چیدامبارام در مورد پیروزی کنگره می گوید: «مردم به پول و قدرت عضلانی BJP رأی دادند.

چیدامبارام در مورد پیروزی کنگره می گوید: «مردم به پول و قدرت عضلانی BJP رأی دادند.

پی چیدامبارام، رهبر ارشد کنگره، روز شنبه به مردم ایالت جنوبی برای “حکم قاطع” در انتخابات مجلس تبریک گفت. عکس فایل.

بلافاصله پس از یک نظرسنجی قوی که کنگره در انتخابات مجلس کارناتاکا نشان داد، رهبر کهنه کار حزب پی چیدامبارام روز شنبه به مردم ایالت جنوبی به دلیل “حکم قاطع” تبریک گفت و گفت که آنها با موفقیت “پول و قدرت عضلانی به اصطلاح” را رد کرده اند. دولت دو موتور» حزب بهاراتیا جاناتا.

بر اساس آخرین روندهای موجود در وب سایت کمیسیون انتخابات، کنگره در 136 کرسی از 224 کرسی مجلس در این ایالت جلوتر است و قرار است اکثریت واضح را به دست آورد. BJP با 63 کرسی و جناتا دال (سکولار) تنها با 22 کرسی پیش بودند.

تبریک صمیمانه و تشکر صمیمانه از مردم کارناتاکا برای صدور یک حکم قاطع. این انتخابات فراتر از انتخابات مجلس ایالتی بود. چیدامبارام در توییتر نوشت: «این در مورد حفظ ارزش‌های اساسی قانون اساسی هند و جلوگیری از آسیب ناشی از تئوری‌های برتری طلبانه، تبعیض و تعصب بود.»

مقالات مرتبط

کارناتاکا

انتخابات کارناتاکا 2023: BJP کمی جلوتر از کنگره با ظهور روندهای اولیه شمارش آرا

کارناتاکا

انتخابات کارناتاکا 2023: تضمین های نظرسنجی و تثبیت آرای مسلمانان بر پیروزی کنگره مهر تایید زد.

وزیر سابق اتحادیه گفت که مردم کارناتاکا در مقابل “پول و قدرت عضلانی دولت به اصطلاح دو موتور BJP” ایستاده اند و افزود که آنها مسیری باشکوه را به بقیه کشور نشان داده اند.

کارناتاکا که یکی از ایالت‌های پیشرفته‌تر ماست، اکنون می‌تواند پیشروی کند و در شاخص‌های توسعه اقتصادی و توسعه انسانی رتبه برتر را به خود اختصاص دهد. چیدامبارم گفت: من به رزمندگان KPCC که در یک نبرد دلاورانه شرکت کردند و پیروز شدند، تبریک می گویم.

دی کی شیواکومار، رئیس KPCC، پس از اینکه روندها حاکی از پیروزی قاطع کنگره در کارناتاکا بود، اشک می ریخت. شیواکومار با چشمان اشک آلود در محل اقامت خود در ساداشیواناگار به خبرنگاران گفت: «من به کادرهایم و همه رهبرانم احترام می گذارم.

او گفت که کارگران کنگره و رهبران سخت کار کرده اند. «مردم به ما ابراز ایمان کرده اند. شیوالکومار گفت: ما به طور مشترک تحت رهبری جمعی کار کرده ایم.

به نظر می رسد کنگره آماده به دست آوردن قدرت در کارناتاکا است و BJP را از تنها سنگر جنوبی خود در روز شنبه پیش از انتخابات 2024 لوک سبها بیرون می کند.

از آنجایی که نتایج انتخابات 10 مه شکست BJP را به طور فزاینده ای آشکار کرد، باساواراج بومایی، رئیس وزیر، شکست را پذیرفت و گفت که حزب «علیرغم تلاش های زیادی که همه از جمله نخست وزیر و کارگران انجام داده اند، نتوانسته است که نشان دهد. از حزب.»

بر اساس وب سایت کمیسیون انتخابات، کنگره در 136 کرسی از 224 کرسی مجلس در ایالت پیشتاز است و به راحتی از عدد جادویی 113 عبور کرده است، در حالی که بر اساس وب سایت کمیسیون انتخابات، BJP در 64 کرسی قرار دارد. JD-S که امیدوار بود نقش کینگ میکر را بازی کند، تنها با 20 صندلی پیشتاز است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام