کمیته منتخب ایالات متحده در مورد ح‌ک‌چ هند را به عضویت در ناتو پلاس توصیه می‌کند

کمیته منتخب ایالات متحده در مورد ح‌ک‌چ هند را به عضویت در ناتو پلاس توصیه می‌کند

کمیته منتخب ایالات متحده در مورد ح‌ک‌چ. توییتر

یک کمیته کنگره یا کمیته منتخب ح‌ک‌چ (حزب کمونیست چین) در ایالات متحده، هند را به عضویت در ناتو پلاس توصیه کرده است. تصمیم برای اضافه کردن هند به عنوان یک کشور عضو درست پیش از سفر نخست وزیر نارندرا مودی به ایالات متحده گرفته شده است.

ناتو پلاس در حال حاضر پنج عضو دارد: استرالیا، نیوزلند، ژاپن، اسرائیل و کره جنوبی. این گروه در راستای تقویت همکاری دفاعی جهانی کار می کند.

با عضویت، هند قادر خواهد بود اطلاعات خود را با پنج کشور دیگر به اشتراک بگذارد.

مقالات مرتبط

ژاپن

نخست‌وزیر کیشیدا می‌گوید ژاپن به ناتو نمی‌پیوندد، اما دفتر محلی برای تسهیل رایزنی‌ها با متحدان در نظر گرفته شده است

ژاپن

روسیه می‌گوید: جنگ اوکراین: انتقال F-16 به کیف، سؤالاتی را در مورد دخالت ناتو ایجاد می‌کند

کمیته منتخب مجلس در مورد رقابت استراتژیک بین ایالات متحده و حزب کمونیست چین (ح‌ک‌پی)، به رهبری مایک گالاگر، رئیس‌جمهور و راجا کریشنامورتی، عضو عالی رتبه، با اکثریت قاطع یک پیشنهاد سیاستی را برای تقویت بازدارندگی تایوان، از جمله تقویت ناتو پلاس برای شامل کردن هند، به تصویب رساند.

«برنده شدن در رقابت استراتژیک با حزب کمونیست چین و تضمین امنیت تایوان از ایالات متحده می خواهد که روابط خود را با متحدان و شرکای امنیتی خود از جمله هند تقویت کند. کمیته منتخب توصیه کرد که گنجاندن هند در ترتیبات امنیتی ناتو پلاس بر شراکت نزدیک ایالات متحده و هند برای تقویت امنیت جهانی و جلوگیری از تجاوزات ح‌ک‌چ در سراسر منطقه هند و اقیانوس آرام استوار است.

کمیته منتخب ح‌ک‌چ چیست؟

همانطور که در وب سایت رسمی خود آمده است، کمیته منتخب ح‌ک‌چ «متعهد است بر اساس دو حزب برای ایجاد اجماع در مورد تهدید ناشی از حزب کمونیست چین و توسعه یک برنامه عمل برای دفاع از مردم آمریکا، اقتصاد و اقتصاد ما کار کند. ارزش های.”

راجا کریشنامورتی، رهبر ارشد دموکرات این هیئت از ایلینوی گفت که هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان باید در سراسر راهرو کار کنند.

ما باید دو حزبی را تمرین کنیم. کریشنامورتی با اشاره به حزب کمونیست چین گفت: ما باید تشخیص دهیم که ح‌ک‌چ از ما می‌خواهد که متعصب، حزب‌گرا و متعصب باشیم.

طرح کمیته برای چین را انتخاب کنید

رامش کاپور هندی-آمریکایی که در شش سال گذشته روی این پیشنهاد کار کرده است، گفت که این یک پیشرفت قابل توجه است. او امیدوار بود که این توصیه در قانون مجوز دفاع ملی 2024 جایی پیدا کند و در نهایت به یک قانون کشور تبدیل شود.

این کمیته معتقد است که ضربه زدن به چین با تحریم های اقتصادی در صورتی که قصد حمله به تایوان را داشته باشد، موثرترین راه برای پیوستن متحدان کلیدی مانند G7، ناتو، ناتو+5، و اعضای چهارگانه و مذاکره در مورد پاسخ مشترک و پخش علنی این پیام است. مزایای افزایش بازدارندگی

این کمیته در بیانیه‌ای گفت: «مانند برنامه‌ریزی اضطراری مشترک برای جنگ، ما باید در زمان صلح با متحدان ایالات متحده هماهنگ شویم. برای این منظور، کنگره باید قانونی مشابه قانون STAND با تایوان در سال 2023 تصویب کند که تدوین بسته تحریم های اقتصادی را برای استفاده در صورت حمله PRC به تایوان الزامی می کند.

«ایالات متحده باید ترتیبات ناتو پلاس را تقویت کند تا هند را نیز شامل شود. ایالات متحده همچنین باید با حمایت از مشارکت تایوان در سازمان‌های بین‌المللی و اصلاح قانون تایپه، بازدارندگی دیپلماتیک خود را تقویت کند تا ایالات متحده، در کنار متحدان و شرکای خود، علناً با هرگونه تلاش ح‌ک‌چ برای حل و فصل وضعیت حاکمیت تایوان از طریق عمدی مخالفت کند. سوء استفاده، تفسیر نادرست، و گمراه کردن دیگران در مورد هدف اساسی قطعنامه 2758 سازمان ملل یا سیاست چین واحد ایالات متحده.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.