چین از تعلیق واردات مواد غذایی به دلیل نگرانی در مورد ویروس کرونا دفاع می کند ، می گوید محدودیت هایی که برای محافظت از بهداشت عمومی در نظر گرفته شده اند

چین پس از آنکه مقامات گمرکی این کشور گفتند ویروس کرونا را در گوشت منجمد و بسته بندی یافتند ، واردات مواد غذایی از ایالات متحده ، نیوزیلند ، آرژانتین ، اکوادور ، هند ، اندونزی ، هلند و روسیه را به حالت تعلیق درآورد.

چین از تعلیق واردات مواد غذایی به دلیل نگرانی در مورد ویروس کرونا دفاع می کند ، می گوید محدودیت هایی که برای محافظت از بهداشت عمومی در نظر گرفته شده اند

تصویر نمایندگی دارت لیو / Unsplash

پکن: دولت چین روز چهارشنبه از ضد ویروس کرونا کنترل هایی که واردات گوشت گاو ، طیور و ماهی را از ایالات متحده ، نیوزیلند و دیگر شرکای تجاری مختل کرده است.

مقامات گمرکی که ویروس کرونا در گوشت منجمد يافته شده و بسته بندي تعليق موقتی را بر تأمين كنندگان تحميل كرده است. این امر باعث شکایت شرکای تجاری چین شد.

ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که محدودیت های منطقی و قابل توجیه برای محافظت از بهداشت عمومی است.

چین ، جایی که همه گیر در ماه دسامبر آغاز شد ، در ماه مارس بیماری را تحت کنترل اعلام کرد. این شرکت در تلاش است تا از شیوع جدید ناشی از وارد شدن ویروس توسط مسافران یا مواد غذایی جلوگیری کند.

ژائو گفت ، اقدامات مربوطه چین به دنبال روحیه اولویت قرار دادن زندگی مردم و محافظت از سلامتی مردم لازم است.

نخست وزیر ژاکیندا آردرن از نیوزیلند پس از اعلام مقامات چینی که گوشت موجود در گوشت گاو و بسته بندی از بولیوی ، برزیل و نیوزلند پیدا شده است ، ابراز اطمینان کرد این کشور کشورش گوشت با این ویروس صادر نکرده است.

در ماه ژوئن ، چین پس از پیدا شدن ویروس در یکی از مزارع خود ، واردات مرغ را از Tyson Foods Inc مستقر در ایالات متحده به طور موقت متوقف کرد.

سایر واردکنندگان متضرر از آرژانتین ، اکوادور ، هند ، اندونزی ، هلند و روسیه هستند. محصولات دیگر شامل ماهی قزل آلا و گوشت خوک است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.