کریتی خارباندا با مالاریا از طرفداران می خواهد که برای روحیه دادن به او الگوهای رفتاری خنده دار ارسال کنند | اخبار فیلم هندی

اخیراً ، کریتی خارباندا با استفاده از اینستاگرام خود فاش کرد که با مالاریا روبرو است. این بازیگر زن سلفی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا در مورد سلامتی خود به روز شود.

او نوشت ، “سلام! این صورت مالایا والا من است. سلام سلام جهانی 🙂 این فقط بازدید است ، نه اینجا برای اقامت من باید دوباره به کار برگردم. برای همه کسانی که نگران من هستند ، امروز بهتر کار می کنم و امیدوارم که فردایی بهتر هم داشته باشم 🙂 هر از گاهی احساس می کنم کمی **** می شوم ، اما اشکالی ندارد. این سال به من صبر و عشق به خود آموخته است 🙂 شما را به روز نگه می دارد! از عشق شما متشکرم ”

وی در ادامه از پیروان خود خواست که میم ها را به اشتراک بگذارند وی نوشت: “موارد خنده دار. من از استراحت خسته شده ام. و از اینکه دیگر کاری برای انجام دادن ندارم حوصله ام سر رفته است.”

پست او را اینجا ببینید:

kriti.kharbanda_123506070_749812095603330_4833911140985466287_n

کریتی غالباً برای عکسهای زیبا با Bea Pulkit Samrat در اخبار است. مرغ عشق اهداف اصلی ارتباط را با PDA شایان ستایش خود در شبکه های اجتماعی به پایان می رساند.

در همین حال ، او در جبهه کار قرار بود تیراندازی را برای پروژه بعدی خود شروع کند. با این حال ، به دلیل مشکلات سلامتی او ، تیراندازی متوقف شده است