چگونه ویوک راماسوامی، نامزد جمهوری خواه، دان لمون از CNN را اخراج کرد

چگونه ویوک راماسوامی، نامزد جمهوری خواه، دان لمون از CNN را اخراج کرد

نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده، ویوک راماسوامی (راماسوامی) و گوینده سابق اخبار CNN، دان لمون. تصویربرداری توییتر

ویوک راماسوامی، کاندیدای جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، معتقد است که مصاحبه شدید او با دان لمون منجر به اخراج وی از CNN شد. مکالمه با لمون و پاپی هارلو مجری همکار هفته گذشته پس از دفاع از سخنرانی اخیر راماسوامی که در آن حزب دموکرات را متهم کرد که می خواهد سیاه پوستان را “به زنجیر” بازگرداند، آتشین شد.

راماسوامی روز سه شنبه به مجین کلی مجری SiriusXM پیوست تا در مورد مصاحبه در CNN و واکنش او به جدایی لمون صحبت کند. کلیپ هایی از مصاحبه هفته گذشته او پخش شد که در آن او گفت که لیمون با نحوه پایان دادن به گفتگو “واقعا توهین آمیز” بود.

“پس شما از این واقعیت که ممکن است در تصمیم نهایی CNN برای خلاص شدن از شر او (لیمون) نقش داشته باشید، چه فکر می کنید؟” کلی از نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده درخواست کرد.

آیا سن جو بایدن بر شانس او ​​در هنگام اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد برای سال 2024 تأثیر می گذارد؟

اگر آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا به دونالد ترامپ «جناق» رأی دهد چه می شود

راماسوامی گفت: «فکر می کنم این کار را کردم.

و من فکر می کنم که این یک نکته مثبت است. ببینید، من واقعاً می‌خواهم در این مورد کاملاً واضح باشم. همه چیز به ماموریت سازمان شما بستگی دارد. اگر ماموریت سی‌ان‌ان پیشبرد یک ارتدوکس پیشرو بیدار است، دان لیمون میزبانی کاملاً خوب است که می‌توان روی آنتن رفت، مهمان‌ها را قطع کرد، به مردم گفت که نمی‌توانند بر اساس رنگ پوستشان صحبت کنند، زیرا این یک جهان بینی را نشان می‌دهد. که در کشور وجود دارد.»

مصاحبه راماسوامی با CNN

حضور 17 ساله لمون در CNN ممکن است پس از یک مشاجره شدید در قسمت “CNN This Morning” چهارشنبه گذشته (20 آوریل) به پایان رسیده باشد. بخش‌هایی از مصاحبه نشان می‌دهد که پس از دفاع راماسوامی از سخنرانی‌اش در یک رویداد انجمن ملی تفنگ که در آن حزب دموکرات را متهم می‌کند که می‌خواهد سیاه‌پوستان را «به زنجیر» بازگرداند، بحث داغ شد.

لمون در یک نقطه از بحث گفت: “وقتی شما سیاه پوست هستید و در این کشور زندگی می کنید، می توانید با من مخالف باشید، اما ما موافق نیستیم.” “شما اشاره کردید که سه رنگ مختلف ملانین در اینجا وجود دارد؟”

راماسوامی پاسخ داد: “من مخالفم.”

فکر می کنم ما باید بتوانیم بدون توجه به رنگ پوستمان در مورد این مسائل در فضای باز صحبت کنیم. سیاه‌پوستان آمریکایی امروز، برای گفتن این موضوع، آن را با سال‌های 1865 و 1964 مقایسه کنید، کاملاً در این کشور از حقوق برابر برخوردارند.

لمون در ادامه راماسوامی را متهم به تقلیل و توهین کرد و گفت که سیاهپوستان در طول جنگ داخلی فقط برای حقوق اسلحه می جنگیدند.

راماسوامی بعداً استدلال کرد که آنها باید بتوانند “نظرات خود را بدون توجه به رنگ پوست ما بیان کنند.”

راماسوامی گفت: «ما باید این بحث را بدون من انجام دهیم و شما را سیاه پوست بدانیم.

لیمون سپس گفت: “این توهین آمیز است که شما اینجا نشسته اید، از هر قومی که دارید برای من توضیح می دهید…” قبل از اینکه راماسوامی مداخله کند، “تو را اینجا به عنوان یک همشهری می شناسم.”

«شما باید این کار را به روشی صادقانه و به روشی منصفانه انجام دهید. و کاری که شما انجام می دهید روشی صادقانه و منصفانه نیست. ما از حضور شما متشکریم.» لیمون برای پایان مصاحبه گفت.

راماسوامی در پایان گفت: “با احترام، دان، مشتاقانه منتظر ادامه این گفتگو هستم.”

دان لمون می گوید که مات و مبهوت

روز دوشنبه (24 آوریل)، لمون 57 ساله گفت که توسط مامور خود مطلع شده است که توسط CNN خاتمه داده است.

من حیرت زده ام. بعد از 17 سال در CNN فکر می کردم که یک نفر در مدیریت این وقار را داشته باشد که مستقیماً به من بگوید. لیمون گفت: هیچ وقت هیچ نشانه ای به من داده نشد که نمی توانم به کارهایی که دوست داشتم در شبکه ادامه دهم.

خبر اخراج لیمون از سی ان ان اندکی پس از آن منتشر شد که یکی دیگر از رسانه های بزرگ آمریکایی، فاکس نیوز، مجری اصلی خود تاکر کارلسون را اخراج کرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام