چین قدرت نظامی خود را به نمایش می گذارد، کشتی های جنگی PLA را برای مانورهای شلیک به غرب اقیانوس آرام می فرستد

چین قدرت نظامی خود را به نمایش می گذارد، کشتی های جنگی PLA را برای مانورهای شلیک به غرب اقیانوس آرام می فرستد

بر اساس بیانیه فرماندهی تئاتر جنوبی ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) تصویر با احترام رویترز، ناوشکن دالیان و ناوچه موشک هدایت شونده هوانگشان اخیراً برای انجام مانورهای حمله و دفاعی به منطقه ای ناشناس در غرب اقیانوس آرام سفر کردند.

ارتش روز سه شنبه، درست پس از بازگشت یکی از دو ناو هواپیمابر چین از گشت زنی، گفت که دو ناو جنگی چینی برای مانورهای شلیک مستقیم وارد اقیانوس آرام غربی شده اند. این بخشی از آخرین نمایش قدرت چین در مناطق دورتر بود.

بر اساس بیانیه فرماندهی تئاتر جنوبی ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) ناوشکن دالیان و ناوچه موشک هدایت شونده هوانگشان اخیراً برای انجام مانورهای حمله و دفاعی به منطقه ای ناشناس در غرب اقیانوس آرام سفر کردند.

این فرماندهی به نقل از یک افسر آموزشی گفت: «آموزش مشترک در آب‌های ناآشنا و پیچیده در بررسی مرزهای اثربخشی تجهیزات جدید، آزمایش کاربرد عملی روش جدید جنگ از اهمیت بالایی برخوردار است».

مقالات مرتبط

PLA

کشتی های جنگی PLA در نزدیکی ژاپن در میان تنش با چین مشاهده شدند

PLA

PLA نشان می دهد که چین و ایالات متحده درگیر بن بست نظامی در نزدیکی هنگ کنگ شده بودند

بلافاصله پس از اینکه یک گروه ناو به رهبری شاندونگ، یکی از دو ناو هواپیمابر عملیاتی چین، در ماه جاری پس از عبور از تایوان و عبور از اقیانوس آرام غربی، به بندر اصلی خود بازگشت، تمرین‌هایی در بخش‌های دورافتاده‌تر غرب اقیانوس آرام انجام شد.

ایالات متحده و متحدانش نگران مدرنیزاسیون نظامی چین و نیروهای موشکی و ناوگان دریایی هولناک آن هستند که اکنون شامل کشتی های جدیدی مانند رزمناوهای پیشرفته است.

سونگ ژونگ پینگ، مفسر نظامی در تلویزیون فونیکس هنگ کنگ، با اشاره به شاندونگ به رویترز گفت: «ناو هواپیمابر چین یک بدنه خانگی نیست و نمی‌تواند فقط در خانه بماند.

در آینده تعداد بیشتری از این سفرهای دریایی دوردست وجود خواهد داشت. همچنین چین تعداد زیادی کشتی جنگی دارد.

پس از یک سفر 30 روزه از طریق دریای چین جنوبی و اقیانوس آرام غربی، هاینان، اولین کشتی تهاجمی دوزیست ساخت داخل چین، به همراه یک ناوشکن، یک ناوچه و یک کشتی تدارکاتی، اولین آموزش دریایی از راه دور خود را در ماه مارس به پایان رساندند. به فرماندهی تئاتر جنوب

تحلیلگران دفاعی تخمین می زنند که علیرغم تقویت نظامی چین، ممکن است هنوز بیش از ده سال طول بکشد تا چین بتواند یک تهدید ناو معتبر را در خارج از مرزهای خود مستقر کند.

(با ورودی های نمایندگی)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام