چگونه توییتر حسابی را که ایلان ماسک از آن به عنوان پروفایل مخفی خود استفاده می کند، «دزدید».

چگونه توییتر حسابی را که ایلان ماسک از آن به عنوان پروفایل مخفی خود استفاده می کند، «دزدید».

ظاهرا، ایلان ماسک از تعدادی پروفایل جایگزین در توییتر استفاده می کند، که عمدتاً برای ردیابی ویژگی های پلتفرم ها و توجه به آنچه مردم در مورد او می گویند، استفاده می کند. یکی از حساب‌هایی که او از آن به عنوان مشعل استفاده می‌کند، توسط توییتر از یک کاربر به سرقت رفت.

ایلان ماسک اخیراً یکی از پروفایل های رایتر یا پروفایل های مخفی خود را فاش کرده است که از آن برای آزمایش ویژگی های توییتر و احتمالاً برای پیگیری آنچه مردم در مورد او می گویند استفاده می کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که داستان عجیب و غریبی را در مورد اینکه ماسک چگونه اکانت alt خود را به دست آورده است، منتشر شده است.

یکی از نمایه‌های مشعل تایید شده ماسک، «@e» یک شکل بسیار قدیمی و کمیاب از نمایه است، که زمانی ساخته شد که نام‌های کاربری تک کاراکتری هنوز در پلتفرم مجاز بودند. مطمئن باشید، «@e» باید یکی از اولین حساب‌هایی باشد که روی پلتفرم ساخته شده است.

همچنین بخوانید: امیدهای آبی توییتر ایلان ماسک از بین رفت: کمتر از 5 درصد از حساب های قدیمی برای Twitter Blue پرداخت شده است.

رفع شد: حساب توییتر پخش‌کننده عمومی کانادایی CBC با برچسب “69% رسانه با بودجه دولت”

پس از NPR ایالات متحده، پخش کننده عمومی CBC کانادا از توئیتر به دلیل برچسب “با بودجه دولت” خارج شد.

زوئی شیفر از پلتفرمر، در توییتی فاش کرد که شخصی که در اصل به او تعلق داشت، قصد نداشت آن را برای ماسک واگذار کند. با این حال، زمانی که ماسک در نوامبر سال گذشته مدیریت توییتر را به دست گرفت، از مهندسان توییتر خواست که پروفایل را از کاربر اصلی بگیرند و به او تحویل دهند. مهندسان رعایت کردند.

قبل از اینکه حساب یک حساب با ارزش باشد، عمدتاً به دلیل نام کاربری تک کاراکتری آن، اغلب هدف هکرها قرار می گرفت و اغلب به دلیل فعالیت مشکوک ورود به سیستم به حالت تعلیق درآمد.

پس از یکی از این حملات، توییتر به سادگی اجازه نداد که مالک اصلی حساب را پس بگیرد و در عوض تصمیم گرفت آن را همانطور که ماسک درخواست کرده بود، بدهد.

جالب اینجاست که پس از حذف این حساب از کاربر اصلی خود، تنها سه فالوور داشت – ناسا، یک مجله آمریکایی به نام LAist و ایلان ماسک.

حساب رایتر ماسک ممکن است تنها حساب او نباشد.

همچنین بخوانید: رمز و راز تیک آبی توییتر: چگونه افراد مشهور مرده مانند سوشانت سینگ راجپوت و مایکل جکسون برای این برچسب «پرداخت» کردند؟

اوایل این هفته، اسکرین شات توییت شده توسط حساب اصلی ماسک دارای آواتار حساب دیگری بود و کاربران توییتر «Ermnmusk@» را به عنوان نمایه احتمالی شناسایی کردند.

در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد. هدر اکانت “Elon Test” خوانده می شود و اکثر ورودی ها بی ضرر هستند.

با این حال، پاسخ های “@Ermnmusk” حاوی محتوای عجیب و غریب است. گاهی اوقات، به نظر می رسد که طنز عجیب و غریب خود ماسک را تکرار می کند، و گاهی اوقات، خود را شبیه پسرش می کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام