کمالا هریس معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا می شود: نگاهی به باورهای غلط مکرر درباره رهبر دموکرات ها

کمالا هریس ، معاون رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، پس از معرفی شدن توسط دموکرات ها برای رقابت برای تصدی پست ، مجبور شده است با اطلاعات غلط زیادی روبرو شود.

کمالا هریس معاون رئیس جمهور منتخب ایالات متحده می شود: نگاهی به باورهای غلط مکرر درباره رهبر دموکرات ها

کامالا هریس در طی یک سخنرانی پس از تبدیل شدن به معاون رئیس جمهور آمریکا. AP

کمالا هریس ، معاون رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، پس از معرفی شدن توسط دموکرات ها برای رقابت برای تصدی پست ، مجبور شد با اطلاعات غلط زیادی روبرو شود. این موارد از مسائل مربوط به تابعیت و میراث او گرفته تا تئوری های توطئه راست گرایان افراطی را شامل می شود.

در اینجا برخی از نکاتی وجود دارد که در مورد رهبر دموکرات ها اغلب اطلاعات غلطی وجود دارد.

تابعیت

پس از آنکه هریس به عنوان معاون رئیس جمهور منتخب در ایالات متحده درآمد ، عبارات جستجو مانند “Kamala Harris is Indian” در هند روند رایج خود را آغاز کرد. اگرچه هدف از این جستجوها در برخی موارد ممکن است به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد میراث خانوادگی وی به جای تابعیت باشد ، اما توجه به این نکته مهم است که هریس در آمریکا متولد شده و شهروند آن کشور است.

وی در اوکلند ، کالیفرنیا از پدری جامائیکایی و مادری هندی به دنیا آمد.

به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات ایالات متحده را اینجا دنبال کنید

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور مستعفی ایالات متحده نیز پیشتر س questionsالاتی را درباره تابعیت هریس و صلاحیت وی برای تصدی پست های دولتی مطرح کرده بود. همانطور که توسط هندوستان تایمز، برخی از محافظه کاران حاشیه ای استدلال کرده بودند که در حالی که وی در آمریکا متولد شد ، والدینش در آن زمان شهروندان طبیعی آمریکا نبودند.

در پاسخ به این جنجال ، گزارش شده است که ترامپ گفته است ، “من امروز شنیدم که او (هریس) شرایط را برآورده نمی کند ، و اتفاقا ، وکیلی که قطعه را نوشت ، بسیار واجد شرایط ، بسیار با استعداد است.”

با این حال ، این واقعیت که هریس در ایالات متحده متولد شده است ، او را به یک شهروند طبیعی کشور تبدیل می کند.

میراث

ادعاهای گمراه کننده در شبکه های اجتماعی نیز حاکی از آن است که هریس تا زمان پذیرش نامزدی معاون ریاست جمهوری ، خود را به عنوان یک زن سیاه پوست آمریکایی معرفی نکرده است.

با این حال ، او همیشه در مورد میراث دوگانه خود روشن بوده است.

همانطور که توسط بی بی سی، او در زندگینامه خود نوشت: “مادرم خیلی خوب فهمید که دو دختر سیاه پوست بزرگ می کند … او می دانست که وطن خوانده اش مایا را می بیند [her sister] و من به عنوان دختران سیاه پوست ، و او مصمم بود که اطمینان حاصل کند ما به زنان سیاه پوست با اعتماد به نفس و مغرور تبدیل خواهیم شد. “

تئوری توطئه “Pizzagate”

‘Pizzagate’ یک تئوری توطئه است که نشان می دهد هیلاری کلینتون و نخبگان دموکرات یک حلقه قاچاق جنسیت کودک را از طریق یک رستوران پیتزا واشنگتن اداره می کنند. این تئوری ادعا می کند که هریس در راکت ادعایی درگیر شده است زیرا خواهرش توسط مدیر مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری کلینتون به “مهمانی پیتزا هیلاری” در سال 2016 دعوت شده است.

با این حال ، ادعا در مورد چنین نظریه ای بی اساس است و هیچ مدرکی برای حمایت از آن وجود ندارد ، همانطور که توسط ذکر شده است مجله نیویورک تایمز.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.