کاتای پسیفیک ایرویز 3 خدمه کابین را به دلیل توهین به مسافرانی که نمی توانستند انگلیسی صحبت کنند اخراج کرد.

کاتای پسیفیک ایرویز 3 خدمه کابین را به دلیل توهین به مسافرانی که نمی توانستند انگلیسی صحبت کنند اخراج کرد.

Cathay Pacific پس از سال‌ها محدودیت‌های شدید مسافرتی همه‌گیر که این ایرلاین را مجبور به ضرر و زیان شدید کرد، برای بازسازی تجارت خود تلاش می‌کند. توییتر.

شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک هنگ کنگ خدمات سه خدمه کابین را به دلیل متهم کردن آنها به تبعیض علیه غیر انگلیسی زبانان متوقف کرد. این پرونده همچنین با انتقاد شدید رسانه های دولتی چین مواجه شد.

رونالد لام، مدیرعامل Cathay Pacific روز سه‌شنبه از مسافران و جامعه به خاطر این حادثه که در پروازی از چنگدو در جنوب غربی چین به هنگ کنگ در روز یکشنبه رخ داد، عذرخواهی کرد.

او در بیانیه‌ای با تکرار «تحمل صفر» شرکتش در قبال هرگونه نقض جدی سیاست‌ها و آیین‌نامه رفتاری، گفت: «هیچ سازشی برای چنین تخلفاتی وجود ندارد».

مقالات مرتبط

چین،

PLA نشان می دهد که چین و ایالات متحده درگیر بن بست نظامی در نزدیکی هنگ کنگ شده بودند

چین،

چرا یک روزنامه هنگ کنگی پس از 40 سال کاریکاتور طنز خود را کنار گذاشت؟

این اخراج پس از آن صورت گرفت که مسافر در یک پست آنلاین شکایت کرد که برخی از اعضای خدمه به مسافرانی که انگلیسی یا کانتونی، زبانی که در هنگ کنگ رایج و شناخته شده است، صحبت نمی کنند، بی احترامی می کنند. فردی که نزدیک محل استراحت خدمه نشسته بود، صدای شکایت آنها از مشتریان را شنید.

این مسافر در یک پست آنلاین که بعداً به طور گسترده منتشر شد، نوشت: “در تمام طول پرواز، لحظه ای نگذشت که مضطرب یا عصبانی نباشم.”

در این پست ادعا شده است که اعضای خدمه به ویژه مسافران دیگری را که اصطلاحات “پتو” و “فرش” را در انگلیسی با هم مخلوط کرده بودند، مورد تمسخر قرار دادند و به نظر می رسید حتی زمانی که کسی سعی می کرد به زبان انگلیسی کمک بگیرد، بی تاب هستند.

فردی در یک کلیپ صوتی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، می گوید: «اگر نمی توانید به انگلیسی پتو بگویید، نمی توانید آن را داشته باشید. این کامنت با خنده همراه شد. ضبط ادامه داد: «فرش روی زمین است».

این شرکت هواپیمایی روز دوشنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo به دلیل “تجربه ناخوشایند” مسافران در پرواز عذرخواهی کرد، اما نتوانست خشم ناشی از پست مسافر را آرام کند.

روز سه‌شنبه، یک حساب کاربری Weibo متعلق به نسخه خارجی روزنامه رسمی مردم چین، از Cathay Pacific به دلیل این حادثه انتقاد کرد. به نظر می رسد فرهنگ شرکت آن هنوز حس برتری را حفظ می کند که خارجی ها را می پرستد و به مردم هنگ کنگ احترام می گذارد، اما به مردم سرزمین اصلی نگاه تحقیر آمیز دارد.

این شرکت اعلام کرد که شرکت هواپیمایی باید خود را اصلاح کند و قوانینی را برای توقف روند ناسالم وضع کند.

جان لی، مدیر اجرایی هنگ کنگ، گفت که از اطلاع از اقدامات بی احترامی که به روابط بین هنگ کنگ و ساکنان سرزمین اصلی چین آسیب زده بود، ناامید شد. او گفت که به لام گفته است که این یک حادثه جدی است و نباید دوباره تکرار شود.

Cathay Pacific پس از سال‌ها محدودیت‌های شدید مسافرتی همه‌گیر که این ایرلاین را مجبور به ضرر و زیان شدید کرد، برای بازسازی تجارت خود تلاش می‌کند.

در ماه مارس، زیان 6.55 میلیارد دلاری هنگ کنگ (834.4 میلیون دلار) در سال 2022 را گزارش کرد – افزایش 18.5 درصدی نسبت به سال 2021 در میان محدودیت های شدید ورود به شهر در نیمه اول سال گذشته.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام