کشتی نجات چینی «دزد قبر» در حال غارت قبرهای جنگی ۸۴۰ مرد در کشتی‌های جنگی بریتانیایی غرق شده در جنگ جهانی دوم برای فولاد گرفتار شد.

کشتی نجات چینی «دزد قبر» در حال غارت قبرهای جنگی ۸۴۰ مرد در کشتی‌های جنگی بریتانیایی غرق شده در جنگ جهانی دوم برای فولاد گرفتار شد.

در یک تراژدی نسبتاً تاریک، به نظر می‌رسد چینی‌ها حتی از مزاحمت مردگان در قبرشان بدشان نمی‌آید. یک کشتی نجات چینی در حال غارت قبرهای جنگی 840 مردی که با ناو جنگی HMS Prince of Wales و رزمناو HMS در سواحل مالزیا برای یافتن ضایعات فولادی سقوط کرده بودند، دستگیر شد.

این دو کشتی در سال 1941 توسط بمب افکن های ژاپنی غرق شدند. کشتی های غرق شده رسما به عنوان گورهای جنگی معرفی شده اند.

کشتی نجات چینی، چوان 68، در بالای کشتی غرق شده برای لایروبی فولاد با کیفیت بالا که صفحات زرهی کشتی جنگی را تشکیل می‌داد، پیدا شد. بر اساس گزارش ها، HMS Prince of Wales مدرن ترین کشتی جنگی نیروی دریایی سلطنتی در آن زمان بود. این یک کشتی جنگی 35000 تنی بود که با زره پوش 14.7 اینچی ضخامت داشت.

مقالات مرتبط

گزارش: چین بیش از 110000 مقام را در مبارزه با فساد مجازات کرد

چین

روسیه و چین علیرغم انتقادهای غرب، توافقنامه های دوجانبه امضا کردند

هنگامی که آنها سقوط کردند، HMS Prince of Wales 327 خدمه 1612 خود را از دست داد، در حالی که HMS Repulse 513 خدمه از خدمه 1309 خود را از دست داد.

گزارش ها اضافه کردند که کشتی لایروبی از اوایل سال جاری در حال چرخش بر روی محل لاشه هواپیما مشاهده شده است و متعلق به شرکت چینی فوجیان یا روئی مارین است.

چوان و خدمه‌اش و تازه وارد کشتی‌های غرق‌شده دوران جنگ جهانی دوم برای یافتن قراضه‌های گرانبها نیستند. بر اساس گزارش دیلی میل، این کشتی و خدمه آن در سال 2017 به طور موقت توقیف شدند، زیرا آنها در تلاش برای سرقت از سه کشتی غرق شده ژاپنی در جنگ جهانی دوم در نزدیکی Uskan، مالزی بودند.

بر اساس این گزارش، چوان دست خود را روی کشتی های غرق شده جنگ جهانی دوم در آب های سنگاپور، کامبوج و ویتنام امتحان کرده است.

هنگامی که نیروی دریایی اندونزی آنها را در آب های بین المللی تعقیب کرد، آنها در حال تلاش برای لایروبی یک کشتی غرق شده در نزدیکی جزایر آنامباس بودند.

گزارش‌های دیگر همچنین اشاره کردند که چوان قبلاً لاشه‌های رزمناو سبک استرالیایی HMAS Perth و رزمناو سنگین ایالات متحده USS Houston را هدف قرار داده بود که در هفته‌های پس از نابودی پرل هاربر گم شده بودند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام