماسک هزینه آن را پرداخت کرد یا مشترک شد؟

به گفته تراویس براون، توسعه‌دهنده نرم‌افزار مستقر در برلین که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را ردیابی می‌کند، تنها بخش کوچکی از کاربران تیک آبی مشترک شدند، کمتر از پنج درصد از 407000 نمایه تحت تأثیر قرار گرفتند.

کسانی که بدون پرداخت پول، تیک را پس گرفته اند شامل خبرگزاری می شود خبرگزاری فرانسه، رپر آمریکایی Lil Nas X و چندین سیاستمدار و شخصیت دیگر. بسیاری ادعا کردند که مشترک توییتر آبی نشده اند.

لیل ناس ایکس، رپر آمریکایی، که نمایه‌اش تیک آبی را نشان می‌دهد، در توییتی نوشت: «به جانم که برای توییتر آبی پولی پرداخت نکردم، خشم من تسلا را احساس خواهید کرد!»

نیل گیمن نویسنده فانتزی نیز گفت که پرداخت نکرده است. برای کنجکاوها، من مشترک توییتر بلو نیستم. شماره تلفنم را به کسی نداده ام.» (این چیزی است که یک سرویس آبی توییتر می خواهد.)

ایان مک‌کلن، بازیگر بریتانیایی، گفت که او «برای «افتخار» هزینه نمی‌کند. حتی موزه دولتی آشویتس-بیرکناو، که نشان آبی را نیز دریافت کرد، به دنبال این بود که توضیح دهد که “هرگز برای این سرویس اشتراک و پرداخت نکرده است”. بلومبرگ.

عمر عبدالله، وزیر سابق جامو و کشمیر نیز از پس گرفتن تیک متعجب شد. او به شوخی گفت: «ظاهراً برای توییتر بلو پول پرداخت کرده‌ام و یک شماره تلفن برای تأیید به آن‌ها داده‌ام، جز اینکه این کار را نکرده‌ام. آقای ماسک آیا شما برای من هم پول می دهید؟

گزارش‌هایی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه این برچسب برای آن دسته از حساب‌هایی که بیش از یک میلیون مشترک داشتند، بازگردانده شد. اما این توضیح نمی دهد که چرا رایان رینولدز، بازیگر با 21.3 میلیون دنبال کننده، دسته تایید شده ای ندارد.

سوپراستار آمیتاب باچان خود را در یک مشکل یافت. او فقط هزینه تیک را پرداخت تا متوجه شد که بسیاری از کسانی که تیک را از دست داده بودند آن را پس گرفتند.

در ساعات ابتدایی دوشنبه، او توییتی به زبان آوادی نوشت، که تقریباً می‌توان به این شکل ترجمه کرد: «اوه عمه توییتر… تو از ما خواستی تا هزینه تیک آبی را بپردازیم و اکنون به ما می‌گویی که هر کسی که بیش از 1 میلیون فالوور داشته باشد آن را رایگان دریافت می‌کند. . من 48.4 میلیون دارم الان باید چیکار کنم؟ من قبلاً پول را پرداخت کرده ام؟»

مرده با کنه آبی

با این حال، عجیب‌ترین اتفاق زمانی بود که علامت تأیید بر روی پروفایل چندین سلبریتی که مرده بودند بازیابی شد. این فقط به سردرگمی در مورد ویژگی پولی اضافه کرد.

رمز و راز تیک آبی توییتر چگونه افراد مشهور مرده ای مانند سوشانت سینگ راجپوت و مایکل جکسون هزینه این برچسب را پرداخت کردند
حساب توییتر بازیگر سوشانت سینگ راجپوت از زمان مرگ او در ژوئن 2020 غیرفعال بوده است. تصویر با احترام: @itsSSR/Twitter

حساب‌های سرآشپز مشهور آنتونی بوردین، که در سال 2018 درگذشت و کوبی برایانت، بازیکن انجمن ملی بسکتبال، که در سقوط هلیکوپتر در سال 2020 کشته شد، اکنون دارای کنه‌های آبی است. مایکل جکسون ستاره پاپ، پله اسطوره فوتبال، شین وارن بازیکن کریکت و چادویک بوزمن بازیگر نیز همینطور.

حتی مشخصات جمال خاشقجی روزنامه‌نگار مقتول و شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن که سال گذشته ترور شد، برچسب‌های تایید شده دریافت کرد. گزارش می دهد که هیچ یک از نمایه ها فعال به نظر نمی رسد بلومبرگ.

در هند، مشخصات بازیگران سوشانت سینگ راجپوت، ریشی کاپور و عرفان و خواننده لاتا منگشکار تأیید شده است.

چیزی که تکان دهنده است پیامی است که وقتی روی نشان آبی این نمایه ها قرار می گیرد ظاهر می شود: “این حساب تأیید شده است زیرا آنها در Twitter Blue مشترک شده اند و شماره تلفن خود را تأیید کرده اند.”

بایکوت کردن کنه

برچسب‌های ظاهر شده و ناپدید شده چندین مورد را تحریک کرده است. کریسی تیگن، مدل آمریکایی، علامت آبی را “نشان شرم” نامید.

برخی کمپینی را برای “مسدود کردن آبی” آغاز کرده اند. موضوعی که مورد نظر است تنها، زمان است.

تیپ تحریم توسط Dril (@dril)، یک کاربر ناشناس توییتر با بیش از 1.8 میلیون دنبال کننده هدایت می شود که او با پست های خنده دار خود در طول سال ها ساخته است.

@dril گفت: “من به طور جدی برای سقوط توییتر ریشه یابی می کنم.” قابل مشروب کردن. “امیدوارم تلاش های آنها برای سودآور شدن را خراب کنم، هر چقدر هم که بیهوده باشد، به این امید که در نهایت مغازه را ببندند و همه ما را از این توالت آزاد کنند.”

در پاسخ، توییتر به این حساب یک علامت منفی داد که اکنون به نظر می رسد ناپدید شده است.

فقط توییتر می داند

توییتر بیانیه ای در مورد این شکست منتشر نکرده است. این اجازه می دهد تا هرج و مرج ادامه یابد. خیلی شبیه ماسک است.

در نوامبر سال گذشته، این پلتفرم تیم ارتباطی خود را کنار گذاشت. و به طور خاص به سؤالات انتشاراتی مانند پاسخ نداد بلومبرگ.

نیل دگراس تایسون، اخترفیزیکدان و شخصیت تلویزیونی، که به نظر می رسید از بازگشت کنه سرگرم شده بود، به درستی این را بیان کرد: «جهان پر از اسرار است». و توییتر قطعا یکی است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام