کارمند IBM در مرخصی استعلاجی به مدت 15 سال از شرکت برای عدم افزایش حقوق شکایت کرد

کارمند IBM در مرخصی استعلاجی به مدت 15 سال از شرکت برای عدم افزایش حقوق شکایت کرد

پس از 15 سال گذشته در مرخصی استعلاجی، یک کارمند ارشد فناوری اطلاعات، ایان کلیفورد، اکنون کارفرمای خود را به دلیل عدم دریافت افزایش حقوق از آن زمان به دادگاه کشانده است. با توجه به الف تلگراف گزارش، کلیفورد، که از سال 2008 ناخوش بود، در سال 2013 “بازنشسته پزشکی” شد و تا به امروز هر ماه بخشی از حقوق خود را دریافت می کند. در ادامه این گزارش افزوده شد که کارمند آی‌بی‌ام به دلیل قربانی بودن «تبعیض معلولیت» از شرکت شکایت کرد و اضافه کرد که حقوق وی در 15 سال گذشته که خارج از خدمت بوده است افزایش نیافته است.

بر اساس طرح سلامت IBM، کارمندی که به دلایل پزشکی قادر به کار نیست، اخراج نمی شود، اما همچنان کارمندی بدون تعهد به کار باقی می ماند. به عنوان بخشی از این، کارمند تا زمان بهبودی، بازنشستگی، یا مرگ، اگر زودتر باشد، «حق» دارد و 75 درصد از درآمد توافق شده به او پرداخت خواهد شد.

با این حال، در مورد ایان کلیفورد، کارمند ارشد به نظر نمی رسد که کاملاً از این موضوع راضی باشد زیرا او استدلال می کند که برنامه بهداشتی شرکت “به اندازه کافی سخاوتمندانه نیست” و اضافه می کند که حقوق او به مرور زمان به دلیل تورم کاهش می یابد. در حال حاضر، او سالانه بیش از 54000 پوند (5530556 روپیه) دریافت می کند و تضمین می شود که تا 65 سالگی حقوق دریافت کند.

مقالات مرتبط

دختری از توییتر برای عکس سلفی خود پس‌زمینه می‌خواهد. نتایج شما را در انشعابات ترک خواهد کرد

دختر

زن بنگالورو پاسخ خنده‌داری به یک کلاهبردار شغلی می‌دهد

کارمند IBM از شرکت برای عدم افزایش حقوق شکایت کرد

همانطور که در تلگراف گزارش، کلیفورد در فوریه سال گذشته، IBM را به دادگاه استخدام برد و ادعا کرد که خود قربانی تبعیض ناتوانی است. او در استدلال خود افزود: “هدف این طرح، ایجاد امنیت برای کارکنانی بود که قادر به کار نیستند – اگر پرداخت ها برای همیشه متوقف می شد، این امر محقق نمی شد.”

کلیفورد در حالی که جزئیات کل مجموعه رویدادها را بیان می کند، گفت که در سپتامبر 2008 به مرخصی استعلاجی رفت و به دنبال آن در سال 2013 شکایتی را مطرح کرد. در پاسخ به این موضوع، IBM نیز به او پیشنهاد “توافق سازش” داد و او را به این قرارداد اضافه کرد. طرح ناتوانی شرکت کلیفورد که از این موضوع راضی نبود، سال گذشته از شرکت شکایت کرد و به دنبال افزایش حقوق خود بود.

با این حال، همه چیز طبق برنامه او پیش نرفت و ادعاهای او توسط قاضی دادگاه کار رد شد و به او گفت که “منافع بسیار قابل توجهی” و “رفتار مطلوب” دریافت کرده است.

قاضی با اشاره به اینکه کارمندان فعال افزایش حقوق دریافت می کنند و نه کارمندان غیرفعال افزایش حقوق دریافت می کنند، افزود: به نظر من این آسیبی نیست که ناشی از معلولیت باشد. این مشاجره پایدار نیست زیرا فقط افراد معلول می توانند از این طرح بهره مند شوند. این تبعیض ناتوانی نیست که این طرح حتی سخاوتمندانه تر نیست. حتی اگر ارزش 50000 پوند در سال طی 30 سال به نصف کاهش یابد، باز هم سود بسیار قابل توجهی است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام