کنگره اصطلاحات نظرسنجی خروجی بیهار را به صورت NDA سیلی زد. نتایج در 10 نوامبر متفاوت خواهد بود ، پاسخ می دهد اتحاد حاکم

نظرسنجی های مختلف اکثریت آشکار ائتلاف اپوزیسیون را پیش بینی کرده اند ، “امروز چاناکیا” تا آنجا پیش می رود که یک پیروزی چشمگیر برای گروه تحت رهبری “تجاوی یادا” پیش بینی کند. Dainik Bhaskar تنها فروش عمده است.

کنگره و RJD از نتایج نظرسنجی خروجی برای انتخابات مجمع بیهار استقبال کردند ، که اکثریت آنها برای اتحاد بزرگ به نفع خود بود ، BJP تلاش کرد پیش بینی ها را رد کند ، گفت این نتایج واقعی نیست

سلمان نظامی رهبر کنگره نتایج نظرسنجی را “سیلی بزرگ به صورت NDA” خواند و اظهار داشت که Bihar توسعه و سکولاریسم را انتخاب کرده است.

سخنگوی کنگره ، رندیپ سینگ گفت که بیهار دولتی می خواهد که اشتغال ایجاد کند ، MSP به کشاورزان بدهد ، از ورود صنایع جدید اطمینان حاصل کند و اطمینان حاصل کند که آموزش و بهداشت ، که در حال بازگشت هستند ، به مرکز مدیریت کشور تبدیل می شود و به همین دلیل بیهار رأی به تغییر می دهد.

وی به خبرنگاران گفت: “ما اطمینان داریم که بیهار به یک تغییر رای داده و بیهار نیز به این تغییر رای خواهد داد.”

نظرسنجی کننده NDA Mahagathbandhan LJP دیگران
جمهوری-جان کی باات (تا ساعت 6 عصر) 91-119 116-138 5-8 3-6
رای دهنده Times Now-C 116 120 1 6
ABP news-C رأی دهنده (5 عصر) 104-128 108-131 1-3 4-8
Chanakya امروز * 44-56 169-191 4-12
TV9 Bharatvarsh 110-120 115-125 3-5 10-15
داینیک باشکار 120-127 71-81 12-23 19-27
هند امروز – محور من 69-91 139-161 3-5 6-10
*Chanakya امروز چهره های مستقل LJP را منتشر نکرد

نظرسنجی های مختلف اکثریت آشکار ائتلاف اپوزیسیون را پیش بینی کرده اند ، روزنامه امروز چاناکیا تا حدی پیش بینی می کند که یک عقب گرد است. فقط کسی است که توسط داینیک باشکار با پیش بینی خود از NDA برای کسب اکثریت راحت و Mahagathbandhan ، عملکرد ضعیفی داشته است.

در همین حال ، رئیس BJP ، Aparijta Sarangi ، در حال صحبت با CNN-News18 پس از پیش بینی ضعیف عملکرد NDA در مورد نظرسنجی های مختلف ، گفت: “با حمایت نخست وزیر نارندرا مودی ، دولت نیتیش کومار بسیار خوب عمل کرده است. این نتایج واقعی نیست.”

مانوج تیواری ، نماینده BJP از دهلی که اهل بیهار است ، امیدوار است که نتایج متفاوت باشد.

“هیچ تردیدی در مورد محبوبیت نخست وزیر نارندرا مودی در میان توده های مردم بهار وجود نداشته است. علاوه بر این ، رهبری حزب ارزیابی کرده بودند که نیتیش کومار گزینه محبوب برای رهبری در سطح دولت است ، دلیلی که باعث شد او با او گیر بیفتد. امیدواریم نتایج تیواری گفت.

ژاناتا دال (یونایتد) با استناد به آزمون نتایج نظرسنجی خروجی سال 2015 اظهار داشت که نظرسنجی ها همیشه هنگام ورود به ایالت دقیق نبوده اند.

“نظرسنجی ها در مورد Bihar اغلب اشتباه انجام شده است. اینها ضرر را برای ما در سال 2015 پیش بینی کرده بود در حالی که مخالفان ما را نشان می داد. ما اکثریت دو سوم را به دست آوردیم. چنین اختلافاتی به دلیل رای دهندگانی که ساکت هستند ، تشکیل می شود. حامیان ، در مورد ترجیحات رای گیری خود بسیار جدی نیستند ، ” PTI به نقل از واشیشت نارایان سینگ ، رئیس واحد ایالتی JD (U).

سینگ گفت: “ما اطمینان داریم که نتایج در تاریخ 10 نوامبر با پیش بینی نظرسنجی ها متفاوت خواهد بود. مردم بیهار دولت خوب نیتیش کومار در 15 سال گذشته را تأیید می کنند”.

سانجی کومار از JD (U) به اخبار CNN-18 که ممکن است Mahagathabandhan در روز شمارش برتری داشته باشد اما اینکه آیا اکثریت را کسب می کند یا نه ، باید دید. وی اظهار داشت که NDA هنوز شانس دارد.

“اما یک هشدار وجود دارد. اعتراض این است که از چهار نظرسنجی ، دو نظرسنجی حاشیه مناسبی برای پیروزی RJD می دهد و دو نفر گردن به گردن می گویند اما RJD جلوتر است. همیشه یک حاشیه خطا وجود دارد و اگر حاشیه باشد خطا در محدوده 2 تا 3 درصد است و به جهتی دیگر می رود ، هنوز هم یک احتمال وجود دارد ، یک احتمال ناخوشایند که دو نظرسنجی که نشان دهنده اکثریت کمی برای RJD است ، هنوز هم این احتمال وجود دارد که در شمارش روز ما ممکن است NDA را با چهار یا پنج کرسی جلوتر از Mahagathabandhan ببینیم. بنابراین همچنان این احتمال وجود دارد. “

در سال 2015 ، JD (U) به عنوان بخشی از اتحاد بزرگ که سپس شامل RJD و کنگره بود ، در انتخابات مجلس شرکت کرد. حزب هدایت شده توسط نیتیش کومار در سال 2017 به NDA بازگشت. اتحاد بزرگ از زمان انتخابات گذشته تغییرات زیادی را در ترکیب خود انجام داده است و در حال حاضر نیز شامل سه حزب چپ است.

رامشوار چوراسیا ، رهبر حزب لوک جانشکتی ، دبیر رسمی رسمی BJP که اخیراً حزب را ترک کرد و با بلیط LJP از ساسارام ​​وارد صحنه شد ، گفت: نظرسنجی ها “ثابت می کند که ما در موضع گیری علیه نیتیش کومار درست بودیم”.

چوراسیا گفت: “از مدتها قبل احساس می کردیم که خشم عظیمی از نیتیش کومار وجود دارد اما به دلیل رهبران ارشد BJP مانند سوشیل کومار مودی ، درخواست های ما برای قطع رابطه با رئیس وزیر که به طور فزاینده ای محبوب نیست ، نادیده گرفته شدند.”

“جای تعجب نیست ، از کمتر از 150 نامزد LJP در انتخابات مجلس ، نزدیک به 50 نفر قبلا با BJP بودند” ، BJP MLA سابق ، که ادعا کرد پیشنهاد بلیط حزب زعفران را به دلیل عدم تمایل به گفت ، از JD (U) جدا شوید.

کنگره MLC Prem Chandra Mishra همچنین گفت که علاوه بر عامل ضد قدرت ، رئیس JD (U) می توانست توسط “تله ای که توسط BJP در قالب شورش Chirag Paswan ایجاد شده بود” انجام شود.

“شکی نیست که خشم عمومی علیه نیتیش کومار وجود داشت. به نظر می رسد او خسته است و در هر صورت با شکست روبرو خواهد شد. اما اینکه بخاطر تمام کردن او برنامه بازی BJP را رمزگشایی نکرد ، تأمل خوبی در مورد عقاید سیاسی او نبود. ، حتی به قیمت از دست دادن قدرت ، “میشرا گفت.

در همین حال ، RJD ، که به نظر می رسد طبق نظرسنجی ها برای بازگشت به قدرت تحت رهبری تجویوی یداو آماده است ، سرحال و شاد به نظر می رسید.

مانوج جها ، سخنگوی ملی RJD پس از اتمام مرحله نهایی نظرسنجی ، یک کنفرانس مطبوعاتی داشت و اظهار داشت که Mahagathbandhan به یک “باهومات عملی“(اکثریت قاطع).

با ورودی از PTI.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.