ژنرال ارشد آمریکایی در توییتر دستور حمله هواپیمای بدون سرنشین به رهبر اصلی القاعده را صادر کرد

ژنرال ارشد آمریکایی در توییتر دستور حمله هواپیمای بدون سرنشین به رهبر اصلی القاعده را صادر کرد

یکی از افسران ارشد نیروهای آمریکایی دستور داد که فرماندهی خود باید در توییتر اعلام کند که یکی از رهبران ارشد القاعده در اوایل ماه جاری هدف حمله پهپاد آمریکایی در سوریه قرار گرفته است. با این حال، ژنرال ارشد مسئول نیروهای آمریکایی در خاورمیانه تایید نکرد که چه کسی واقعاً در این حمله کشته شده است.

به گزارش سی ان ان، فرماندهی مرکزی ایالات متحده – حتی پس از گذشت نزدیک به سه هفته – هنوز نمی داند که آیا یک غیرنظامی به جای آن کشته شده است یا خیر.

«سنتکام تا 15 ماه مه – دوازده روز پس از حمله – بررسی این حادثه را که رسماً به عنوان گزارش ارزیابی اعتبار تلفات غیرنظامی شناخته می‌شود، باز نکرد. سی ان ان گزارش داد که این بررسی ادامه دارد.

مقالات مرتبط

آتش بس غزه پس از پنج روز درگیری مرگبار اجرایی می شود. ایالات متحده از این اقدام استقبال می کند

غزه

“تا پایان سال 2024، جاده های راجستان مانند جاده های ایالات متحده خواهد شد”

یک مقام دفاعی گفته است که برخی از زیردستان فرمانده سنتکام ژنرال اریک کوریلا از او خواسته اند تا زمانی که شفافیت بیشتری در مورد اینکه چه کسی کشته شده است، از انتشار توییت خودداری کند.

«در ساعت 11:42 صبح به وقت محلی سوریه در 3 مه، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده یک حمله یک جانبه را در شمال غرب سوریه انجام دادند و یکی از رهبران ارشد القاعده را هدف قرار دادند. با در دسترس قرار گرفتن جزئیات عملیاتی، اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم کرد.»

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام